I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Drömmer om whoaträffar.. eh vad händer med världen?

Övrigt - Blandat

2013-07-30 20:12

Drömmer om whoaträffar.. eh vad händer med världen?

För någon natt sen så drömde jag en sån där dröm när man är heelt säker på att det inte är en dröm, jag var helt säker på att jag var på denna träff. Jag drömde om såklart om whoa.

Drömmen utspelar sig i en stugby/ husområde. Jag åkte dit ensam, och var sjukt taggad inför att få träffa alla whoizarr. Jag och några andra var där först, jag hälsade på dessa killar fast jag kände inte igen dom, eller fick en känsla av att de där var ett par whoa användare, men jag hälsade på glatt presenterade mig och vi började diskutera om det skulle komma fler till denna träff. Vi tog oss en nyckel och jag fick dela rum med dessa.. Så vi började packa upp och sedan ta oss en titt runt där det skulle vara.

Efter ett tag börjar det droppa in mer och mer folk (från att vara 6 st till att de blev typ 45-50 poff sa det bara), och med min besvikelse så kände jag att de är ju fortfarande ingen riktig whoa kändis som kom till denna träff, folk började breakdansa och lyssna på musik, några började laga mat och andra började rita. Så jag tänkte för mig själv "det här känns ju inte helt rätt.. eller är de jag som har tappat det. Vars är alla kaxiga som ska diskutera och dryga?" Jag ville ju träffa dessa och kolla om dom var såna i verkligheten. Men jag är så oerhört lätt att anpassa mig så jag körde ju på, presenterade mig, men fick som inget whoa alis tillbaka bara ett namn.

Efter ett tag så var vi alla samlade och när jag sätter mig så träffar jag EN jag känner igen. Pendragon. Jävligt trevlig kille och det var han i drömmen också. Så jag hälsade och var superhappy att jag äntligen träffat nån jag visste var från whoa. Så jag frågade honom Varför jag inte känner igen nån? Då så kollade han på mig lite konstigt och sa "Känner du inte igen en enda person här?" och ser en tjej börjar skratta lite rakt i facet på mig. Jag svarade lite osäkert "nja.. ne? eller borde jag?" Sen så fick jag som inget svar om det var en whoaträff.. Alla började bara skratta och kollade konstigt på mig. Så jag blev lite mer och mer irriterad. Sen så kollar jag mig runt lite, börjar granska varenda person och inser att.. Jag har hamnat på en randomträff. Folk hade bara sagt att de var en whoa träff för dom tyckte att ordet Whoa var coolt. Så jag kände mig så jävla dum, blev bara irriterad, ville bara skrika å fråga om detta var ett jävla skämt eller.. Vilket det var.

Jag hade slösat pengar i onödan, jag fick inte träffa en enda förutom pendragon. Å när jag vaknade så var jag lite irrterad tills de slog mig "Det var bara en dröm". Jag blev lite gladare, men jag blev astaggad på en riktig whoaträff efter den drömmen.

Nån som brukar styra whoaträffar eller när är isåfall nästa?

All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2013-07-30 21:23
styr en du!

fast gör det i sverige...
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Battlerappare

2013-07-30 23:39
Låter asjobbigt!
Dröm om normala saker

2013-07-31 00:22
blweria vi har ju redan träffats..
såg ju hur de gick.. :( inte pratat på snart 9 månader eller jo nu skrev du ju å var taggad. Hade du kommit?

Empire - lätt när whoa tagit över min hjärna

2013-07-31 00:52
jag blev ju gravid och ville inte att du skulle veta nåt.
vi fick en liten dotter.

men jo, kanske jag skulle dyka upp...

-Mark Twain
Poet

2013-07-31 04:07
Jag skulle aldrig orka ta med mig Whoa på fritiden, och allra minst i mina drömmar.
Men dyker det upp en Whoaträff så är jag nog på.
Jag har ätit pannkaka!

2013-07-31 08:28
haha jag drömde också om whoa fast nu inatt? undrar om whoa försöker säga oss någonting LillJ? Dock drömde jag att det var en våldtäktsman som härjade här och att någon sa till mig att det var mitt ansvar att hänga ut honom eftersom jag var medlem här, hahaha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2013-07-31 09:25
Om det ska bli en Whoa-träff så krävs det Whoaiter. Något Whoa knappt har nuförtiden :P
At the gates of Eternity...

