I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Det går även att fixa andra färger på tröjorna vid behov. Skicka privatmess om du vill veta mer.
Det kommer upp fler bilder på specialbeställda tees framöver. Dessa kommer dock endast säljas med tillverkarens godkännande. Vill man vara ensam om sin tee så ska man få vara det.
Frågor som kom upp i min gamla tröjtråd kan jag besvara här. Tröjorna är lite stora i storlekarna, men krymper i tvätten. Det är bra kvalla på såväl tröja som tryck. Det går att trycka alla färger, även vitt. Ja det är samma pris om du skickar in eget tryck. Ja du kan blanda eget tryck med mina tryck och ändå få mängdrabatt. Ja jag kan designa åt dig men inte gratis. Vektorgrafik innebär att bilderna består av vektorer istället för pixlar, och är därmed skalbara utan att kvalitén försämras. Man beställer genom privatmess. Betalning sker till bankkonto, tröjan levereras en vecka efter registrerad insättning, förutsatt att det inte är helg. Nej jag trycker inte rasisitska motiv. Ja det går bra att trycka fotografier.
Erkänn att du fick idén till Mr.T av mig. Ska lätt ha en sån!
Redline!
Dr.Octagon Nej jag satt och surfade runt efter roliga bilder till en egen tee, å så hittade jag Mr T:) Tänkte att det kanske var fler som ville ha såna. eyegasm teen är också privat från början. Samma med Spola Kröken tishorna, de är mina favoriter:)
lumber Ok, har ca 3-4 olika tees på G som ska tryckas. Kan fota dem efteråt.
hehe, sköna gamla spola kröken tryck Eye. jag ska nog ha två stycken.
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
sorry om ja e lite slow men vem e mr.T, vad vem är zig zag, och vad är "spola kröken" :)
eyegasm jag gör som Rowmire. :) skickar en tröja o texten så får du trycka. ok?
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
lumax Det är bara att skicka egen design som inte är så mainstream:P reespect Mr T är B-A från TV-serien A-team. Zig Zag är ett rullpapperfabrikat(hört talas om ZZ-top?;)), Spola Kröken är en anti alkohol kampanj från tidigt 80-tal. Kuno Hmm, lite större än vanligt, aight;) jennie-is-back Jao det är ok.
Producent
2004-08-12 04:42
eyegasm: tar du 170 kr för eget designat tryck inkl frakt ?? i så fall tar du billigare än ownlabel.se då vikket e grymt :)
Since 1984 @realgizlee // twitter
micKillah Jao jag är grymmare än hulken:P
Kuno: xxl: bröst vidd: 62cm längd (från axeln ner): 79cm
Kuno Vilekn storlek behöver du? Skicka privatmess istället.
tur att man inte bor i sthlm för snart springer väll alla runt med belton tröjjor där =P
Var lite kreativ för fan!
toveh Kan nog fixa tjejmodell om du anger storlek. Trycker helst inte på skickade tröjor eftersom det är lätt hänt att man trycker fel och då är tröjan sabbad. Opak Nja det är ingen risk, kidsen har ju inte fattat att belton och multona är the shit. De började måla när det fanns montana och andra "graffitiburkar":)
ooh.. är fett sugen på en zig-zag, men tänkte försöka få med mig några fler på min beställning. det är ju riktigt värd verksamhet.
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
grymma t-shirts.... men fan det är svårt att veta hur den sitter när man inte kan prova den... är dom tight/vanlig/baggy?? peace
..........?
RaStAsUkKaH liiite baggy men krymper i tvätten. Det står i tråden vettu:)
BFcLoWn Jupp det är redan löst;)
eyegasm F60 trycker du bara t-shirts? eller trycker du tjocktröjor och nyckelband ochså?
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
sveningmar Har bara tishor på lager just nu. Har inte hittat nå prisvärda longsleeves osv. Nyckelband blir nog svårt, de brukar vara i plastigt syntetmaterial som troligen inte diggar värmen i värmepressen:)
semi Haha ja nästan så. Jävla nya dinitrol:)
hur länge kan man beställa? måste få pengar o skit o det får jag inte förrän slutet av nästa månad...
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
spex Jag kommer ha alla tröjor kvar även då, inga problem. Eventuellt finns det ännu större utbud då:)
bra, för den där mr t tee'n var fet som få :D
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Redaktionen
2004-08-23 16:18
370HSSV De där tishorna är ursprungligen klistermärken, jag hade dock inget med bara flaskan. Kan du antingen scanna det i 300-600 dpi eller posta det till mig så vore det toppen och kalas:) Ska du posta det får du stressa lite, jag flyttar till Holland i helgen.
Redaktionen
2004-08-23 17:29
370HSSV Schysst!
Ska du skicka grejerna från holland? En fråga bara.,. Hur gör man bilderna i vektoriserad?
Jag har ingen forumsignatur.
MurmelMan Flytten påverkar varken försäljning eller leveranstid, no worries. Du gör antingen en bild i illustrator eller så använder du tex Corels program som kan göra om pixelbilder till vektor. Toalett Jao.
eyegasm Något speciellt program från corel?
Jag har ingen forumsignatur.
MurmelMan Minns inte vad det heter, men det finns i Corelpaketet iaf.
Toalett "Flytten påverkar varken försäljning eller leveranstid" :P
Phillies En polare till mig trycker allt medan jag är i holland. Det blir inga fördröjelser eller så utan samma leveranstider gäller nu. Han är dock i Afrika på semester till på söndag så innan dess kan jag inte kirra nåt. Ja rabatten gäller oavsett om det är egendesignat eller mina tröjor.
MurmelMan: Corel Draw heter programmet.
Redline!
Toalett Jag har ju tröjor:)
Ja skulle vilja ha en Mr.T tröja, fast med ett annat foto av honom. Tror du att du skulle kunna göra nåt snyggt med den här bilden?
home.planet.nl Jag vill inte att själva fotot ska synas. Ja vill inte att man ska se att det är en tagen bild av dem, utan att bilden smälter in i tröjan. Förstår du hur jag menar då?
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
Regular-0650-Joe Haha fet bild. Skicka privatmess och beskriv hur du menar med att bilden ska smälta in i tröjan osv. Skicka med länken.
är det bara 24x6 som gäller? ingen möjlighet till större? vill nämligen trycke lite grejjer på ca 24x10
Chechin 24X10 funkar typ, men ju mindre trycket är dessto skönare tröja, eftersom trycket är mer stekt än tyg liksom.
eyegasm Om jag har ett svart/vit motiv till en svart tröja; trycks båda färgerna eller trycker ni då bara den vita delen?
Chechin Transferpappret till färgade tees är vitt, så det vita blir tryckt. Är det en vit tisha så blir det tröjfärg där det är vitt, för transferpappren till vita tees är genomskinliga.
vilka färger har du på t-shirts? eller står d nånstanns o ja missar d?
reespect Svart och vitt. Går att fixa andra färger vid stora beställningar också.
eyegasm: hur många är stora beställningar då? alltså 5 eller över 20? och vilka är de "andra" färgerna?