I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vem fan va den där sexiga jäveln!?

Övrigt - Blandat

2013-08-19 18:17

vem fan va den där sexiga jäveln!?

tänkte väga upp klagotråden lite.

hela slutet av sommaren (efter att brännan satt sig) så har jag alltid tagit en liten extra-sekund framför varje spegel jag passerat hemma. inte alltid, bara när jag går i bar överkropp.
jag blir lite tagen hur sexig jag är.

är jag ensam om att tycka så om sig själv, att jag är en sexig sate...?

GO!

"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2013-08-19 18:29
självklart ska diskussionen handla om hur sexig man tycker att man är och om man gör det...och kanske någon grinskalle kan få säga att man itne får tycka så om sig själv(mest för att få lite större dimenssion på det hela)

take two, GO!

-Mark Twain
Producent

2013-08-19 18:52
Jag skulle förmodligen tycka så om mig om jag tände på män
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-08-19 18:54
men du tar dig själv på kuken när du runkar? *hoooost hyckleri slemharkelharklande*

-Mark Twain

2013-08-19 18:57
har du verkligen inte mer tankekraft?
känns det som att du knullar andra män när du sätter på en brud och det bara är du och bruden...?
jag trodde mer om din filosofiska styrka.. även i sånt ytligt och självgott ämne som detta.

-Mark Twain
Producent

2013-08-19 19:07
Är du på dåligt humör? Klart det har hänt någon gång att jag har tagit mig på kuken när jag har runkat, jag uppskattar min kuk väldigt mycket, jag skulle kunna gå så långt och säga att jag älskar den. Men jag tänder inte på min kuk. Jag föredrar att ha sex med fler än en kvinna åt gången
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-08-19 19:47
nej, tyckte bara att den lilla korta kommentaren kändes vilsen. lite som att en snubbe inte kan digga sig själv utan att va bög. get it?

-Mark Twain
Producent

2013-08-19 21:25
I got it, jag försökte bara vara rolig.

Det gick sådär

2013-08-19 21:53
allways add --> :)
ett lufthuvud som jag hajjar inte annars ;) <---u see :p

-Mark Twain
Producent

2013-08-19 22:16
^Det är nog en generationsfråga, jag är lite för gammal så jag glömmer bort att använda smileys ibland =D

2013-08-19 22:44
Narcisistikstgfjajtgaj hur fan det stavas

Moderator

2013-08-20 01:06
Trodde tråden skulle handla om att du sett någon sexig jävel och att vi skulle leka detektiver och leta upp den personen åt dig :(
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2013-08-20 07:17
jag tangerar din ålder dopeness. vilket i stunden får mig att kännamig lite gammal.
kanske bäst att titta förbi en spegel omedelbart :p

trix, det var en fin tanke även om det inte var det jag ville tråden skulle handla om.
har hittat mig och det känns bara så sjukt bra.

jag kanske blir en sån där hemafrodit eller vad det heter.

-Mark Twain

2013-08-20 07:38
Tom; "Narcissism är en individs självupptagenhet, självförhärligande och överdrivna tro på den egna förmågan"

var det exakt det du menade? eller är det ett ord du hört och tror att du vet vad det betyder?
känns som att det serare alternativet stämmer bäst va..?
och då är det ju sorgligt att du häver ur dig nåt du inte vet innebörden av...

lite som gardell tycker sig kunna säga "neger" för att han är bög...

så vad är du?

-Mark Twain
Groupie

2013-08-20 09:40
haha Trixig-person! Jag trodde och hoppades detsamma!

2013-08-20 10:39
Trixig-person3 skrev:
Trodde tråden skulle handla om att du sett någon sexig jävel och att vi skulle leka detektiver och leta upp den personen åt dig :(

Eller hur! I am dissapoint :(
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan
Moderator

2013-08-20 12:19
Fan vad OT alla går!

Jag tycker att jag är en sexig jävel men det har gått lite utför på senaste. Min mage har börjat växa och det gör det lite svårare att tända lika mycket på min egen spegelbild. Inga problem dock! Det är bara att börja träna när jag väl kommer hem igen efter sommaren!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2013-08-20 12:24
Min mage har börjat växa

inte för att vara den...men jo, det ärprecis för att vara den....
det är just min mage som suger fast mig i spegeln trots en vit linje som ínte fick sol för att jag suttit med benen i kors i solen för länge :p

och naken framför spegeln ger mig orgasmiska vibrationer i hela kroppen...

Spoilernästan att jag bli afton-korre med rubriker som denna va?

-Mark Twain
Poet

2013-08-20 14:21
Såklart! :D

Ibland blir det lite Travis Bickle på det också! ;)
At the gates of Eternity...

2013-08-20 16:40
Jag brukar få höra väldigt ofta att jag ser bra ut så det händer sällan att jag står framför spegeln och säger det till mig själv.