2013-07-31 10:07
BC

några hänger ju faktiskt kvar, sen hur sugen man är på whoaträffar kan ju diskuteras, känns som det behovet mättades för länge, längesen så att säga...
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Poet

2013-07-31 11:46
Jag ska inte ljuga, blir en träff här i Malmö så är jag game direkt!
At the gates of Eternity...
Moderator

2013-07-31 15:14
Vore kul med whoa-träff, synd att alla är så utspridda bara.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2013-07-31 15:54
Jag är bättre på att flabba med folk i verkligheten till skillnad från här där jag nästan bara lurkar.
Hade man fått komma? :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-07-31 15:56
haha blweria - åh så fint!! Vad har du döpt hon till? :)

Jag ser inte en whoaträff att dra med whoa på fritiden. Mer bara en jävligt kul kväll å hänga se alla face to face, nån kanske var snyggare än vad man trodde. Å Folk får en annan bild av personerna än den man målar upp på whoa. Vilket jag ibland skulle behöva känner jag. Jag är aboslut inte den samma på whoa som jag är i verkligheten.

Å de kan nog de flesta konstatera som faktiskt har träffat mig.

BC - kul att du erkänner iaf.

Hur som helst - håller med trixigt att de är trist att alla är så utspridda. Men Som sagt i min dröm så reste jag ju, så är nån riktigt jävla taggad in fördetta och man får ihop ett blandat gäng, inte ett internet gäng. Missförstå mig rätt, men man kanske känner sig en aning outsiders om man träffar tre pers som hänger med varandra på fritiden. Inte lika spännande..

2013-07-31 15:59
Det hade ju varit så jävla kul om man spikade ett datum lite längre fram, i en stad som passar alla.. typ sthlm eller nått.. coolt.

Sen så får man väl bara hoppas på att så många som möjligt kommer.

2013-07-31 17:01
tösen döptes till blwerina...hoppas det är ok.

-Mark Twain
Moderator

2013-07-31 17:40
Var ju whoa-träff för något år sen, bara jag, axm, _FavsT och d-beck som dök upp, inte ens träffskaparen var där. Var iofs skridskoåkning då, kanske roligare när det är varmt ute.

2013-07-31 22:20
Blweria skrev:
jag blev ju gravid och ville inte att du skulle veta nåt.
vi fick en liten dotter.

men jo, kanske jag skulle dyka upp...

WHAT! You told me I was the only one! *häller ett glas saft i ansiktet*

2013-07-31 22:42
men....saft!?

man ska inte dricka sött så sent på kvällen.

asså, du är den enda som skulle göra så

Spoileropps, jag sa det igen :p

-Mark Twain

2013-07-31 22:51
Till mig sa du att det var en öl-mage!!! *slänger ett glas saft till i ansiktet*

2013-07-31 23:01

Så här kände jag först om vår kärlek Blweria:

Men just nu känner jag bara:

what´s with you and saft-kastning!!!?!?!?!??!

se till att bara kasta hemgjord....jag har en väldigt delikat hy som inte tål tillsatta smakämnen som är gjorda på kemisk väg

-Mark Twain

hahaha....surare min finns inte...men jag tror en omogen citron är boven. inte jag ;)

-Mark Twain

2013-08-01 18:45
IDAG FYLLER JAG 22 ÅR! GRATTIS LILLJ! åh taackar!!

2013-08-02 07:01
Grattis LillJ^

Admin

2013-08-02 17:57
Jag skulle kunna styra en whoa-träff for old times sake. Men då hade alla varit tvungna att ta sig till GBG. Kan säkerligen husera runt 10 pers i min lägenhet om alla är ok med att sova på golvet eller ta med sig luftmadrasser. Fiddax kan säkert ha några hemma hos sig också och så har jag ett vindsförråd med madrasser.

Finns intresset?
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Moderator

2013-08-02 21:29
Jag är på JP, om jag har nånstans att sova bara. Och om det inte är så att ni ska ha träffen på en bar eller nåt.

