hur tankar man texten då?
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
Högerklicka och välj sedan "Spara mål som..." eller dylikt.
www.DeadToast.com
Jag tycker att ni borde ha gjort en gedigen forskning om exakt hur man påverkas av olika droger, och hur de tas. Har bara kollat ngn minut, men: 1. kokain eller amfetamin snortas väl från en hård yta, att lägga det på handryggen är ju ett jävla slöseri. 2. man kan knappast skjuta heroin med en sådär böjd arm, hur fan ska man hitta ngra ådror då?
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Min point, den tappar trovärdighet om man märker att ni inte riktigt vet vad ni sysslar med.
Och, regin var väldigt medioker, plus att ni borde ha lyst upp era scener bättre, den tappar helt sitt estetiska värde. Och skådespelarna höll inte riktigt måttet. Och fan vad jag klagar. Men jag antar att ni gjore den för att lära er ngt!
Hehe, ja. Vad kan man säga. Vi ville bara göra en flippad film.
www.DeadToast.com
jag tyckte den blev clean, så som konrad snortar i sig, så slutar han som tony monatan :P
Landskrona Skånes stolthet
Får jag klaga lite till? Det är som sagt inget personligt, det är bra med diskussion och feedback. Here we go: ni måste skaffa ett stativ, se till att kameran inte skakar så förbålt. Och försök hålla den rakt, och inte så snett. Och tänk på var ni skär av bilden, tänk på kompositionen!
fan vad du ska klaga. gör du en istället.
Landskrona Skånes stolthet
Ghetto-unge, jag gör det inte för att vara jävlig, jag gör det för att de ska lära sig och bli bättre till nästa gång!
ok, en 39 minuters film UTAN stativ? man lär ju bli sjösjuk
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
Köper man DVD:n får man spypåse på köpet.
www.DeadToast.com
HAhaha:) Nice one!
rolig film fan haha.... det lär ju varit satans roligt att spela in den
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
haha skönt rån i butiken :D
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
måste vänta att ladda ner den tills jag får snabbare internet hur länge kommer ni ha den uppe
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Den kommer nog att ligga uppe ett väldigt bra tag till. Så det är ingen brådska.
www.DeadToast.com
haha fan va rolig film! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt rolig, lite tråkigt att ni inte hade tänkt lite mer med knarket. Kostade det något för er att hyra ICA och en snut ? Och försök att få det mer verkligt med att säga Jag ska snorta istället för typ - Jag ska knarka. Sen hur svårt är det att mecka en joint istället för ha vanliga cigg? rizzla kostar 7kr :) På tal om pengar, hur mycket kostade allt?
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
Jag såg inte hela filmen, såg framm till dom kom till den där stugan med alkisen... Men för de första skulle ni köpt OCB och rullat rediga jollar!.. Då hade kunnat filma när man mecka och speedat upp de lite eller lagt på nån skön effekt. Sen så brukar man inte ha cola i vanliga plastpåsar! :P Killarna som kom in och krävde pengarna borde varit lite mer allvarliga och flippade...Sånna människor brukar ju oftast va lite galna..dom skulle ju typ ha hotat med att klippa av ett finger eller nått annat brutalt... Sen så tyckte jag ingen av var specielt trovärdig, ingen såg liksom ut att vara en narkotika brukare, bara anabola killen vid vissa tillfällen, när han gymma tex... Men rånet var ju jävligt kul + att ni hade en del sköna effekter
// be the change you wanna see in the world
Fint som snus grappar! :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Tack för alla kommentarer.
www.DeadToast.com
Vilken skitig jävla server. Tänker inte tanka 400mb i 14kb/s.... Och Google Video är så sjukt dålig kvalité, men får ta och kolla där iaf.-
om ni ska lägga upp en film för nerladdning bör ni skaffa en bättre server, jag har 100mbit o tankade i kanske 100, så de får bli google istället. Har inte sett filmen än så ja kan inte droppa comments..kom bara till nerladdningsmissnöjet :D
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
Hangaround
2006-06-21 01:35
Aaaaah, oarka kolla hela. SNATCH inspererad huh?
Hangaround
2006-06-21 02:21
Lite kritik. Jag vet inte hur ni tänkt er med filmen alls. *Skulle ni köra dogma inspererat eller orkade ni inte ha stativ? *Bröt ni mot hundraåttiogradersregeln med villja för att skapa en mer surealistisk stämmning eller vet ni ens vad det är? *Och årstiderna? Var det så att det snöade och tinade under inspelningsveckorna. Eller spelade ni in utspritt. Eller var det meningen ? Inledningen var rätt sunkig, synd att den bara va lite under minuten lång. Det brukar vara runt 3 minuter, men en bra idé. Sen tyckte jag att ni presenterade huvudpersonerna rätt snyggt. Man fick en liten insyn om hur dem var som personer, man såg tydligt vem som var den humoristiska korkade och den som var den mer seriöa ochsåvidare. Att huvudpersonerna förändras är helt rätt. Först är dom svinnojjiga över att ha kört på en snubbe. På slutet dödar dem flera styckna och till och med torterar en snubbe på slutet. Sen var storyn rätt skev. Men rätt i att huvudpersonerna ligger i underläge fårn början och arbetar sig uppåt på slutet för att sedan gå ner sig i underläge igen. Det brukar se ut så här när det gäller den saken: Överläge till underläge Till Överläge. Heller Underläge till Överläge till underläge. Det var också ett plus. Dialogerna kunde ni ha arbetat mera på. Alldels för fåordiga. Scenljuset kunde ju absolut ha förbättrats. Och de flesta klippen var riktigt kassa. Sen att ni körde på med effekter för att höjja stämmningen är ju alltid ett plus. Jag gillar delen i källaren när det blir grönt och någon dyker upp bakom snubben. Sen pistolskott ocksåvidare. Det var faktiskt ritkigt bra. Ooops. kanske lite för seriöst. Dock så klagde jag inte på knarket då jag inte ens vet hru man bakar en snuns. Men roligt att ni fick ihop så pass mycket matrial. Jag såg ju iaf hela så den höll mig kvar. Lycka till med näsat film. PEAZE !!!!!!