Däremot så är det är mycket roligare att säga till andra att dom är fina. Senast idag så gick jag förbi en asfin kvinna och då sa jag det till henne. Hon blev jätteglad och då blev jag också glad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-08-20 17:51
bc, sweet, I´m not alone ;)

kände att jag förtydligade topicen i andra inlägget.

men jag måste ju ändå säga att det viktigaste är ändå vad man själv tycker om sig själv. något annat är ju lite...bekräftelsekrävande? rent utséendemässigt dååårååå...

jag skiter faktiskt lite snett i vad folk tycker om min sexiga uppenbarelse. bara jag diggar den så mår jag bra av det. om någon annan skulle gilla den så är det väl mest kul för den, tänker jag.

-Mark Twain
Moderator

2013-08-20 19:18
För att hålla mig till ämnet så är jag långt ifrån det just nu, ibland står jag bara framför spegeln och gråter över mitt utseende, ibland har jag tillochmed lust att skära bort mitt ansikte pga ångesten över hur ful jag är.
Har dagar då jag tittar in i spegeln och känner mig asfin men de är mer sällan nu.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2013-08-20 19:56
Trixig-person3 skrev:
För att hålla mig till ämnet så är jag långt ifrån det just nu, ibland står jag bara framför spegeln och gråter över mitt utseende, ibland har jag tillochmed lust att skära bort mitt ansikte pga ångesten över hur ful jag är.
Har dagar då jag tittar in i spegeln och känner mig asfin men de är mer sällan nu.

Detta kanske låter konstigt men jag har många gånger haft önskan att jag var ful ( inte för att jag tycker att du är det, på dina bilder ser du söt ut, men mer som ett annat perspektiv ) Killar som kommer fram till mig och som bara verkar fixerade vid hur jag ser ut faller bort direkt. En kille som däremot vill veta hur jag är som person och tex frågar vad jag drömmer om att göra i livet är mycket mer intressanta. Däremot så är dessa killar väldigt få tyvärr.

Det är så sjukt att det finns ett visst ideal som är vackert och sen står alla och jämför sig med idealen och ser ner på sig själva för att dom inte ser likadana ut. Det är bara ett fånigt ideal och alla är vackra som dom är.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2013-08-20 20:26
Hela jag är fucking awesome, så mitt ansikte är rätt awesome.
Snart 28, får visa leg överallt. Var påväg att få visa ID när jag skulle köpa en energidricka! Riktigt stabilt

Vissa kanske klassar en som ful, men va fan. Har sett folk som ser värre ut och gör det dagligen nu pga 90 minuters pendlande.

Trix: Le emot spegeln, borde funka '3
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-08-20 20:34
doggsonlol, you got it!

pendlar lite, men den resan görs vissa dagar med ett självbelåtet léende. och ibland märker jag att det är fullt i vagnen och folk glor lite försiktigt på mig. det är en skön känsla.
dom vet inte att jag mentalt har sex med mig själv. men jag vet XD

-Mark Twain

2013-08-20 20:51
Blweria

Man ska inte se någon annan på tuben utan vara för upptagen med att spegla sig i vagnens fönster

2013-08-20 22:05
VRGNHNS jo, jag kan reglerna ;)

men jag åker pendeln och mellan min station och arbetet går tåget aldrig under jord vilket betyder att jag inte skulle se mitt egna ansikte i rutan och det är en grov förlust. jag har ett ansikte jag själv skulle döda för. nu slipper välrden en massaker iom att det sitter på mig.
yes, I am a lucky bastard ....eller tekniskt sett så är jag inte en bastard men det passade bättre än fuck-face i sammanhanget.

-Mark Twain

2013-08-21 19:38
Gymmar inte och är torsk på chips och godis men har ändå en kroppsbyggnad som en grekisk halvgud och har haft det i stort sett hela mitt liv, utan några större ansträngningar. Är inte "biffig" utan atletisk med tydliga muskelkonturer, 8 pack och ett tydligt v nertill. Är en fucking boss framför spegeln. Hör hur spartanerna chantar mitt namn varje gång jag flexar mig framför en spegel i bar överkropp.
pistol

2013-08-21 19:49
Carlos Bildt

2013-08-21 20:05
Carlos Bildt

-Mark Twain

2013-08-21 20:14
hahahaha

2013-08-21 20:16
hur mycket måste inte han älska sitt anlete?
kan tänka mig att han tittar rakt in i en spegel och blir smygfotat, helt ovetandes men ack så lycklig :)

-Mark Twain
Poet

2013-08-21 21:26
HAHAHAHAHAHA! Carlos Bildt!
Poet

2013-08-21 21:27
Gymmar inte och är torsk på chips och godis men har ändå en kroppsbyggnad som en grekisk halvgud och har haft det i stort sett hela mitt liv, utan några större ansträngningar. Är inte "biffig" utan atletisk med tydliga muskelkonturer, 8 pack och ett tydligt v nertill. Är en fucking boss framför spegeln. Hör hur spartanerna chantar mitt namn varje gång jag flexar mig framför en spegel i bar överkropp.

