[Film] Grym sport på väg till sverige
Polaren vissa en skön video på en sport som e på väg till sverige. Tänkte dela med mig av de gryma jag såg...Länk
Södertälje
fyfan , nån som vill starta lag?:),
, öl behöver inte ens nämnas, grunden till en välbalanserad kost.//whatone
ja ska lätt börja om ja hittar någe :P grymt som fan man får ju spöa varandra o grejer :P
Södertälje
sjukt fånigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt nice ju.. !
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
haha shit vilken dröm sport:D:D
grymmt som fan
Carlsberg don´t do circumcisions. But if we did. They´d probobly be the best circumcisions in the world.
Thats how white man lerned to jump!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
din kompis ljuger nog rätt mycket om han säger att den är påväg till sverige, jises..
de e ju på väg till sverige, han hade sett det på någon jävla tv nyhets skit, tro det lr ej
Södertälje
Skivsamlare
2007-03-08 19:38
Haha.. när man uttalar det låter det som 'slemboll', fast långsamt. hahah.
http://www.soundcloud.com/adamkross
haha slllllllaeammmm boooolll
, öl behöver inte ens nämnas, grunden till en välbalanserad kost.//whatone
slammballl is the shit !
what a fuck is the fuck ?
sverige tillåter inte proffsboxning men skulle tillåta detta, man vet ju aldrig, inte slag direkt i fejjan men ganska ruff... om det kommer till sverige så kommer alla få ha massa skydd o feta hjälmar på sig, folk kommer hoppa studsmatta klädda i såna mjukis sumobrottardräkter. men som sagt man vet ju aldrig, vi har ju hockey...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bobby, sverige tillåter väl visst proffsboxning nuförtiden, bara sossarna som har gråtit en stund, det är över nu. en gala till snart, nice!
i get more pussy then panty!
det var bobbyblingbling som sa det först, inte jag. dont blame the youth.
i get more pussy then panty!
Jag får sjuka Futurama vibbar från "Blernsball" "its like baseball, but they jazzed it up" Slamball "Its like basketball but they jazzed it up"
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
jag tänkte på sparringsmatcher under träning som dom vill få bort, kom på att proffsboxning finns i sverige efter jag skrivit messet. ville mest pika på att sverige är mesiga när det gäller fysiska sporter men vi har ju hockey så varför inte Slamball, frågan e bara vilken inomhushall som är sugen på att sabba golvet med att slänga i studsmattor där. med tanke på att dom inte ens bygger nya fotbollsplaner så lär dom inte bygga en mängd nya inomhushallar bara för slamball...
nä men då får man se till o fixa en massa lag så blir dom tvugna till slut
spelar ju basket sj... men när jag såg klippet fick jag fan stånd...hehe
shit va koolt :)
((MAAD))
That shit is BALLIN!!
Daz It Flamo
proffs boxning e ju oxå på G
Södertälje
soft idé ju. fast de lär bli alldeles för dyrt o bygga värsta stora o studsmattearenor för femton slamball anhängare här på whoa. vi blir nog tvungna att söka EU-bidrag. hehe
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri
Grymma dom var, skulle vara hur nice som helst att köra
Remember Smile //Räkmackan// www.hemoves.com
ända anledingen att proffsboxning inte var tilllåter är väll för att man inte skulle tjäna pengar på det för det är ju ändå skillnaden på proffsoxning och vanlig!!!!!!!!! hoppas det kommer i skåne regionen om det kommer iaf
jaooooooooooooooooo
BobbyBlingBling P25 man har ju typ skydd o så sen finsn det ju säkert regler det e typ lite amerikans fotboll basket o "studsmatta"
de hade ju massa skydd på sig på videon eller? både en sorts hjälm och arm skydd, såg t.o.m ben skydd tror jag... fast det lär ju ta en tid innan man blir bra på det? det är nog inte bara att hoppa direkt.... men det är väl delvis TVspel på videon oxå? det verkar soft de oxå! :D
Get Random!
Toastare
2007-03-13 01:37
shit, detta får vilken gammal baller som helst att taja i brallan!
www.twitter.com/jimmypistol232
Toastare
2007-03-13 01:39
Och om någon tänker starta lag så sign me up!
www.twitter.com/jimmypistol232
FUCK ! I love it jag är game!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Fifaaan, kommer d snart så ska jag lätt börja lira skiten, riktigt fett :D
äh, käften lampjävel!
haha de här videon e skitgammal de har funnits i USA ett bra tag, grymt att den kommer till sverige nu om de som ni säger stämmer
snyggt!
Det var inte jag, det var han som sprang!
fett soft sport juh... jag såg när dem spela de på "King of queens". verkar roligt! :D
JMD, Jag Måste Dansa!