reespect Ja inte under 5 iaf. Måste ju dra och köpa såna tishor då vettu. Har bara svart och vitt i lager normalt. Finns väl en del färger men typ, olivgrön, vinröd, röd, beige, grå, blå osv. Vilka färger är du intresserad av? Skicka privatmess förresten så snackar vi där.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
eyegasm: nae just nu har ja inget speciellt t.shirt tryck som ska tryckas eller så, men ifall så tänkte ja checka vilka färger på t-shirts du har :)
reespect Aight, det mesta går att ordna men det beror ju på storleken av beställningen som sagt:)
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
fakk_j0 Tja, det går bra med 72 dpi så länge bilden är stor rent pixelmässigt. Jag kan inte trycka silver och guld, men resten går nog bra:)
jag är också intresserad av en "spola kröken" med bara flaskan på...
bewman Behöver en sån högupplöst bild och det har jag inte tillgång till tyvärr, men fixar du en så är det lugnt.
Ozzen När jag har tid att fixa nya tryck.
Producent
2004-10-27 11:20
hur stort får trycket vara helst, cm ? (Illustrator)
Since 1984 @realgizlee // twitter
micKillah Det star tidigare i traden. Typ ungefar A5 eller liggande format pa ca 24x6cm.
Producent
2004-10-27 11:52
okayy, nu e de så att en tee som jag beställt från ownlabel.se så har trycket börjat lossna, har du bättre tryck än dem ? vet du kanske de eller ? och en fråga till, va tar du för en extra färg och har du röda tees :P
Since 1984 @realgizlee // twitter
micKillah Jag vet inte ens vilka onelabel.se ar sa jag har ingen aning. Det enda jag vet ar att det ar bra kvalla pa mina tees. anvander dem dagligen sjalv. En extra farg? Jag trycker hur manga farger som helst till samma pris. Kan kirra roda tees ja, skicka privatmess ist sa snackar vi dar.
rekommenderas starkt, finfina tees och leveransen tog bara 1 arbetsdag. perfa med gratis frakt också :)
å fan.. kanske borde köpa en när nästa bidrag kommer
(,_____(ò_Ó)____,) this big
fan måste komma ihåg att köpa när jag har pengar!
eyegasm: finns det kvar cyklist-tröjorna?
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
Damn....varför glömmer jag alltid å beställa när jag väl har pengar!?!? Får la bli en beställning efter löning då...
Plan your work - Work your plan
Henkeee Ja, men det är tillfälligt slut på svart transfer. De går att beställa igen i januari.
eyegasm F60 damnit, men finns dom i vitt då? vill ha två stycken nu!:)
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
Henkeee I vitt går den att kirra den här veckan. Skicka privatmess så får du kontouppgifter.
latest Det kommer fram dagen efter man postar.
Nu är jag "tillbaka i affärer" efter en välbehövlig paus. Det kommer upp nya tryck inom en snar framtid också. Har dock slut på transferpapper men det är på g. Kommer nog ta 1.5-2 veckor eftersom det beställs från usa.
Har fått in transfer nu.
Något-kul Vi tar det privat, men visst jag kan styra det, å det skulle bli en sisådär tusen riksdaler, alternativt att vi byter grejer.. Ta det privat så tråden inte blir "offtopic":)
beatinfested Ja, men det blir en tjuga extra för tjejtröjor och mig veterligen kan jag bara få tag på svarta sådana i nuläget.
beatinfested Jag kan fixa tees med kvinnlig skärning i fler färger nu. Hojta om du är intresserad.
Kan även passa på att säga att det kommer en jävla massa nya tryck snart, utifall nån är på g att beställa.
Eyegasm: är det bara att googla runt och hitta en fin bild och skicka den till dig så trycker du den påen T-shirt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tidsfördriv Ja, förutsatt att bilden inte är skitliten:)
RoBoTNick Tja det kan jag väl, men det beror lite på hur bilden ser ut å så. Skicka privatmess så diskuterar vi det.
vill beställa! så fixa så de går att adda dig på msn.
Ni som vill beställa tees denna månad måste skynda er. Kommer vara bortrest 13/3 - 26/3. Ni som betalar så pengarna sitter på mitt konto senast nu på tisdag (8/3) får sina grejer i tid, resten får vänta till slutet av månaden. Ni som redan beställt och betalat får era grejer denna vecka.
Jag har varit riktigt slapp med att fixa nya motiv, men jag har "Spola Kröken" loggan nu, och en massa annat nytt. Ska fixa upp bilder när jag får lite tid.
Härligt eye! Nån som vill köpa en fejkad spola kröken t-shirt för en tjuga? kanske? kanske inte...?
Status: OFFLINE
b0zA- Var det du som hade köpt en som inte ser ut som originalet? Finns säkert nån som vill köpa en sån för en hundring, men du får minsann skaffa dig en egen tråd för det:P
eyegasm Haha! Jäpp... Det är jag som e wannaben! :)
Status: OFFLINE
Nya tees är på ingång. En hel del Scarfacemotiv och annat gott.
Kostar det extra med eget tryck om jag vill ha vanliga svarta eller vita tishor?? måste bilden vara i JPG, eller går det i vilket filformat som hellst??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tidsfördriv Nej det är samma pris. Nej det går bra med vilket bildformat som helst.