Din mesomorfiska jävel!

2013-08-21 21:32
Vad var det andra alternativet?

Moderator

2013-08-22 13:23
CupCakeRaid skrev:

Så var jag också ungefär fram till 25 även om jag snarare hade that jesus on the cross look. Efter 25 pendlade min vikt lite upp och ned, till synes helt utan påverkan av mitt leverne och numera växer magen sakta men säkert. Enjoy it while it lasts!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Graffare

2013-08-22 16:51
Pic or it didn't happen Bleweria, visa lite hud! För övrigt har jag en liknande uppfattning om min kropp, plus att jag har ett jävligt vässat intellekt.
My stomach got young dead orphans in it
I eat from trash cans at abortion clinics
-Jus Allah

2013-08-22 16:59
stayblack, assåååååååå :)

ville ju ha lite självgodhet i tråden...vad andra tycker spelar ingen roll inne i det här rummet. men det går ju alltid att skriva meddelande och beställa egna pics att ha som bakgrunsbild på paddan, iphonen eller på burken på jobbet. allt till en enkelt kostnad som flyter lite men som ska ge mig föda och svamp ett år framåt ;)

-Mark Twain

2013-08-22 17:01
Efter 25 pendlade min vikt lite upp och ned

fan, va jag hade önskat pendla upp lite. men jag blev bokstavligen stöpt i min form. kan inte ändra nåt. haar ju alltid önskat mig en "pondus-mage". tänk tony soprano

-Mark Twain
Graffare

2013-08-22 17:10
Haha, jag återkommer med underlag till en offert! :)
My stomach got young dead orphans in it
I eat from trash cans at abortion clinics
-Jus Allah

2013-08-22 21:35
Så var jag också ungefär fram till 25 även om jag snarare hade that jesus on the cross look. Efter 25 pendlade min vikt lite upp och ned, till synes helt utan påverkan av mitt leverne och numera växer magen sakta men säkert. Enjoy it while it lasts!

Lugnt. Jag har investerat in this bad boy inför framtiden.

pistol
Hangaround

2013-08-23 15:37
Fyfan vad sexigt sagt. Ligga?

Groupie

2013-08-23 15:57
Typiskt fula människor att skryta om att man blivit kallad snygg. SofiaBayo känner du dig lite träffad?

Producent

2013-08-23 18:30
Det är inte vad du tittar på utan vad du ser

2013-08-23 18:38
Det är inte vad du tittar på utan vad du ser

+1

-Mark Twain

2013-08-24 14:09
Det finns dagar då jag bara står i trosor framför spegeln och tänker "fyfan så sexig jag är" tar mig själv på brösten, ratta lite med tuttarna, å känner mig super sexig. Men klart de har hänt jag tänker "ffyan så små bröst jag har" men då vänder jag mig bara om å kolla på rumpan som är en av mina finaste ägodelar. Kan kolla på den och tycka att jag har den tightaste och finaste röven i världen.

Jag kollar alltid hur min rumpa ser ut i trosor jag bär, typ som folk som sätter på sig jeans för kolla hur det ser ut bak. Jätte viktigt för mig att min röv alltid ser bra ut, för den är sjukt nice så är det bara.

Jag kan känna mig extra sexig och snygg när jag klär upp mig i lite "finare" kläder. Men för övrigt så vet jag att jag har ett speciellt utseende och ser inte ut som alla andra typiska "snygga svenska tjejer" långt hår, perfekta ögonbryn, perfekta läppar osv..

Men det är just de jag tror gör mig extra charmig och fin, just för jag inte ser ut som alla andra, förmodligen mina söta fräknar också som livar upp utseendet.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2013-08-24 17:46
Igår var jag jävligt sexig faktiskt. Riktigt jävla snygg!
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2013-08-24 17:57
gggg_hatt skrev:
Typiskt fula människor att skryta om att man blivit kallad snygg. SofiaBayo känner du dig lite träffad?

Hahahaha... Äntligen någon som tycker jag är ful så jag kan få lukta på mina blommor i fred under min kork-ek. Mission completed.

2013-08-24 18:24
Föresten. Inte för att jag har någon aning om vem du är, men med tanke på att din kommentar var menad att vara elak mot mig så har jag väl antagligen skrivit något som sårat dig i en tråd nån gång. Jag ber om ursäkt för det.
Producent

2013-08-24 19:35
LillJ, du får sluta!

Annars blir jag upphetsad
Hangaround

2013-08-24 19:57
"Oh...no"