ah tack vare memo kom jag på de :P TACK MEMO!! jag skulle vilja spela mer sånt! de va ganska spännande juh, men blir fast på en gång typ :D
Trodde du ja!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?
CPP SPEEEEL BLIR HELT GALEN SUTTIT I 40 MINUTER SKALLEN BLIR FAN FUCKAD ASSÅ !:p
SunShine Reggae!.
Höll på hela dagen, men nu vare klarat. :)
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
usch satt 7 timmar med den :D klara :D
Vart i helvette ska man klicka på växten? har klickat i timmar nu och snear ut.. VART FAN SKA MAN KLICKA?
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Fatcaesar du kanske redan tagit den kulan ..
Vad fan ska man göra me lådan?
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Zoom into desk, Look around the right side and get WADDED-UP PAPER. Open up paper and note what is written and the pattern of the torn edge. View top of desk and look at each of the three books, they all contain clues. Note: Tear in the red book, also color of swatch. The hibernating frog being awakened by rain. The cube diagrams. Zoom out and go look at coffee table by couch. Pick up: KITTY PICTURE stuck to bottom and GRAY ORB. Note Picture frame. Zoom out to view of pot plant. Get DIRT CLUMP and GREEN ORB. Look under couch, get CRAYON. Look under couch cushions, get REACHING ROD, and WHITE ORB. Look beside right of couch, get WHITE BOX and 2nd GREEN ORB. Look at drawers in corner of room, get 2nd WHITE ORB. Open drawer and get GLASS. Open red book, use crayon on it, note the flower and color. Open bottom desk drawer, press squares like diagram according to its orientation if it were to match up to the tear in the red book. Get GOLD KEY. Use Key on green drawer of desk. Get SCREW DRIVER. Look over behind the potted plant and use screwdriver on vent. Get PALE BLUE KEY, TWO SCREWS, and 3rd WHITE ORB. Go to drawers, use pale key, get the paper with the rabbit on it. Look carefully at picture, it is not a rabbit. It is a duck. Note color. Go to desk, bring up cube, select an orb and use to punch holes in top and bottom as indicated in green book. Place under desk to reveal butterfly, Note color. Look at blue wall and click in open space of wall to find panel. Enter in the appropriate symbol in the color slots. The code does change from game to game. Get SILVER KEY. Use silver key on yellow door to open up bathroom. Use the sink to fill glass with WATER. Look at glass and add clump of dirt. Rinse it out in sink to get FROG. Look on shelves to back of restrooms; get SCALES PIECE, 2nd GRAY ORB, and LAST GREEN ORB (in plant). Next to them, pick up a SHEET OF TOILET PAPER. Wet the toilet paper in sink. Go to potted plant in main room. Use damp paper on smudge, note the number. Go back to bathroom, use code on box. Get the PINK ORB and the BLUE KEY. Go to desk, use blue key on blue drawer. Note the picture the device in the drawers is a scale, it is broken. Remember the positions and colors of the orbs in the picture, this is the formula to find out the value of the gold orb. Look at diagram of plant. Look at hanging plant, use reacher rod on it and click around to revel 2nd PINK ORB. Go to drawers, open top drawer, put piece in missing space and flip over the device, affix the piece you have to it with the screws. Set it upright. You can use the scales to determine which orbs are heavier, and therefore are a higher value then each other. After experimenting you should find that: PINK = 1, WHITE =2, GREEN =3, GRAY = 5 And therefore according to the photo you have, Gold = 9 Go to the Tulip picture on the green wall. Use the frog on it as indicated to do in the book to reveal a secret panel. Use the orbs, knowing their values, to complete the equations. If you do it right it should read: PINK = PINK GRAY = WHITE + GREEN WHITE + WHITE = GREEN + PINK GRAY+GREEN+GREEN = WHITE + GOLD Press the gray button when you are done. The panel will retract. Step back, there is something on the ceiling now. Use the reaching rod to pull on it and bring down a ladder.
Imorgon blir idag igår.
Jag kan inte se hur många kulor jag har :S bara blanki bilder men fattar inte ekvatorn.. läser som ovan fast det stämmer inte !!
så ta en titt och hjälp mig snälla
>.<
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
du har inte hittat alla kulorna än...
