|
|
|
|
|
Bara du kvar på jorden
Vad skulle du göra om du insåg att alla dött och att du var den enda som fanns kvar på jordklotet? Jag skulle ätit så mycket god mat. Och provat hur det känns att krossa skyltfönster och bryta sig in hos folk. Sen skulle jag vara naken ganska ofta.
http://matildaberggrens.blogg.se
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
bryta sig in hos folk ore la inte så kul om det inte fanns nått mer folk ändu?
Men jag hade la kanske levt som en jävel tills jag dog av för mkt onyttig mat eller krachat med en fet jävla bil. ja vet inte. eller så skuylle ja ta livet av mig.
RekFoto
|
|
|
Vara väldigt ledsen.
HTTP://WWW.THATHYPE.COM / HTTP://WWW.GALAGOWEAR.COM
|
|
|
Ha så jävla kul jag bara kunde, köra cross, elda massa saker å ha jävla kul :D
No you!
|
|
|
sno massa bilar, springa ruint i städerna naken, smeka mej själv på slottstrappan.. hade varit skitkul i typ 2 dagar, sen hde jag nog blivit så deppig att jag tog livet av mej..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
|
|
|
Finns redan tråd om det här.
^ Smart sagt.
|
|
|
|
Graffare
2008-03-18 17:31
|
|
|
|
intressant att alla bara vill förstöra saker
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
|
|
|
det är inget kul att förstöra saker om det inte finns några som tar illa upp
Awaiting Beheadment and Mutilation
|
|
|
Jag skulle knarkat och kollat igenom folks bostäder, privata grejer och sådant. Men jag skulle inte trippat, lär blivit ganska bra snetripp, helt ensam på jorden.
|
|
|
Fan vad tråkigt! Jag hade väl typ druckit så många Red Bull jag orkat sen tatt livet av mig.
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
|
|
|
Jag hade känt mig och på allvar tagit på mig rollen som the one and onley King of the planet - the emperor of animals!
Jag hade provat massa exklusiva kläder och tatt mig omkring överallt i världen med olika bilar. Jag kanske hade målat ett jättestort konstvärk också med hundratals liter färg som man kunde betrakta från ett berg.
|
Hangaround
2008-03-18 20:42
|
"tatt mig omkring överallt i världen med olika bilar"
Där sa du nått fan. Man startar från där man bor genom att sno en bil (kan man inte tjuvkoppla en bil blir det genast mycket mer utmaning) och åker så långt det finns soppa kvar i tanken. Där bilen dör av soppatorsk snor man en ny bil och gör samma sak igen. Målet är att filma sin resa runt jorden i stulna bilar och sen lägga upp skiten på youtube och få noll views.
I am Dave! Yognaut! And I have the balls! and I'll keep it Murray till I'm burried
|
|
|
Dieallot
Hehe!
Sen hade jag nog blivit polare med apor!
|
|
|
Man får nog passa på och äta god mat för det lär bli rätt härsken.
Men det jag hade gjort hade varit lite i Dalit's anda, brytit in hos Dalit och sniffat på hennes använda trosor.. mmm
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Dieallot, det blir jävligt svårt att styra nycklar till varenda bil, när alla människor är döda ;)
Lär väl bli så att man funderar väldigt ordentligt på hur man ska ta sig över haven.
Skulle nog börja med att styra så mycket droger som möjligt, sätta upp camp någonstans där det är bekvämt.. Sen börja planera vart jag skall etc, spela tv-spel, lära mig båt/flyg/whatever.
|
|
|
fast fan vad bull om typ strömmen gick och man inte kunde ringa nån som fixade det. och inte kunna beställa pizza när man är bakis.
glömde säga att jag såklart hade brytit mig in hos Two Face och klittat alla hans möbler.
|
|
|
Skulle införskaffat en lockpick och tränat mina färdigheter, sen käkat billys pizzor hela dagarna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Möblera en buss med säng soffa tvspel stereo mikro+mikromat osv och åka runt i världen, slanga bensin, och titta på turistattraktioner helt ensam skulle vara kul tror jag...
