fan bara att starta ett nytt och joina det och fortsätta.. den första vi dödar är admin ^^
jag har alltid rätt.
Det är ett whoa pro uppe igen.. en medlem och lösenordet är INTE elite..
trepoi är ledare.. är det någon av oss eller??
Vi behöver iaf få upp kassan igen så jag tycker ALLA sätter in 25% av sin dagliga inkomst varje irl dag. jag tjänar ca 40 000 så jag sätter in 10 000
jag har alltid rätt.
ingen aning... och rör inte admin atm. har snackat me ena adminens brud lol och VEM FAN ÄR TREPOI?! I DEMAND THE RIGHT TO KNOW. om inte TREPOI träder fram innan klockan 16.00 idag så dödar jag honom. helt jävla serri. (om jag inte e i jail förstås)
/Shadow
tjänner inget dagligen än
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
men fuck trepoi typ...
Min bild är... för mycket naket kanske?
Ja tycker vi kör en ny tråd o nytt gäng. Typ FenixofWhoa, för o markera återfödseln av gänget!
Jag har blivit borttagen ur spelet. Jag har skickat mail till admin om saken. Och om inte jag kommer tillbaka så ska iallafall whoa-pro komma tillbaka. Om jag gjort något fel, vilket måste antagas eftersom att jag är avstängd, så ska ju inte 86 andra straffas för det. 4 miljoner ska heller inte bara försvinna ur gängkassan. Jag kommer att jobba för att komma tillbaka och åtminstone se till gänget gör det under ledning av min viceboss. Och när det lyckas, Trepoi, då ligger du. Whoa-pro for life!!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
WHOA PRO FO LIFE! snackar för övrigt me admin atm. lol
/Shadow
We ride like one, we die like one..
/Shadow
vadf an är det här? jantelag like pimpland.
FAN jag åkte fast för innehav av droger när jag tog ut 400g rohypnol och1800g marijuana.. 59 minuter i fängelse fan! Någon som vet om jag har kvar drogerna när jag kommer ut? =(.. det är ju en mindre förmögenhet (ca 360 000) =/
jag har alltid rätt.
det har du inte, och fabrikerna är borta också.
Tillfällig solution: WhoaProa lösen: Elit
whatone är du seriös?? fabrikerna är allt jag har =O.. FUCK!!
dags för välgörenhet! =P.. skicka pengar till crackneger
jag har alltid rätt.
jag väntar tills vi får tillbaka vårt gäng, med candide som boss.
funkar ju inte!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
bara jag som tycker de e nackskott på trepoi som gäller just nu?!?! Fire at will på trepoi...
51% på trepoi
solidaritet like whoa nu grabbar :D.. crackneger och hans smutsiga hund sitter lusfattiga på gatan med en hatt på marken och en skyllt i knäet där det står: Jag har inget knark och inga fabriker längre. I hatten ligger 4 kronor och en halstablett som crackneger laggt dit självt. Skicka pengar, alla summor är välkomna. =)
jag har alltid rätt.
trepois going down.. sayonara bitch.
/Shadow
WhoaPro Elit nån som bara vill joina nåt tillfälligt?
nje :( inte samma sak utan bindestrecket :(
/Shadow
ok, ja dödade trepoi :D sitter i finkan nu :P
trepoi har fått ett argt och hotande mail dessutom.
ja sa tillfälligt, vi ska ta tillbaka bindestrecket, lovar!
hahahaha, han har fått ett argt o hotande mess från mej med, bara VERSALER :D
Skickade ett mess till trepois döda kropp. Whoa-pro är inte bara ett namn, det är en gemenskap. We ride together, we die together. WHOA-PRO FOR LIFE!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
ok, kommer ni ihåg newbien bratt?? han har nytt account= neewbien sittter i jail, döda bullshitarn när han kommer ut
fuck that.. VI SKA HA VÅRT JÄVLA BINDESTRECK TILLBAKS OM DE SÅ KRÄVS ATT VI NUKAR SERVERN.. -.- lol något sånt.
/Shadow
neewbien newbien bratt dem tre skule vi väl ta kål på 24/7?? neewbien köper hp-kod i jailet just nu, watch out
Pilly_wr87 namn på pimpland?
philly hoppas du har så skoj =), det e lugnt om ni dödar, mej för ja har bara 1 respekt O_o xDDx, viken otur för dej,
, öl behöver inte ens nämnas, grunden till en välbalanserad kost.//whatone
gangstaRiver
ALLA kontaktar pimpland amins och frågar vafan dom håller på med.
[email protected] .. whoa-pro ska tillbaka och vi ska ha 4mille i kassan!
jag har alltid rätt.
jag kontaktade admin via pm.. hans svar "jag har inte tagit bort något konto"
/Shadow
borde det inte vara lätt som en plätt för admin att bara lägga till whoa-pro igen?
jag har alltid rätt.
Precis, om det nu är ett fel i spelet så kan det ju knappast vara så svårt. Och vad är det för fel som tar bort en gubbe. Bra spel.
Inbox Nytt meddelande 2007-01-13
nazgul3 RE: RE: om du attackerar mig en gång till jag kommer göra så att du inte kan logga in på ditt eget konto så det är bäst att du gör fred för det var du som börja attckera mig och jag kvittera
Svar Ta bort Han verkar glatt erkänna att han kan hacka sidan. Nu vet ni en ni ska döda...
nä fan det är inte sant!! alla mina fabriker och knark va kvar =D.. men jag åkte dit på ännu en timme när jag skulle ta ut skiten =(
jag har alltid rätt.
där har vi "felet"
/Shadow
Gangstariver får ja vara med å döda han innan ni ska döda mej ? som gamla goda tider (A)
Coolt fel tycker jag. Kan nån skicka det till admin? Det måste ju gå att skapa vad man vill i spelet om man är admin, vill att de skapar en candide åt mig. en candide reloaded.
ska vi plocka han eller
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Varför ska vi döda newbien?? Kan man inte döda admin??
dom har fått för sej att ja challade lr något till cosa_nostra fast jag inte gjort det :/, men ja kan inte göra ngt eftersom ja har ingen anledning till å anfalla nån i whoa-pro teamet
Då får du döda cosa_nostra och skänka alla dina pengar till whoa-pro i en vecka!