Imorgon blir idag igår.
:S ok så vart gör man det? har letat precis överallt >.<
ahhh! hahahah hittade dom :P hadde lagt 3 stycken i lådan på vågen ! :P
yehs ;D ja klarat
- men nog om dig nu.
sonny klarade det han är kung ''!!!
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
"life's a garden, dig it."
aha länken var till andra rum också. hehe bra... Dom här låg iaf uppe på whoa för ett bra tag sedan.
fan vad jag hatar det där jävla spelet jag kommer ingen vart!!!! den där grejjen med knappar hur fan ska man trycka dom för att den ska öppnas? kan ingen skicka ett mess till mig och säga hur man ska trycka?
Jag vill veta hur fan man ska trycka på dom där figurerna, blir galen!
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Tänk på alla färger dom olika figurerna har. Tänk! =)
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
okej jag tänker på det men det hjälper inte! som t.ex gröna kulor, ska man använda dom på gröna växter?
och vad är det med den där jävla kaninlappen? aja ska försöka lista ut själv men nån får säga om nån vill
fan va folk e otåliga... o osmarta.. lös d , precis som alla andra. ni kommer stöta på svåra saker i livet, o whoa kommer inte alltid finnas där.. förmodligen/förhoppningsvis
men alla orkar inte tänka jag vill bara veta alla svar så jag vet vad som händer när man öppnat dörren
YES!!!
::::::snacka skit och jag ollar din mamma!:::::
läs längre upp jag har lagt upp hela lösningen.. i och för sig på engelska så ni små pojkar får nog vänta tills ni har godkänt på engelskan :D
Imorgon blir idag igår.
men fyfan hitta nått annat spel, ni klarar ju uppenbarligen inte detta... f.ö finns det en guide genom hela spelet högre upp i tråden, läs den om ni vill fuska er igenom. och lägg ner med era dumma frågor, snälla
Mimik ;) Nu ska jag vara grinig whoa användare o säga "jag var först!!!" :D Nu är vi två som lagt upp lösningen och folk frågar fortfarande frågor :D - helt sjukt :D
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!
jag klarade också nu! jag frågade bara för att kolla om folk egentligen hade klarat det.. skoja
jag fattar inte hur fan ska man göra hål i lådan/boxen?
http://www.myspace.com/Sifon
jag får inte upp "boxen". spelar det nån roll vilken ordning man klickar på knapparna? och är det dem fyra som är målade eller är det de andra fem som ska vara ifyllda. har vänt o roterat hur som helst o spegelvänt o massa men det går fan inte.
jorå boxen går att öppna, bara ha kombinationen o testa den åt alla fyra håll ... testa genom klicka på den långa grå knappen mellan varje kombination.
bah nu klarade jag det. fattar inte hur man skulle kunna klara hela den här utan hjälp. gosh
mwahahahaha jag klarade det!! (med fusk) hahaha
http://www.myspace.com/Sifon
ja klarade det utan fusk tog 3 dagar hahahah
Har ngn här spelat Viridian Room? Jag har fastnat totalt!! Så jävla frustrerande, hint...ngn?
There must be a beginning of any great matter, but the cuntinuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory.
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!! KLarade spelet nyss!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men jag fattar fortfarande inte det med vågen? är stopp alltså . går ju inte att lägga något av grejerna jag har samlat ihop på den lr nått :( hjäääääälp
Hjulet snurrar men hamstern är död
isoptera vi är på exakt samma stället jag har samma problem.. det suger! hatar den där vågen.
jag har fastnat helt.. hur gör man hål på boxen?
as long as you play their game girl you're never gonna win
Vart ska man ställa boxen :S lr va... är fortfarande fast vid den jävla vågen.... ååååhhhhh
Men vadå lagt ut lösningen den där jäkla dörren är ju stängd?? man måste nog klara av att göra vissa grejer innan så man kan få någon nyckel eller skit till den jävla dörrfan :P som vågen lr den där boxen .. WHOOT... lixom .!
Jag fuskade :/
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
Amen hjälp till dååå
isoptera, googla spelets namn + solution.
I'm tired of being shot down, put down and dissed. I wanna be picked up, held tight and kissed.
Isoptera ... Finns lösning längre upp jue!