2013-08-02 22:17
nej men ärligt....i framstjärten?

skulle vi inte kunna hedra den knugliga hufvudstaden med en liten whoa-picknick med vit/röda dukar och flätade korgar???

DET är hiphop om nåt!

jag kan guida folk till en underbarplats långt ifrån all betong.

-Mark Twain

2013-08-04 18:16
Jag är game i GBG.

2013-08-05 14:39
Jag är också game i Göteborg ^^
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan
Moderator

2013-08-05 16:02
Jag är jävligt ogame i Göteborg även om det hade varit jävligt fräsigt att träffa JP. Stockholm är where it's at när det gäller whoaträffar!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2013-08-05 22:34
Säger också Göteborg med min ljuva stämma.

2013-08-05 22:40
tor en spegel sprack nu ....

-Mark Twain

2013-08-05 22:52
säger också stockholm.. om vi inte bara kör en träff i umeå. väl likabra.
Moderator

2013-08-06 11:24
I Umeå är man ju alltid down, men du bor ju inte där längre så det är väl inte så smidigt för dig?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Hangaround

2013-08-06 18:45
Jag är på Göteborg.

2013-08-06 20:07
Jag är på Göteborg.

I don´t know what but something are missing here....

-Mark Twain
Hangaround

2013-08-06 21:08
Blweria skrev:
Jag är på Göteborg.

I don´t know what but something are missing here....

Någonting utöver din bristfälliga grammatik alltså?

Battlerappare

2013-08-06 21:08
Lite is kanske?

Hangaround

2013-08-06 21:19
Amen sluta fröken revir.

2013-08-06 21:22
att var någonting innebär väl inte direkt att man är på att göra någonting...?

jag är en kulle.<<<---det där är väl korrekt grammatik va?

jag är .<<<<-----där används på som ett slang ?

ett extra på hade hjälpt min bristfälliga förståelse

-Mark Twain
Hangaround

2013-08-06 21:28
Blweria skrev:
att var någonting innebär väl inte direkt att man är på att göra någonting...?

jag är en kulle.<<<---det där är väl korrekt grammatik va?

jag är .<<<<-----där används på som ett slang ?

ett extra på hade hjälpt min bristfälliga förståelse

Är du på Göteborg så får du sova hos mig baby. Lovar.

Hangaround

2013-08-06 21:30
Trixig också för den delen. Alla ska fan sova hos mig.

2013-08-06 21:52
Är du på Göteborg så får du sova hos mig baby. Lovar.

och så blev gbg lite mer mysigt på en gång.
jag tar ingen plats och sover utan problem dubbelvikt om det är platsbrist.

-Mark Twain
Hangaround

2013-08-06 22:02
och så blev gbg lite mer mysigt på en gång.
jag tar ingen plats och sover utan problem dubbelvikt om det är platsbrist.

Låter fantastiskt, välkommen!

2013-08-08 15:30
Varför är göteborg så jävla poppis?

2013-08-08 15:32
Kapten - ne men de är bara 47 mil dit från mig + hemmaplan. För mig om jag ska till göteborg tar de typ lite mer än 1 dag för mig att resa... jag bor ju så jävla högt upp i nordnoge.

2013-08-08 16:10
För att Göteborg är så himla bra! ^_^
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2013-08-14 18:31
Ja för fan kötta en whoaträff jag är på. Kunde aldrig medverka tidigare då jag inte hade ekonomi till att åka till happalaia och vietnamn för sådana här saker men nu jävlar!!!
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2013-08-14 19:29
ZoO-Man; delad glädje är ju aaaaltid dubbel glädje....så kanske du kan bjuda på en liten biljett till gbg samt mat, stek och lite bärs...?
kanske ett par engångsgrillar och en picknikfilt....och en varm tröja att ha på kvällen och ett paraply ifall himlen ska jävlas...och till sist en biljett hem?

inte så mycket begärt för att dela lite glädje...

-Mark Twain
Moderator

2013-08-15 12:57
Är på i stockholm också f.ö. Men vore kul att åka tåg!

2013-08-15 14:57
Verkar inte vara något överdriver seriöst detta haha den som vill arrangera kan ju starta en tråd istället om det. Jag finns i Lidköping i alla fall. Bor det nått folk här i närheten eller??
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.