SpT - Ser att du har läst filmkunskap? Hörde någon gång - vill du göra en bra film, följ dramaturgin men gör tvärt emot vad den säger. :) Jag har inget med filmen att göra förutom att jag har en liten roll så jag tar inte av mig av kritiken. Men tyckte din kritik dock var liten väl mycket pekpinne på filmens dramaturgiregler. Men smaken är som baken. :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Hangaround
2006-06-21 18:31
Purge Haha gick media, är lite skadad. Kan knappt njuta av en film längre. Ja fan någon måste ju använda pekpinne också. Men ni fick ju både ris och ros.
yo! den va fan bra ändå asså. visst - vissa saker hade kunnat vara bättre men ändå... props killar!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gillar känslan ni försökt skapa samt atmosfären. ni hade kunnat göra det ääännu fetare med bättre kunskap men ni har ändå lyckats faktiskt. soundtracket va inte fel heller. nej, props får ni!
förlåt att ja spammar men.. en sak.. haha att kassörskan på ica flinar sänker betyget!
Producent
2006-06-22 15:16
den verkar skit fet :D:D:D synd att jag inte kan se den förräns på söndag =( men men :D nåt att se fram emot iallafall :D //PEACE!
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Till er som klagade på nerladdningshastigheten: Servern som filmen ligger på ligger någonstans i USA eller Kanada. Jag får serverplatsen från gamesreloaded.com, som får runt 5000+ besökare varje dag, plus att jag har min egen deadtoast.com som får runt 2000-3000 besökare varje dag. Själv tankar jag just nu i 350 kB/s. Så kom inte och klaga på en dålig server. Möjligt att den var lite seg för en kort period.
www.DeadToast.com
e detta seriöst? behöver några års träning skulle jag tro.
Det var inte jag, det var han som sprang!
Den var inte så jävla bra kanske. men som någon annan nämnde tidigare, jag kollade igenom hela filmen. så någonstans måste jag ha tyckt att den var rätt underhållande ;).. sen dialogerna kunde ni filat på lite mer VA =).. lycka till grabbar om ni har planer på fler filmer fram över!
Åhhh jag älskade stämningen i den, skitballt :D
Olika årstider i filmen ? hållt på filma länge ?
Usa:s tuffaste fängelse. Med över 9000 fångar är Maricopa ett av de största fängelsesystemen i Usa. De har också den tuffaste scheriffen, Joe Arpaio som för att förhindra klädstölder i fängelset tvingar fångarna att bära rosa kalsonger.
den var ju as nice :D
"Wars do not make one great." - Yoda.
Alltså om detta är eran första film så är det extremt bra, tänker er Peter Jackson´s badtaste eller Meet the Feebles sedan advancera till King kong, sagan om ringen osv. Hur mycket kostade filmen allt som allt?
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
i filmen hör man ett musikKlipp " Don´t you need somebody to Love " Vem har gjort låten ?
Usa:s tuffaste fängelse. Med över 9000 fångar är Maricopa ett av de största fängelsesystemen i Usa. De har också den tuffaste scheriffen, Joe Arpaio som för att förhindra klädstölder i fängelset tvingar fångarna att bära rosa kalsonger.
hahaha fyfan va jag garvade, den va ju inte bra direkt, men ett kul försök endå! :) lycka till i fortsättningen
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
ni vet ju inget om droger.
Kokalina P17 Mycket riktigt. Vi ville mest bara göra en film på ett tema som tillät oss att experimentera mycket med olika effekter och sätt att jobba på.
www.DeadToast.com
strek det är rullpapper
// be the change you wanna see in the world
Alldeles för tråkiga skådespelare för min del, skulle gjort den kortare. Jag blev uttråkad efter 5 minuter.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Dessutom att ni inte har läst på är riktigt tråkigt och sänker det mesta.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Hahah fan va kul när han hallinucerar om nått lila monster i toan..
...och det är det som är så fint med whoa!
Kunde ni inte läst på lite mer om droger i.o.m att ni hade ett projektarbete som i stort sett handlar om droger? Roligt initiativt men inget mer, tyvärr.
What I said, yo!
Fellow P3 jefferson airplane tilltalade inte mig så värst. men som sagt. även jag kollade igenom hela..
~~~War, Hate & Confusion~~~