|
|
|
|
|
99 saker man måste göra innan man dör
ja har ni en lista? några förslag?
99 saker man måste göra innan man dör.. lets go!
1: leka kurragömma i Ikea
I'm a different kettle of fish
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
Moderator
2012-02-11 13:54
|
2: Springa runt full med massa vänner på Leos Lekland här i Umeå.
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
|
|
3. Tälta under dalahästen (+ i en stor rondell)
|
|
|
4. Slicka upp Kim Kardashian i brygga
|
|
|
|
|
|
6. Undvika alla tipps på denna lista förutom nr 6
:D
|
Moderator
2012-02-11 20:02
|
Klot-Einar, HAHAHAHAHAH!
7. Lära sig förstå handlingen i Smallville.
Vardagshjältar som gått för långt.
|
Producent
2012-02-11 20:55
|
8. Ha sex
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
|
Moderator
2012-02-11 21:11
|
9. Kissa på ett elstängsel.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
|
Producent
2012-02-11 21:29
|
10. Ha oralsex
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
|
|
|
11. Middag till Frukost, Frukost till lunch och lunch till middag.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
|
Producent
2012-02-11 22:14
|
Soft, hade middag till frukost idag och frukost till lunch.
|
Redaktionen
2012-02-13 20:34
|
12. Föda upp ett barn och lära den allt tvärtom (upp är ner och ner är upp, ja är nej och nej är ja, mörkt är ljust och ljust är mörkt, tvätta händer i toan och bajsa i handfatet, höger sko på vänster fot och vänster sko på höger fot, äta skalet och slänga bananen) upp till skolålder på ett ungefär. Sen se vad som händer....
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden.. http://www.martypatches.comhttp://www.danielmeyer.se
|
|
|
13, besöka Grand canyon (asballt!)
Ja, jag är dum i huvudet och har inget vettigt att komma med.
|
|
|
14. Förlåta sina föräldrar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
15. Leva ut en barndomsdröm.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
16. Ha en trekant.
|
|
|
17. varva smb1 under 7 minuter
|
|
|
18: Pissa mitt namn i snön (lyckades nästan senaste vintern)
|
|
|
19. Åka till så många länder så möjligt
|
|
|
20) Fånga en fisk med bara händerna
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid
|
Graffare
2012-05-21 16:28
|
21. Läsa 'På spaning efter den tid som flytt'
My stomach got young dead orphans in it I eat from trash cans at abortion clinics -Jus Allah
|
|
|
22. Utsätta dig för extremt läskiga saker.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
|
Moderator
2012-05-21 22:55
|
23. Gå på samma bro fram och tillbaka i en timme.
Vardagshjältar som gått för långt.
|
|
|
24. Ta knark.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
|
|
|
25. Ha sex samtidigt som 24.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
|
|
|
|
|
|
27. bli fattig i Las vegas
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
|
|
|
28. Ligga med den där bruden på högstadiet man var kåt på.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
|
|
|
29. få minst ett barn av varje sort :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
|
|
|
30) ta fram en karta, kasta en pil mot den och åk till stället där pilen hamnar
|
|
|
sincedayone, har du lyckats? jag skyller på att jag har flyttat :P
nali: jag träffade Atlanten där Bermudatriangeln ligger.. hur gör jag nu?
|
Producent
2012-05-22 14:37
|
31. stoppa in all snus från en dosa i käften
Metastrof. Ta en båt och åk? simple as that.
|
|
|
Folk som åker förbi där dör ju! måste i så fall ta det som #99
|
Hangaround
2012-05-22 16:07
|
finns det nån plats på jorden där folk inte dör?, isf tänker jag flytta dit.
32) Spendera en hel festival på campingområdet
|
|
|
33) se the wire och the shield
|
|
|
Villa Villekulla har jag hört
|
|
|
34) Fira 4:20 som en stoner!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
|
|
|
28. Ligga med den där bruden på högstadiet man var kåt på. -cheeeeeck!
|
|
|
35. Ligga med grannfrun.
|
|
|
35. Ligga med grannfrun. -och check på den med va
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36. Släppa sargen
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
|
|
|
37. Köpa den där leksaken man trånade efter när man var liten, eller något motsvarande om den exakta inte finns.
|
|
|
38. Se Big Daddy Kane live
|
|
|
|
|
|
40. Se en show med Kendrick Lamar, Ab-soul, Schoolboy Q, Jay Rock, Asap Rocky och Nas.
|
|
|
41. snorkla/dyka bland hajar, enorma sköldpaddor och vackra korallrev
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
|
|
|
Metastrof: Jag tycker du följer Konstigts förslag och tar en båt dit, om du ska passa på att ta det som #99 saken så kan du ta ''Fånga en fisk med bara händerna'' som #100 så får du något att göra under tiden du håller på att dö :D
|