han heter inte rootsnatty han heter rootsnatty79 två olika personer
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Aha..ooops...hehe. Men gjorde du ngt åt saken eller e det överspelat?
Man created booze, God created grass /Terror (Vimoa) what?!
vad är det med alla? leta upp snubben..banka in skallen och ta tillbaka pengarna...
VI TILLHÖR ELITEN..BETE ER DÄREFTER
1. vet du vilken bank du har satt in pengar på 2. om du har de så har du inga problem me att få tag på vem som äger kontot. 3. När du väl fått tag i detta kan du ringa till folkbokföringen och be om adress, person nummer o hela faderallan. 4.Ring polisen, anmäl dom/henne o polisen lär ju komma dit o undra vafan som har hänt, hon kan ju säga "jag har inte fått nåra pengar" o sen tar polisen fram en liten söööööt lapp där de står att du har satt in pengar. då kommer hon säkert säga "oj, juste men ja har skickat paketet" då kan dom kolla på posten om någon skickat ett paket till dig från de området där personen i fråga kommer ifrån. o hittar dom inget sånt hos posten så kommer polisen me sööööta lappen nummer 2 o där kommer de stå att de inte alls har skickats något paket. 5. sen pratar du me nåra av dina kompisar, köper en sprayburk, åker dit sen bombar ni personens hus med "BUSTED" :)
Precis exakt typ så går det till..!
Jag har blåst nån men kommer inte ihåg namnet och han har inte sagt nått sen dess eftersom du frågade om det hänt någon annan. Men det var väldigt länge sen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har försökt få tillbaka genom banken, men hans bank får inte tag på personen i fråga och kan därför inte göra något han måste säga att det är ok att banken för tillbaka pengarna
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Offline tomass | Igår 23:24 | fan när får jag min data, jag gav dig fan 13 tusen Verkar som att fler än dig blivit blåsta av killen Detta är taget från hans gb
Soft, de verkar som om han ska "sälja" en ipod till nån nu ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
complexity: för det första så lär det ta typ ett år innan polisen börjar utreda ett sånt brott (om de ens gör det). för det andra så finns det inget som helst sätt att bevisa om någon har skickat ett paket någonstan eller inte (de lär ju knappast vara så dumma att de hittar på att de skickade ett postpaket med kollinummer om de inte gjorde det. de lär ju skickat som brev). jag är dessutom rätt osäker på ifall banken lämnar ut sina kunders nman till privatpersoner, men det vet jag inte säkert...
ryss | 04-07-03 12:25 | holla när du kommer ut igen dude låter som om han suttit inne också.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Phillies: jo, det fattar jag. jag vände mig till complexity som trodde att banken skulle ge det till honom/henne vid förfrågan...
jag skulle pumpa skiten ur han
bomba å spring
www.balticinkasso.com nu vet jag inte hur mkt pengar det handlar om så detta kanske känns lite onödigt. men så du vet så finns dom där...
från sidan:
Hur ofta lyckas ni med edra uppdrag ?? Som du ser av våra villkor så är det gratis för dig ifall vi misslyckas. Det beror på att vi är så framgångsrika att de få fall som vi totalt misslyckas med, bjuder vi på. Av konkurrensskäl vill vi inte säga några siffror, men vi lyckas väldigt ofta där svenska inkassobolag, kronofogden mm går bet.
öh va?
and-one P23 är inte säker på om de behandlar fall av denna sort men du kan ju ringa och kolla...
Av hans GB att dömma, så är du inte den första...
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift
I want my money fuck ups
and-one: Vissa grejer måste man släppa :P Jag har väl närmare tio lax som jag blivit av med, en av snubbarna är dessutom gammal polare så jag vet var hans brevlåda bor :P Men jag ser det bara som dyrköpta läxor. Sen är några tusenlappar inte så viktigt. Det är mer principen och stoltheten :P
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
and-one , har du fortfarande inte gjort något åt saken? skulle helt seriöst tracka slynan dygnet runt tills jag fick mina pengar..
Han var inne igår 13:57 ^^. Så fixa dina pengar, hota han ^^
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Vi kan banna honom och lämna ut IP till polisen om du anmäler honom för bedrägeri.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Senast inloggad: 05-05-20 21:35
Prova postförskott nästa gång...
www.eddaonline.se
du kommer förmodligen inte få tillbaka några pengar efter som ni inte har nått skiftligt avtal... typ som en garani, eller nått. jag tror det är så iaf... polisen kan nog inte göra något om du inte har en underskrift av honom som visar att han betalar ett visst datum!.