I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Tycka att man själv är snygg
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»
Baldermor F36
2006-05-20 17:51
Oredan
Hehe.. Det kanske är brillorna, vad vet jag. Men jag är 16 unga år, född 90. Men jag vet att jag ser äldre ut så det kom inte som en överraskning :P
Trrism
2006-06-15 00:17
offtopic men kul, fula killar blir ju tillsammans med fula tjejer och tvärtom, men kan väl inte vara helt nöjd och måste fan ha lite ångest över sin fula partner hela tiden right?
PAO!
mephisto
2006-06-19 10:12
cre8orboy
Du får ju tänka på att när du var överviktig och mobbad så hade du nog också riktigt dåligt självförtroende.
När du senare gick ner de där 20 Kilona så växte självförtroendet, och det märks på folk om de har självförtroende eller inte. Så allt hänger inte bara på utseende.
Men jag håller med dig, det är ett ytligt samhälle vi lever i. Men jag kan ju inte direkt säga att jag försöker ändra på något.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
LayDeeOmega
2006-06-19 14:11
Klart att man ska kunna tycka att man är snygg och kunna säga det. Sedan finns det ju såklart en gräns. Kan bli rätt jobbigt att lyssna på någon som bara vill prata om hur snygg han/hon är.
Men givetvis ska man kunna säga att man ser bra ut.
Mer sånt!
REC #26<br>Team EA-Racing
luthgr3n
Supporter
2006-06-20 00:37
mja, jag bryr mig inte så mycket om hur jag ser ut men hör rätt ofta att jag ser bra ut. kanske är därför jag inte bryr mig?
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Trrism
2006-06-20 16:04
tråkigt sagt fiffe
PAO!
Borttagen
2006-06-20 18:19
Jag ar mest tragisk angaende detta amne. Jag ser "potential" hos mig sjalv, kan sitta och le at en del forestallningar jag har om hur snygg jag KUNDE ha varit. Men sen inser jag att det bara var... POTENTIAL. som sagt. Det gar liksom inte att minska en nasa, tills det far CHI-CHING touch. Det var ett exempel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Senna P42
2006-06-20 18:26
annay F8: Verkligheten kallar!
Det är stor skillnad på folk som har självförtroende och folk som är trygga med sig själva och sitt utseende.
Det första är vanligtvis fejkat, då blir det bara avtändande(tjejer)/jobbigt(killar). De verkar kompensera sin brist på självkänsla och personlig trygghet med att utstråla stora mängder självförtroende över sitt utseende.
Nummer två gör mig sjuk av avund, sällan man träffar folk, som i min ålder, är så klara med sitt eget mindfuck att de utstrålar genuin trygghet. En om året tror jag att jag snittar på kanske..
Så är det, jag är sanning.
Vem?
Haniii
2006-06-20 19:05
Problemet är att vi är svenskar. Sverige är ett "mellanland", allting ska vara lagom och normalt och den som sticker ut på ett eller annat sätt får sig fort en smäll. Dessutom flödar det av avundsjuka i vår värld och vem är inte avundsjuk på någon som ser bra ut och dessutom har ett gott självförtroende?
Filip__andersson P38
2006-06-26 17:42
Jag är frän :D
shems
2006-06-26 19:43
eeh walla alla är vackra :D
men ja e vackrast
Borttagen
2006-07-01 21:18
skitkul att se ibland hur killar tänker å grejen e oftast har de rätt hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Baldermor F36
2006-07-01 23:50
chmunken
att säga det på internet är inte riktigt samma sak som irl. eftersom att jag inte ser hur ni reagerar så är det lugnt!
Borttagen
2006-07-03 21:46
Å hade jag vart tjej så hade jag gjort d samma :)
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»