Hangaround
2006-07-14 01:44
Brukar hata sånna här uttjadae skit webcam saker. Men bara för att den i svart linne såg så jävla rolig ut så gick den att kolla på.
Det som är roligt är att han är fett seriös..
skojjainte
Hangaround
2006-07-14 01:51
Nödbroms P6 Ja visst, det är inte att dem försöker vara roliga. Det är mera att dem uttrycker nå sorts osäkerhet.
SpT P19 precis:D
skojjainte
haha den minsta var skön, den stora var pinsam. men fyfan var roligt det var när den stora såg arg/bestämd ut hahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
man undra ju vad killen i röd tröja går på.. vad det än är vill jag ha det dubbla, så riktigt trevligt ut !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Betalar 100kr för den som går ut på krogen och kör den där dansen och får den på film helst med samma kläd stil som killarna har!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahahahaha dom är ju underbara! Han i rött är ju fan kung! Det läskiga är att dom får mig att gilla detta!
Jeffi P1 har du varit på krogen nykter nån gång? folk dansar fan så!!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
skit vilken humörshöjare här på jobbet...jag tackar för den!
JAg e rädd.. ligger å skakar på golvet.. kommer aldrig kunna höra den där igen.. aldrig hört hela förr. men fan att träffa den långa på stan ngn gng.. bah freaka loss å typ BING, BING!! aaaaaaaaaaaah
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
tyckte dem va duktiga....i den åldern hade jag börjat fnissa för längesedan framför en kamera....klarar o mima bra oxå....
haha vafan han i svar kan verkligen bust a move ;D Och bemästrar "trappan" ser jag. Och han i rött verkar uppleva verkar vara i sin egen trans.
haha, fan vad fult xD
Kom ihåg allt jag skriver.
HAHAHA, fan vad fult. :p Vafan, i mitten kommer tönten i röd tröja in på något jävla snöre. Haha, fyfan. :')
HAHAHAHAHAHAHHA HJHJHAJHÄÄÄLP HAHHAHAAHAH OMG HAHHAHAHHAHAHAhaahahha tack tack tack hahaahahahhahahahaha
" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3
stackars barn...
Fyfan va rolig han i rött e StenCooL!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
hihihohohuhuhaha
Niceness!
Moderator
2006-07-17 17:01
Fyfan. Första gången klarade jag bara av att se fem sekunder, håll på att kvävas av skratt. Har kollat på den tre gånger nu, jag vet inte om jag klarar mer! :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
småstjärnorna 06
Its Tricky!
lätt bästa någonsin, man hittar fan nya grejer att skratta åt hela tiden! har ni sett när killen i rött försöker tajma sitt inhopp med snöret med låten... helt kickade killar.
Meeeen fan då! Länken funkar ju inte.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
jag var tvungen att uppa den.. den får mig alltid att garva =) både danskillen med världens längsta armar och lillen som är skrämmande lik joakim von anka är störtsköna i denna videon!
haha bra att du uppa den..hade glömt bort den totalt
Heretic ,Thou Art Cast Down!
OMG, över 7 miljoner visningar på youtube
haha. svinbra att uppa den här. jag kan inte titta många sekunder innan jag grinar av skratt.
you know i spell girl with a B
bästa videon som någonsin legat på youtube :D älskar killens dans i bakgrunden. så klockrent :D
Kung i undre världen
älskar när han kommer in i början och pekar på kameran med en sån jävla badass look så det finns inte.. xD så jävla roligt, men tragiskt ändå..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Friktion; sluta ljug!
15år senare är så tråkig :(
Kung i undre världen
Tycker 15år senare är ganska skön! dom e fan lika orginalet asså.. men de e klart inget är så roligt som orginalet, och dom är seriösa! (iaf den lilla ankan, som uppenbarligen e initiativtagare till inspelningen. Den andra killen e ju bara flippad å hänger på ) ;0)
JAG PALLAR INTE HAN I RÖD TRÖJA! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA fyfan va jag sitter o skrattar. sett den 234525 ggr nu
Han i rött vid 0:50 är så jäävla skön! Älskar dansen! Hahahaha dom är kungar <3
hahaha a vid 0:50 hahaha bästa jag sett
2 PJÄSER
jag kan inte se filmklippet, det e typ bara en liten kvadrat
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
vet itne vad som hände, men de e fixat nu
d svängar jöh!
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
fan va jag hade velat gå ut med snubben i rött haha
SKU - SKU - SKULASON!
HAHAHHA minns att någon hade som rörlig bild när han snubben ser "bestämd" ut på visnings bild här på whoa fan va ja garva åt bilden hela tiden :)
Sleep is the cousin of death