I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-07-15 14:28

En dröm.

Jag drömde inatt att jag var ute och simmade med några vänner och man skojade och hade sig och jag dök ner i vattnet och sen när jag väl kom upp var alla borta och det hade blivit mörkt ute.
Jag dök ner igen för att kolla ifall jag kom tillbaka till mina vänner men då dök jag för långt ner och visste inte vart ytan låg.
jag simmade frenetiskt och började ta in vatten och som man har hört och läst är att när man drunknar och väl tar in vatten ska man liksom "andas" vatten och må bra en stund och känna sig ganska "utopisk" att man svävar, vilket jag gjorde.
Men helt plötsligt kände jag hur det började stickas i hela kroppen såsom det gör när en fot har somnat fast värre, jag vaknar av ett hostattack och är grymt andfådd och det sticks i hela kroppen då också men inte lika mycket som det gjorde i drömmen.
Nu min fråga, kan det ha varit som en nära dödupplevelse för mig? Att jag har reagerat på min dröm som det vore på riktigt fastän jag sov?
Lite läskigt iallafall.

Thats so 97
Le Life Quiet
---Input Moustache Here---