I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Att göra slut!

Övrigt - Blandat

   

2012-03-20 15:28

Att göra slut!

Jag har nu varit tillsammans med en kille i 3 månader och jag känner lite att jag har gett mig in i något som jag inte var helt 100 på.

Vi lärde känna varandra i juni förra året och har sedan dess bara varit kompisar. Sen ett tag innan jul så började vi "träffa" varandra på annat vis och därifrån gick allt väldigt snabbt.
Så nu sitter jag här med en pojkvän som jag inte vet om jag är speciellt kär i.
Jag tycker om honom men saker han gör stör mig något fruktansvärt. t.ex att han dricker rätt mycket och ofta och att när vi är ute och han blir lite för full så hamnar han i slagsmål vilket jag tycker är oerhört avtändade ocu onödigt.
Har pratat med honom om detta och då har han svarat "Jag tänker inte backa när någon börjar bråka med mig". och jag har då sagt att jag inte tycker om det och att han får sluta med det.

Men nu sist (i fredags) så hände det igen och jag bara kände hur allt dog. Jag ser inte att han kommer ändra sig och jag vill inte vara i ett förhållande där jag inte är med 100%.
Det dumma är nuatt vi har bokat biljetter för att hälsa på i Sverige den 18-22 april, men jag vet inte om jag klarar av att va tsm med honom så länge till:S

Vad fan ska jag göra?:(

"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"