MFD00M P19 jag blir inte ledsen över kritik. i den mån jag tycker att den kritik jag får stämmer tar jag åt mig och försöker fixa det. men jag gillar trycket jag gjort och många andra också, varför ska jag då ta åt mig och bli ledsen över din kritik?
smells like funk
Haha, underbart med folk som inte kan ta kritik utan att ge tillbaka.
undertiden
MFD00M P19 jag tycker inte dom är dåliga. jag gillar dom bara inte. inget jag skulle köpa. jag gillar dom inte för jag tycker inte att huvuden på kända personer är så snyggt på t-shirts. så enkelt är det. ICantFeelMyLegs P2 Jag kan ta kretik jo. gav bara gensvar
smells like funk
Ni suger båda två.. Sitta och leka lite i photoshop kan vem som helst göra, vilket ni gjort båda två...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MFD00M P19 det kallas screentryck. det gör jag också. så mina är lika unika som dina. men nu får vi i tråden sluta bete oss som dagisbarn. jag har förklarat varför jag inte gillar MFDOOMs tryck. säger inte att dom är dåliga eller fula. det har helt enkelt med min smak att göra. Kul att folk gör egna tryck iaf. Även om man bara leker i photoshop eller inte!
smells like funk
okeiokei. fridens o allt! Jag tar fortfarande emot beställningar gubbar o tjejer! du ska inte ha 1 MFDOOM? =)
smells like funk
"en riktig målare för att skriva en sådan liten text o sedan betala några hundringar är segt. " hehe, det är därför du frågar din snälla klasskamrat om hjälp ;)
Snälla klasskompis. vill du hjälpa mej?
smells like funk
fint mårdan! blir det bra gott folk så blire text av en protager :)
smells like funk
Hmm jag tycker den ser rätt nice ut, dock så tycker jag liksom många andra att ett byte av typsnitt borde ske eller ännu bättre att du gör ngt för hand. Sen tycker jag inte riktigt att placeringen at texten känns helt 100% men det är bara min åsikt
killen P18 det blir som sagt fördmilgen en handskriver text nu. testat att ha texten på olika stället men den ser bäst ut där. lite längre ner kanske men får se hur den nya texten blir osv.
smells like funk
snygg uppning zoome =)
smells like funk
så. nu är det en handskriven text. väldigt fint! tack till mård för jobbet med texten! får göra en ny tråd så ska be en admin att ta bort denna tråden.
smells like funk
Hmm såg jävligt mkt bättre ut faktiskt, men ja det där med textplaceringen är väl en smaksak, jag tror personligen att det sett bättre ut under
killen P18 visst gör det! jo, fast texten kommer så långt ner på magen då, och jag kan inte flytta upp trycket för då kommer flygplaet i halsen. och att sätta flygplan i halsen gör nog ont.
smells like funk
Ja verkligen! Hmmmm ok, jo det är möjligt, vet inte dom exakta proportionerna. Hahahaha ja det gör nog ont ;)
MFD00M P19 det fixar en starkstark lampa eller vad dom nu använder på tryckeriet, trycker inte hemma :)
smells like funk
MFD00M Om man använder screentryck kan man använda en speciell vätska på screentrycksramen. Vätskan låter man torka och sedan lägger man en kliché på ramen. Sedan belyser man ramen med en UV-lampa, detta gör vätskan på de ställen där klichén inte ligger härdad. Sedan sköljer man bara screenramen med vatten och där klichén legat så försvinner vätskan och sen är det bara att trycka typ.
it´s very easy
smells like funk
MFD00M P19 yup. det borde la vara nästan samma metod, förutom att jag inte sitter och skär ut trycken själv :)
smells like funk
upp och nicka sockerdricka.
smells like funk
Zoome P1 det är en tung branch med mycket uppande det här zoome.
smells like funk
Du får chilla medd dit uppande, annars kastas tråden.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
eyegasm F60 men man måste la få uppa när sidan inte liggar på första sidan i Köp & sälj?
smells like funk
errran Man får under inga omständigheter uppa flera gånger per dag oavsett om tråden ligger på sista sidan eller inte.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
eyegasm F60 Okei. tack så mkt
smells like funk
vad har du för msn,jag är intresserad!
toffee P21 skickar ett PM zoome jag ska sno din veckopeng bara för det! och ditt lördagsgodis!
smells like funk
Hmm men det finns ju redan en till tråd väl?
killen P18 den är är i papperkorgen.
smells like funk
tycker typsnitten var lite taskigt och att du skulle kunna jobba lite på det annars var den fräsch
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
förövrigt är 160spän ett jävla överpris.
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
har inte orkat läsa alla inlägg..men ta ett annat typsnitt till texten!ta en vanlig snygg så det blir lite design på den! Peace
You need people like me..So you can point your fucking finger and say....Thats the bad guy!So say goodnight to the bad guy!!!! -Tony Montana, Scarface
turntableist P25 det är handskriven text av mårdan.
smells like funk
statushysteri F12 160klr inkl. frakt tycker inte jag är något överpris. då vet du inte vad det kostar att trycka osv.
smells like funk
tycker att 160 kr inkl frakt är ett skäligt pris att betala för det arbete som ligger bakom, vet själ att det kostar jävligt mkt att pyssla med sånt här
Precis så som MFDOOM säger, så är det!
smells like funk
Det är hela tiden texten som är problemet. jag gillar den i alla fall.
smells like funk
Zoome P1 nee. hade vart cool om en admin kunde radera tråden så man kan kunde göra en ny. denna tråden är full med ordbajs!
smells like funk
du kunde ju kanske valt en annan font o tanka hem
knäpptuta2 texten är som sagt fortfarande HANDSKRIVEN och är alltså inte en font!
smells like funk
sedan är texten scannad och vektoriserad.
smells like funk
http://www.dafont.com/theme.php?cat=606
knäpptuta2 ja? det är inget utav dom, det är fortfarande Handskriven text av MårdOne, Påse som han heter här på whoa.
smells like funk
påse P60 Skicka meddelande Gästbok Daterat 06-03-21 21:14 "en riktig målare för att skriva en sådan liten text o sedan betala några hundringar är segt. " hehe, det är därför du frågar din snälla klasskamrat om hjälp ;) Min snälla klasskompis!!
smells like funk
så är det!
smells like funk