Säljes: T-shirts - It´s okay to bomb kids... 160kr
Hur många skulle vara intresserade av en sån här t-shirt? Bild Priset är 170kr inkl. frakt Jag kommer ta emot beställningar och sedan trycka upp efter antalet beställningar. Storlekar: S-XXL
smells like funk
Skivsamlare
2006-03-19 22:17
INOK P16 ajjemen! grym låt.
smells like funk
Skivsamlare
2006-03-19 22:18
Zoome P1 finfint zoome :) snackar om storlek osv. i meddelande eller msn.
smells like funk
ful font på texten.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric P21 tag style! ska ju passa in.
smells like funk
zooma in på texten så jag ser det då. just nu ser det bara ut som en fågel bajsat på t-shirten... :)
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric P21 haha. man ser ju det, den andra fonten är bara en textförtydligande.
smells like funk
ser att jag skrivit 160kr och 170kr. det ska vara 160kr så ni vet! snubblade på tangentbordet.
smells like funk
god natt! ses imån
smells like funk
Kidd-Z Lämna tråden nu också. du är bara jobbig med ditt snack i den andra tråden.
smells like funk
Serqses P17 tackar!
smells like funk
Riktigt najs! hör av mig senare om storlek osv.
hej.
OffSet P17 precis urbra! och tack ska du ha.
smells like funk
fjantigaste jag någonsin har hört..
fixa iaf så det står it's istället för its.
Hade vart skönare om det bara stod "IT'S OK TO BOMB KIDS". Alternativt kunde du slänga in ett komma inom parenteser mellan BOMB och KIDS.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rhetoric P21 Det ska fixas. ska även lägga upp en tydligare bild på texten ikväll. amfetaminpsykos då vet jag! men så står det inte nu och en sådan t-shirt kommer inte komma från mig heller.
smells like funk
lätt att man köper en sån .
säg till när man kan beställa
skulle köpt en om det inte stog erranclothing på cannan..
var bor du? jag skulle viljat köpa en sådan där ! e den texten där alltid? asså den på kannan.
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
KajamaN Bor i alingsås. självklart, man måste ju sätta sitt märke på det man gör. men det ska inte vara så stor text dock, ska vara en liten text.
smells like funk
NollFem4 P16 det var synd det. men som sagt, texten ska förminskas.
smells like funk
erran, sätt texten på någon annat ställe, tro mig. mycket fetare.
NollFem4 P16 jag vill ha texten där. tro mig.
smells like funk
fint, men jag hade gillat den ännu bättre om its okay texten inte var en datorfont, utan var handskriven, lite thrashigare.. menmen keep it upp
påse P60 Men jag suger på att göra sånt. så jag fuskar!
smells like funk
taikaviitta Gött att du vill ha en tee. Man kan beställa hela tiden, det som är grejen att jag tar emot beställningar och trycker sedan upp när jag fått in ett par beställningar så att det inte blir så dyrt att trycka. bara att skicka ett Meddelande om storlek osv.
smells like funk
"But bombing graff is illegal" låter fett kefft
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Empire P21 Ja det kan man tycka. Zoome P1 precis. vi sätter vårt märke på det vi gör!
smells like funk
du får ju ta o styra upp den där fonten. ser ut som avföring annars jävligt clean!
är det bara jag som tycker att den är tagstylish nog alltså.
smells like funk
ja. skriv själv o scanna in och gör om till vektor. är du dålig; be en polare skriva det åt dig
men jag kör på som det är nu. den fula fonten.
smells like funk
shootinblanks P54 Tyst snälla, jag säger precis vad jag vill om dom här osmakliga t-shirtsen. Om man inte kan tåla kritik så borde man kanske inte göra rekla för skiten på ett forum heller? Nå erran blire nå cash?
Ride 13"s y que?
screentryck.
Ride 13"s y que?
snygg tee man.
somebody notify the press !
RobinBanks P21 tackar! Screentryck japp.
smells like funk
i mest aktiva händer det!
smells like funk
Det är ju för övrigt inte okej att bomba med bomber.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A http://www.otechdesign.com
Den är absolut inte tankstylish nog. Det är typ nummer 1. basic "graffiti"front. Jag tycker om du nu vill ge dig in på t-shirtbiznizzen att du gott kan anlita en riktig målare för nåra hundringar. Den ser bara tråkig och kan likaväl hänga på HM's kidsavdelning just nu. Annars var den övriga designen och tanken fet.
tagstylish*
ModernDrunkard P20 en riktig målare för att skriva en sådan liten text o sedan betala några hundringar är segt. då skriver jag det helldre själv. har funderingar på att göra det eller på att ta ettt annat font som är tagstylish.
smells like funk
MFD00M P19 inte för att slå tillbaks så men tycker inte om dina tees heller.
smells like funk
oskars Hur ska man annars spränga dissidenter och annat krafs man vill bli av med?
MFD00M P19 jag blev inte ledsen. det finns alltid folk som inte gillar saker man gör och det finns folk som gillar det man gör också. Jag sa bara att jag faktist inte gillar dina t-shirts.
smells like funk