Jazov En snubbe tar livet av hela din familj och alla dina vänner. Du är ensam kvar.. du kör bil och han går över övergångstället.. kan du bromsa?
facebook.com/idiomatisk - fan page
Hangaround
2007-04-26 01:36
Jag fick en fullt legitim anledning att mörda häromdagen. Var på ica och köpte cigg, i kassan sitter en snubbe jag har gått i samma klass som från första till nionde klass..han krävde legg.
mycket psykopater i såna här trådar.. i vanlig ordning. sorgligt också att folk säger att dom skulle mörda för otrohet. det är väl ungefär så patetiskt det kan bli... men det folk kallar kärlek är väl rätt fucked up. skönast var ändå: Jag fick en fullt legitim anledning att mörda häromdagen. Var på ica och köpte cigg, i kassan sitter en snubbe jag har gått i samma klass som från första till nionde klass..han krävde legg. Klockren! :)
Stället där alla talar sanning - WHOA!
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora
MolleM P20 "Pistol grip, pump If a nigga step on my white Air, Ones" HAHAHAHAHHA
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Rainmaker Faktiskt sant. skulle inte bromsa. Men ändå jag är glad det kommer inte att hända. I hope!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag skulle kunna döda nån av ren stolthet och hat ^^ hat kan uppkomma från en massa källor, alla har bara sin gräns..
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Galen Gith Va fan ska du göra kniva dom för att dom inte gillar det du prodat? fan det dummast jag hört, så jävla hip-hoppisch Skulle nog kunna mörda någon som är jävligt störig eller ful (har haft en mkt intressant tråd om detta)
”... hittas Git strypt och instoppad i ett kylskåp i Pelles lägenhet. Polisen misstänker självmord”
Gith Lägg ner gangsta attityden, du har för fan inte ens snattat! än mindre slagit någon för att dom dissat dig
”... hittas Git strypt och instoppad i ett kylskåp i Pelles lägenhet. Polisen misstänker självmord”
otrohet våldtäkt
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
pengar. tycker att det är jävligt nasty att det är så många som skriver otrohet.
www.enigmatic.se
tottakai så att säga, jiddra inte haha.
soundcloud.com/brormusk/sets
sjukt hur många som skulle döda för otrohet kom igen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag skulle aldrig kunna döda någon, för det första är jag för svag för att slå ihjäl någon för det andra är jag för svag för att få in kniven genom huden för det tredje är jag för svag för att kunna trycka in avtryckaren på min colt 45 magnum som jag har liggandes under sängen laddad med skarp ammuniton så att jag kan skjuta huvuduet av alla fitter som försöker göra inbrott i min 1:a i årsta för att jag bara har underlås eftersom jag inte har råd att installera säkerhetsdörr från daloc SVETT
jag tror att enda tillfället då jag skulle kunna mörda, är om någon skulle tortera någon av mina nära så att de till sist skulle dö ändå.. då hade jag nog kunna trycka in avtryckaren på ett vapen för att slippa se dem lida så mkt.
kärleken till pengarna är roten till problemen.
ja skulle lätt kunna mörda en kille just nu.. han sa att min bort kommna bror kunde rutna i helvetet... fan va dom orden känndes å många tårar ja fällde för dom orden.. men precis som du säger spacecake F19* om nån verkligen skadar nån nära så..
skulle inte tveka en sekund att döda ngn som skadat min familj,inte en sekund. sedan för 2-3 vänner skulle jag kunna döda,barndomskompisar. och om ngn skulle snacka skit om min döda barndomskompis,vilket en kille gjorde och det slutade inte bra för han,extra känsligt pga att jag var med när denna kompisen dog och jag klarade mej.
enda gången jag skulle "mörda" skulle vara när det handlar om att "bli äten eller ätas". när det står mellan mig och en annan (tveksamt om det är någon jag älskar dock) som ska dö. då skulle jag nog ta en annans liv. skull må jäävligt dåligt efteråt ändå..
Om någon dödar nån i min familj är fängelse det sista jag tänker på, jag skulle göra allt jag kunde för att döda den människan, även om det skulle ta mig hela livet. Otrohet skulle jag också kunna mörda för
MeckGyver
För min familj, släkt eller vänner.
A historian is a prophet in reverse
mord är inte värt någonting. vad lär man sig av det?
as long as you play their game girl you're never gonna win
Självförsvar. Annars håller jag med Diema.
We remember Køge Bugt!
tråden om månadslön på 43 tusen. och alla kommentarer om att 43 tusen är en hyffsad månadslön och ganska vanlig
om ngn skulle misshandla/våldta/döda min morsa skulle den personen garanterat ligga död på marken... ingen tvekan.. Sen om ngn skulle våldta min flickvän, .. nah skulle inte döda honom men han skulle garanterat åka på grov misshandel