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
|
Hangaround
2008-03-19 03:23
|
"det blir jävligt svårt att styra nycklar till varenda bil, när alla människor är döda ;)"
...och sporten med detta är? Då kan du lika gärna ta din egen bil och tanka den varje gång. Pff.
I am Dave! Yognaut! And I have the balls! and I'll keep it Murray till I'm burried
|
|
|
jag hade varit övertygad att zombisar och reptilerna var efter mig. hade varit sjukt nojjig, inte vetat vart det fanns mat som jag kan spara under lång tid, tänkt på om gud var extremt arg på mig....hade slagit sönder allting, bräna ner slott, försöka leta reda på modellers kroppar, klä av dom nakna sen petat på dom, suttigt mig ner och stirat på dom. försöka hitta en stor bygnad jag kan komma upp på taket i sen sova där och låtsas att jag var ett litet marsvin....typ det.
|
|
|
Samlat mat, god mat och forsokt kyla/halla den frasch sa lange som mojligt. Iden med bussen var inte dalig heller, slippa att hitta nagonstans att sova varje dag/natt. Fixat mig en generator sa snabbt som mojligt, ett vapen for jakt. Hade jag varit i Sverige eller nagot annat land med plumbing sa hade jag gatt pa toa som fan och druckit kranvatten som en dare i en vecka eller sa lange det hade gatt. Tagit mig in pa Tivoli, akt lite karuseller innan allt blir gammalt och rostigt. Tagit mig in hos bilhandlare och provat nya bilar, utforskat stallen man normalt inte hade fatt se/komma in pa. Fixat en dator,DVD och en TV, forlangningssladdar, toa-papper. Hade tagit mig in hos folk och gatt igenom deras personliga saker for att se vad for sjuka manniskor de ar egentligen.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
|
|
|
Alla värkar tro att elförsörjningen kommer sköta sig själv i all evighet. När uranet är förbrukat i kraftvärket måste man byta ut det.
|
|
|
påminner om i am legend.
sätter upp skyltdockor överallt, sen börjar man ragga på dom. då gäller det att tänka en gång till, att sätta upp barbaras istället för ordinary dockor så man kan sprida sin säd även på en tom planet.
för övrigt så hade ja nog också tagit livet av mig inom ett halvår.. hm jo ett halvår hade vart lagom.
RATED R!
|
|
|
Jag antar att jag bara var den enda kvarlevande människan på jorden? Jag hade omgivit mig av väldigt mycket djur, för att lindra ensamheten. Sen hade jag sannolikt försökt transportera mig till sydligare breddgrader och försökt styra upp något boende där jag klarade mig utmärkt utan el. mantis Kärnkraftverk stänger av sig själva inom några dagar om det inte är någon där för att hålla koll på dem. Finns en väldigt sevärd dokumentär som gick på History Channel vid namnet "Life after people" som behandlar just vad som skulle hända människor helt enkelt försvann från jordens yta :)
Look with your own eyes - See with your own mind
|
|
|
PenDragon
Vad skulle hända? Säg några sker..
|
|
|
Nä men nu nu nu vet jag faktiskt vad jag skulle göra.
1. Skaffa en cool bil o fixa massa bensin till den.
2. Åka på nått sätt till Amerika.
3. Ta mig till typ Area51 o kolla vad som finns där och utforska skiten.
4. Kanske dra till pentagon i mitt flygande tfat jag hittade på area51 o kolla runt i datorer o papper med min alien polare som föjde med från area51.
5. sen vet jag inte mer :/
PenDragon
tack för tipset om dokumentären, verkar spännande.
RekFoto
|
|
|
Skulle bli nån slags tarzan varelse som chillar runt med djuren i obscena kläder och smutsigt hår/ovårdat skägg.
