Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
det jag ser är helt fruktansvärt, men kan ändå inte hålla mig från att skratta
http://felidae-music.com
Hur i helvette kan man ens skratta åt det?...
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Jag drog lite på smilebanden lite men jag skämms över mig själv...
;S störda jävlar!
-.-DMX-.-
lite morbid.. men visst, nog fan flinade jag lite med.. värre saker har hänt i historien. 6 miljoner judar håller nog med mig..
mama said knock you out
Jag drog lite på smilebanden lite men jag skämms över mig själv... Samma sak här...
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
inte för att vara moralkärring, men detta kändes rätt lågt.
SKU - SKU - SKULASON!
Mwhaha dendär var rå, passar min smak bra
I, Rowboat
jag tyckte inte det var ett dugg kul. det ända som kanske skulle vara lite kul är just att man skämtar med en sån dum sak..
PAO!
hahahaha jag är ond! :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Det ironiska i det hela tycker jag är att man är så van vid att i amerikanska filmer se saker bli sprängda i luften. Att jag ska försöka föreställa mig alla offrens lidande när jag ser det där är ganska svårt. Det blir mer som vilken annan explosion som helst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är ingen moralpredikant och jag tycker man kan skämta om (nästan) allt, men om det är meningen att det ska vara roligt är det helt misslyckat. hur roligt kan det bli med en gammal disneysång och lite flyglan som flyger in i hus? vad är det som är roligt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nhoj, håller med dej helt
PAO!
Det spelar ju ingen roll om det var WTC eller en stad i Turkiet.. Allt är lika illa att skratta åt när det handlar om civila människor som DÖR.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
här kommer vi en gång till
Shit jag har aldrig sett värre hycklare än här på Whoa, bara för det e USA o WTC så e det helt osmakligt att skämta om det. Även på youtube e kommentarerna lika idiotiska som här..
fattar inte hur folk kan tycka det e kul :S över 3000 personer dog
http://www.herrbitter.blogg.se/
men ändå så kan man skämta om aids.. soper
www.justdet.se - svensk hiphop
visa mig en film med glad musik där dom filmar folk som dör av aids. Sen vet jag inte med den här filmen, om den hade varit rolig så skulle jag självklart skratta. men den var ju inte det, vem som helst kan tänka ut en sån idé.
No cake for the impurity!
först när jag hörde musiken började jag flina, men direkt när jag såg hur planet kraschade in i WTC så slutade jag direkt. Asså det där blir inte kul på något sätt verkligen. Hur mycket folk som helst dog och bilderna är ju inte direkt trevliga.
ooooeeeeoooooh flyyygplan! :D
work some magic
haha, skrattade alldeles för mycket, jag skäms :( idén är var ju dock genialisk
I'm tired of being shot down, put down and dissed. I wanna be picked up, held tight and kissed.
och ja jag är medveten om att peter inte finns på riktigt och att det där är tecknat.. men det är "vad som är ok att skämta om principen" jag vill visa..
men sluta va så jävla PC! två torn som rasade på andra sidan jorden för 6 år sedan! och vi får inte skämta om det? för övrigt tyder det för att det i själva verket var en wag the dog grej för att få bush omvald, pamparna att tjäna pengar, och stärka patriotismen...
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
jag tror dig inte. jag ska fråga din mamma! och ja, vi borde få skämta om det nu, hela grejen har blåsts upp nåt enormt. JA, det var hemskt, men det har hänt så jävla mycket värre saker som folk glatt skämtar om. enda skillnaden är att det här låg så jävla mycket närmre oss än tex det ständiga exemplet svältande barn i afrika.
I'm tired of being shot down, put down and dissed. I wanna be picked up, held tight and kissed.
"Flyga högt och sväva vilket härligt sätt att leva" HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAA!!!!!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
ja, peter är en tråkig tecknad figur, hade dom gjort så på riktigt skulle dom fan åkt in. det jag menar, man skämtar om aids, inte lirarna som har det.. jag vet inte ens hur jag kom in på det här. skämta om vad du vill, bara det är roligt.
No cake for the impurity!
hahah kung
Jag bara skämtade.<br><br>
maran P2: " inte för att vara moralkärring, men detta kändes rätt lågt." Dock inte lägre än glocalnet
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
oneoo: det där skämtet är jävligt played out, så det är inte roligt längre.
Pigeon_ P18 : att säga att saker är "old" och "played out" är så 06...
Moderator
2007-04-15 21:57
Trrism Men det är lite roligt med terrorism annars? Trrrrrrrism...
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
JA, jag erkänner att jag är en hemsk person som skrattade så att hallonsodan sprutade ur näsborrarna på mig.
My heart lives in my vagina.
Jag tycker det är roligare och se när dom bombar små byar i irak ingen som har någon film? länka isf
skojjainte
oneoo P18 haha oväntat att den kommentaren skulle komma :P
SKU - SKU - SKULASON!
Idioter.
Landskrona Skånes stolthet
ok, det är fel. men jag skrattade.
Lyricist
2007-04-16 21:05
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA Nu har det fan gått så lång tid att man kan skämta om det Hahahhaa
skrattade inte någon gång.. såg inget kul med det
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Producent
2007-04-16 21:32
Fegon_ Nej det har det inte, idiot, människor dog och du skrattar åt det fan e de fel på er.
Since 1984 @realgizlee // twitter
micKillah berätta gärna för oss hur du aldrig i hela ditt liv har skrattat åt ett liknande skämt, tex nån som skämtat om judarna under andra världskriget. klart, jag känner inte dig så jag vet inte, men antagligen har du garvat riktigt ordentligt åt ett minst lika politiskt inkorrekt skämt nån gång, bara det att det inte låg dig lika nära hjärtat. dock är det ingen skillnad.
Squirtle F14 jag tycker klippet var jävligt tråkigt, med världens tråkigaste låt. jag bryr mig inte i att man skämtar med dom döda peepsen i huset.
PAO!
Producent
2007-04-16 22:49
menbarasluta F75 Nej, jag tycker inte folks missöden är något att skratta åt direkt.
Skämt om judar har jag aldrig tyckt va kul, då jag har något som ni aldrig förmodligen hört talas om och det är respekt.
Det finns saker man kan skämta om och sedan finns det saker man inte skall skämta om, döden är en av dem saker.
Since 1984 @realgizlee // twitter
maran P2 : Hehe... jag kände mig ganska tvungen.
menbarasluta F75 Lägg ner för fan killen e ju guds barn.. han har aldrig ens tänkt ordet cp..
jahdu.. nej har du?
skojjainte