Ät på mitt ställe, pizzan är LIKE WHOA!
/Shadow
Mord like whoa!!!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Vad är det som gäller nu candide?
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
vet inte. Inte mycket for tillfallet, inga stora attacker nar inte alla ar online. Plockar lite losdrivare.
Adda min mailadress sa kan jag kasta in dig i konversationen.
[email protected]
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
kan ni gå på en snubbe som heter rambo, han slog ihjäl mig i natt.
Wordlife no doubt baby
Tompen du ar med i whoa-pro eller? alla som vill ha nan ihjalslagen har far garna skriva om de ar med oss eller inte. Vi har 84 medlemmar och jag har lite svart att halla koll pa alla.
ingen som har ett nice vapen att sälja till mig kanske? :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
hehe ja här går man med :)
Jag Är RapparKalja
från mtxx: vad har ni för lösen till gänget. jag: står på whoa, överst i tråden. mtxx; vad är whoa? så candide, om han vill joina så ta inte med honom.
massa som frågade om lösenordet i fängelset också.. Blev typ samma konversation där..
manga som vill ga med nu.
står längst upp
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
*revives the thread*
/Shadow
nu sökte jag om att få vara med i gängen, Cluny var namnet där också!
mest en kul grej...? (känns barre bus)
helt ny på sidan nu, vad ska man börja med? köpa vapen?
stötar! köp en pistol lr nått :D
eller är det någon som kan ge ett vapen?
nu började jag plugga, fett abisiöst. 600 sekunder.. gaaaaah gjorde ett gäng taxirån, är uppe i typ 5000kr (eller dollar eller vad fan det är) vad ska man satsa på i början.. och igen är det någon som kan ge bort något lattjo vapen?
hur fan stiger man i rank och så?
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
gaaah, pluggade igen, 2000 sekunder..!
cluny du kan kan få en mangnum av mig? skriv till freddelitoz på pimpland
Losenordet till whoa-pro ar andrat. For tillfallet vet bara jag om det. Vill ni ha det sa for ni pma, har pa whoa.
hur får man upp sin respekt??
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
du kör stötar och sådana grejer.
/Shadow
jag har en beretta lr va fan den heter ....
con_artist så, har skrivit till dig nu
Jag blev dödad. Opereras nu. Hur ser man vem som gjorde det? Jag vill hämnas!
Skäms du inte?
Ok, följande ska DÖ, och det så fort som möjligt.thebossnr1 wigger addish addish1 Dessa har slagit och misshandlat mig, en trogen medlem i Whoa-pro. Ser helst att kvällen ängnas till att slakta dessa spelare. Någon som kan kolla upp dessa lite medans jag opereras? Tex om de fortfarande lever, vad de har i respekt och vilka gäng de tillhör. Tack på förhand! WHOA-PRO - WE RIDE TOGETHER WE DIE TOGETHER!!
Skäms du inte?
Jag dödade addish1, på dom andra nu!
Walking the street of dreams
Addish: 7 respekt inget gäng Whigger: 7 respekt medlem i gänget "bossarna" thebossnr1: 10 respekt medlem i "SteelbrakerS"
thebossnr1 SteelbrakerS Respekt: 10
Status: Lever
wigger bossarna Respekt: 7
Status: opereras
addishRespekt: 7
opereras
addish1Död
den enda som man kan slå är:thebossnr1 jag har fått ner han till lågt liv, slå på så dör han om 1-2 attacker.
yea man. w8 a sec.. thebossnr1 - 65% nu wigger - 100% addish - 100% addish1 - död
/Shadow
Fan, åkte nyss in. Btw, får man nån effekt av drogerna man kan ta på klubbarna?
Haha, vad sköna ni är!
Skäms du inte?
Ultra P23 snodde dom ditt vapen? har en smg ifall du inte har nått.
nils P21 Jag tror dom snodde min Ak-47. Har två till så :) Tack ändå!
Skäms du inte?
=) ULtra va e ditt ingame nick?
/Shadow
_Shadow P0 Sibban
Skäms du inte?
jag tar hand om det här pojkar.
Vi ligger för tillfället i fredsförhandlingar med cosa nostra.
Kolla även om gänget Bossarna kan vara nåt att ge sig på. Sen verkar inte Steelbrakers vara helt slut än heller, kanske ska utplåna dom först?
Skäms du inte?
steelbrakers har 4medlemmar nu typ.. hhade 30 innan xD
/Shadow