I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förfrågan: Intresselista för "Canada goose.." tees

Övrigt - Köp & Sälj

   

2005-12-10 10:44

Förfrågan: Intresselista för "Canada goose.." tees

Ingen verkar få tummen ur för att starta listan i en separat tråd, så tyvärr får jag göra det själv, på andras initiativ. Ni har bara en vecka på er så det är lite brådis.

För varje nytt t-shirtprojekt jag har startat så har efterfrågan på de här canada goose tröjorna varit jättestor. Jag hade aldrig trott att folk 3 år senare fortfarande skulle se sina jackor som nån statussymbol men det verkar ju lika aktuellt idag så jag slänger gärna ut ett gäng tees igen. Kul att det är så många som varit sugna så länge och bokstavligen tjatat i 3 år! Tack!

Det gäller alltså den här tröjan fast utan den gigantiska urlen där under.

Tishan är 100% bomull och kommer finnas svart med vitt tryck eller vit med svart tryck.

Storlekarna kommer gå mellan XS - XXL. Storlekarna är europeisk standard, likt vanliga Stadium tees, fast bättre kvalle så klart. Det kommer inte finnas några tjejmodeller eller annat med annan passform. Men det brukar gå att lösa genom att man helt enkelt köper en mindre, tajtare tee, brukar sitta fin fint.

Tröjan kostar 120kr (så delar vi på frakten, du betalar 10 kr).
Totalt 130 kr.

xavante startade en "beställningslista" för dealen vi kom fram till var att, eftersom jag inte har råd att driva både "Här bor kärlek" projektet detta så måste jag ha in ett minimum antal av beställningar. Helst vill jag ha 20 förbeställningar, men absolut minst 15 stycken.

För beställningsinfo, skicka ett mejl till: [email protected]

Sista dagen då pengarna måste vara mig tillhanda (om ni vill ha dom innan jul) är torsdag den 15e dec.

Om du är intresserad, adda ditt namn till denna listan:

phatie
Gogaku?
Xavante?
MiBunDemFiyah
misstipu
KaptenKrok
ThomasQuick?
katt_
GonzalesJr
helena_ (om tjejtees finns)

http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)