I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Övrigt] Behöer hjälp med fysik A

Övrigt - Köp & Sälj

2010-10-28 15:25

[Övrigt] Behöer hjälp med fysik A

Jag har kört fast med min fysik A kurs .
Skulle behöva ngn duktig student (eller ej) som kan förklara för mig lite saker och ting.
Det är lätta grejjer men jag fattar inte ett skit,måste klara denna kurs för att kunna studera redovisning etc så jag kan skippa betala mängder till min revisor. Har redan förlängd kursen till max.

Betalar såklart (enligt överenskommelse). PMa
Vi kan ta det via mail,msn etc.

Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE

2010-10-28 18:33
Varför kontaktar du inte din lärare och är det inte ekonomi du borde plugga om du ska spara in på en revisor? Bra skumt och ha fysikkrav i ekonomi/småföretagande :(
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"

2010-10-28 18:46
Vad exakt är det du ska ha hjälp med? Allt vad Fysik A innebär; räkna ut matematiska problem; förstå dig på begrepp inom fysiken....eller vad?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2010-10-28 19:46
räkna ut matematiska problem; förstå dig på begrepp inom fysiken

exakt, inom följande
+ 2 Optik
+ 3 Krafter
+ 4 Densitet och tryck
+ 5 Rörelse längs en bana
+ 6 Energi
+ 7 Värme
+ 8 Laddningar
+ 9 Elektriska kretsar
+ 10 De fyra krafterna
+ 11 Krafter åt alla håll
+ 12 Kraft och rörelse

WWW.COULISSE.SE

2010-10-28 23:37
fysik A är säkert jätte bra hjälp till bokföringen! =)

2010-10-29 00:00
mm eller för att kunna beräkna med vilken kraft min fot kommer möta din röv! =)
WWW.COULISSE.SE

2010-11-01 02:11
denna man tog mig igenom tekniskt basår på HIG i Gävle.. rekommenderas starkt om du kan engelska dvs!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2010-11-01 02:11
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2010-11-01 10:18
tack så mkt för länken.
jag skulle behöva dock ´personlig hjälp´ trots allt
WWW.COULISSE.SE