Vad jobbigt galen och störd man skulle bli, helt upplöst i sig själv.
|
|
|
Jag skulle nog dragit mig ner åt typ södra Frankrike och intagit någon fin gård och driva jordbruk och ha gott om djur som sällskap. Sen skulle jag lära mig att segla och flyga flygplan och resa runt och spana in läget. Jag skulle nog stormtrivas. :)
My oral illustration be like clitoral stimulation
|
|
|
mantisDe beskrev mest de olika stadier som kommer att ske, när saker slutar funkar, hur djur klarar sig osv. Lite info hittar du på sidan nedan: http://www.history.com/minisites/life_after_peopleGooglar du helt enkelt på titeln hittar du dessutom programmet tämligen snabbt :) Rekommenderas varmt.
Look with your own eyes - See with your own mind
|
|
|
det är HST som sänt programmet.
RekFoto
|
|
|
PenDragon
Okej fan va coolt tack
|
|
|
vafan man hade nog knarkat en del alltså
|
|
|
gått på motorvägen på natten och fångat snöflingor i munnen
Andres.
FUCKKENEFÖREVIGT
|
|
|
Äre bara jag som hade gått och blivit nekrofil, kapat en tunnelbana och utveckla datorspel?
|
|
|
|
|
|
Tyckte dokumentären var rätt långtråkig men den var hyffsad
RekFoto
|
|
|
jag skulle skaffa ett jobb
|
|
|
DalitHaha "klittat" haha.
|
|
|
sen lägga upp skiten på youtube och få noll views. haha
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
|
|
|
Ta den fetaste bilen man kan hitta, lagra upp med sprit och droger och sen bara resa runt och upptäcka världen. Om det bara är människor som är borta tar man ju med sig en hund som sällskap.
Jag tror droger hade varit en bra grej i sån situation. Kan inte tänka mig så många andra sätt att ha kul och uppleva saker.
Undrar om man till slut hade börjat med tidelag...
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
|
|
|
jag skulle samla på mig så mkt droger som jag kunde sen skulle jag springa runt naken:D jag skulle flytta inn i det fetaste huset jag kunde hitta :D sen om det var kallt så skulle jag ta kungens kläder och så skulle jag torka mig med pängar, och rulla jointsen med 1000 lappar :D
"asså när vi bajsade var vi kungar"
|
|
|
Jag skulle ejakulera på allt möjligt jag hittar
amen synthare då, fyra bögar och en dator
est. 1986
|
|
|
jag skulle åka en ny bild varje kvart. bo i ett nytt hem varje dag, sen när de är slut på bilar o hus som ja inte bott/åkt i så skulle ja börja om. sno massa vapen, skjuta villt på gatorna. bygga bomber, spränga typ empire state building o lite andra roliga byggnader,jag menar vem undrar inte hur de går om man skjuter in en v2raket in i ett höghus... gå in på olika konstgallerier o sno dem o sätta i mit tnya permanenta hem(se vita huset) och helt enkelt levt livet.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
|
|
|
jag hadde blivit jätte rädd om det knackade på dörren
|
|
|
jag skulle försöka få tag på massa sprängämnen och spränga hus i nån storstad.. som man gjorde i sandlådan med ryssar när man va liten, fast i mkt större skala :)
Graffiti is like music for your eyes.
|
|
|
hade nog tagit mig till djungeln, skaffat mig en hund och levt som tarzan :)
|
|
|
men fyfan, tänk er att man har varit ensam på jorden i 4-5 månader... man är helt övertygad om att man är ensam. sen en dag går man lite diskret på trottoaren på en storgata och 100 meter fram kör en bil över korsningen. snacka om att man hade blivit häpen, rädd och stillastående...
|
|
|
Jag skulle ha samlag med djur
|
|
|
Bara direkt eller? Kanske vänta några dar och se att man verkligen är ensam kvar innan man ger sig på djuren.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
|