Biragon snäll kille..
trevlig på msn, skickade pengar torsdag natt, han skickade fredag förmiddag. fick dom idag, måndag (pga att cp posten tar helg-ledigt, vilket borde vara olagligt) och är väldigt nöjd!
han var väldigt medgörlig på msn, skickade bilder med kläderna på, så jag fick se att det inte var något trubbel med dom.
mycket bra försäljare!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Vill utfärda en STOR VARNING för användaren : Passabel. Han skulle handla beats av mig, snubben tar bort mig från whoa, msn och myspace efter vi har klippt om beatsen efter hans speciella önskemål!VARNING FÖR SKOJJAREN!!!
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Chuck_Norris Trevlig prick, köpte en tröja satte först pengarna på hans konto och fick tröjan några dagar efter.. Rekomenderas..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Köpta adidas skor av Tsun, smidig affär och han sköte sig bra ;)
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Jag skulle tippa på att eyegasm vinner flest priser för "mest pålitlig och snabb och dessutom snygg i skägg"
Lovar att Majk vinner"mest opålitliga" =P
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Pool Gick strålande att köpa av pool
Ramlösa - Oseriös säljare, lovade skicka en dator i två dagar men försvann till slut offline från MSN och hörde inte något mer. Jag betalade så klart inte i förskott.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
Redaktionen
2007-03-14 17:08
Har köpt kläder utav Testify nu två gånger, riktigt snabb leverans o allt är frid o fröjd! Rekomenderas.
namaste
Guzman Kan måste jag bara rekomendera... 3 dagar efter första kontakten fick jag grejerna, helt enl. planerna.. inget strul inget tjaffs... Mycket bra...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Köpte ett högtalarsystem av ÅderpåleOne . Inget tjafs alls, allt gick smidigt och han var trevlig i stt bemötande. Varan fungerar perfekt, so big up! Rekommenderas.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
challe är en utmärkt köpare som inte jiddrade på nått sätt efter "va intresserad". snabb på att föra över pengar och trevlig kille.rekomenderas!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen
2007-04-17 11:20
Köpte en tröja av mattias_ . Gick precis så som det ska :) Rekomenderas!
namaste
sålde ett par byxor till
Spitbull , fick dock 200 kronor för lite i betalning, efter en massa tjat så har jag efter ett halvår fortfarande inte fått pengarna
peace
rial Vänlig kille går och lita på rekomenderar honom han har bra saker han säljer också peace n love
Kan rekomendera Menige-E. Köpte ett par fotbollsskor och allt var i sin ordning. Väldigt snabb och smidig affär.
Vi har...
köpte ett par nike SB dunk av mattias_. betalade i torsdags och fick dom idag. skitbra.
Redaktionen
2007-05-14 18:49
Sålde en tröja till
warmoose , allt gick som det skulle och han var trevlig i bemötandet.
namaste
Någon som har köpt/sålt något till
s01ramos ?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Beställd ett par byxor av Buddylove genom posten, utmärkt!
omdömessystem á la tradera ja tack!! waaaay better än att läsa igenom hela tråden
kyaal P23 trevlig säljare! snabba bud :) vi hade oturen att pricka en långhelg, men han skickade samma dag han fick pengarna och jag fick dom fint förpackade, i utlovat skick. big ups!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
UtanAttTveka F19 Skriv i Whoa Community trådarna för att få det igenom! Bra ide!
suck on that one WHAT one!!
Köpte en bok av Hörstedt och det funkade helt perfekt, snabbt skickat och bra packat. Tackarr tackarrrrrr
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Handade precis av Chuck_Norris . Snabbt, smärtfritt, trevlig. Erbjöd sig att låta mig skicka tillbaka en tröja jag tyckte satt lite dåligt på mig. Rekommenderas varmt.
Rädda DITT privatliv.. http://www.stoppa-storebror.se/
bara jag som tyckte det var lite läskigt att du köpte ett par jeans av en tjej? .. kanske jag som har för lite att göra.
Köpte en dator av HoleInOne, jag fick åka till sthlm för att hämta den, men han var hur trevlig som helst, och han betalade halva resan. Mycket trevlig i sitt bemötande bör tilläggas. Varan fungerade prima. Rekommenderas.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Graffare
2007-08-06 14:22
PST är väldigt opålitlig, drog sig ur i sista sekund
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
s01ramos sålde jag till för någon månad sen, mycket smidigt inga problem..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Köpte en mp3 spelare av som är moderator här på whoa. Affären sköttes smidigt och jag fick varan dagen efter att jag pengarna dykt upp på hennes konto! Kan rekomenderas för framtida köp!
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
Dom här fyra har jag handlat med och kan rekommendera mögen P19 Teodor P23 crizack X3 äppleone X2
någon som har köpt/sålt saker till benne och hur bra fungerade det ?
www.myspace.com/danielbylund
nu har affären med Benne avslutats och gick suveränt. Jag betalade hälften först och dagen efter hade jag sakerna i min brevlåda :) samma dag som jag hade sakerna i brevlådan skickade jag in resten av pengarna. Utmärkt affär : 5 av 5 plus
www.myspace.com/danielbylund
Skivsamlare
2007-09-26 18:01
Bra skit: Sweetest_Taboo gooze
Yes! In Concert — For the love of music
Skivsamlare
2007-10-03 11:21
Bra skit: låtenutannamn
Yes! In Concert — For the love of music
Gooze e utmärkt å säljer saker i bra skick.
McShit Köpte en jacka, tittade lite snabbt och ser ut att vara i nyskick.. snabbt och enkelt helt enkelt :D
5/5
Tekone är en bra köpare med f ö snabbt med pengarna.. 5/5 där med..
Vill bara meddela att jag köpte en tröja av "MRsalesman ". Mycket pålitlig, snabb och smidig affär.. Varan höll den kvalité som beskrevs. SNABB leverans! Tack för en bra affär!
- Your Personal Designer - Contact me For Designs
Den här kan jag också rekommendera djfatboy P19
b0ris leverar utan problem! länge leve öster i kampen om småland! haha
bojjan och jerk1 kan man skicka grejer till innan man fått pröjs. ärligare snubbar får man nog leta efter.
A123 är en schysst och ärlig snubbe.Satte in pengarna på hans konto i måndags, och fick jackan idag!
Kan rekomendera
pratglad som säljare. Köpte tavla, dealen klar i lördags, pengar till honom på måndag och fick avi från posten idag. Bra packat och inget strul!
"fru-gunnarsson" är en bra kille, bra kvalite och bra priser på det han säljer. Big up!
Menige-E P20 " "fru -gunnarsson" är en bra kille " Hmm :P
Annars har jag bara stött på folk som är så jävla intresserade för att sedan hoppa ur affären..
^ Smart sagt.
Jag köpte en jacka av
Poker_face Fick den dagen efter jag betala. Han hade köpt en kartong som han hade lagt jackan i, vilket är ett jävligt stort +. Jackan var i lika bra skick som han sa.
Poker_face är en riktigt bra säljare. Rekomenderar honom stort
Poker_face P18
Jag vet inget om dina erfarenheter med "fru-gunnarsson". Mina är enbart bra iaf. Hade han hoppat av någon deal ni haft, eller vad?