[Video] Posta lite YouTube på sköna låtar ni lyssnar på just exakt nu!
Finns det musikvideo så posta det, annars posta det ni hittar. //Pz
Har fastnat totalt för riffen i den här låten. Solot vid 0:55 är inte att leka med det heller.
De melankoliska inslagen i den här låten är också sjukt beroendeframkallande.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Varför laddar ni inte ner skiten med MP3 Youtube Converter?
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
För att det är helt irrelevant i sammanhanget?
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
http://youtube.com/v/PRvFzPkFUm0
Panicc!
För att det är helt irrelevant i sammanhanget? Det är väl just för att man ska slippa att sitta och lyssna på låtar genom tuben som man laddar ner med mp3 converter? Så relevant är det allt.
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
För var dag blir det bättre, men bra lär det aldrig bli
Reks - Pray For Me
grymt fet! allt han säger är så jävla sant!
Sufjan Stevens funkar alla fredagkvällar i veckan och fick göra det även denna kväll när Indiana Jones gjorde mig besviken, jävla skitfilm.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Det är väl just för att man ska slippa att sitta och lyssna på låtar genom tuben som man laddar ner med mp3 converter? Så relevant är det allt. Dock så är det ju väldigt smidigt att länka till ett youtube-klipp istället för att alla ska behöva byta mp3-filer med varandra.
Moderator
2008-05-24 00:45
mycket albertslund terror korps på sistone.
(Inlägget ändrat av Legoland 2008-05-24 00:46:29)
kan väl redan nu klargöra att dem inte är nazister eller nått sånt. det är solkors. kid kishore är typ halvindier, albertslund är en motsvarighet till rosengård i köpenhamn och dem spelade mycket i samband med ungdomshusetkravallerna i vintras och spelar på roskilde i sommar.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Dock så är det ju väldigt smidigt att länka till ett youtube-klipp istället för att alla ska behöva byta mp3-filer med varandra. Ja, eller hur. Därför finns det flera miljarder torrents på olika torretrackers.
För att folk ska länka youtube-filmer.
Fan, någon borde tänkt på det där innan dig.
"Som klockrenh säger." - oneoo
Kul att kolla och lyssna på vad andra diggar just nu.
Lyssnar mycket på denna nu
Ja, eller hur. Därför finns det flera miljarder torrents på olika torretrackers. För att folk ska länka youtube-filmer. Fan, någon borde tänkt på det där innan dig. Hojta till om du behöver låna en cykelpump, eller två, någon gång framöver.
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2! -Katt Williams
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
nazeem: Riktigt tung låt.
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Hojta till om du behöver låna en cykelpump, eller två, någon gång framöver. Nja, du kör andra hållet väl? Blåser inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den här fick göra en välförtjänt comeback. Grym film för övrigt :)
Hangaround
2008-05-25 03:14
Har nästan lyssnat på Hot Chip sedan de släppte The Mexican Ep för några år sedan. Men skivan The Warning är en skiva jag alltid kommer att hålla som en av de kärsate i min skivsamling och låten Colours gör mig kåt varenda gång. Den är sjukt nice på helgkvällar efter jobbet.
The Roots - Birthday girl
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-05-25 11:21
sitter o kikar lite på folk som gör beats....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Gillar faktiskt denna. Busta är tung som fan
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Yeah
Sebastanian Tellier - Divine
Frankrikes eurovisionsschlagerbidrag 2008
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Ett par riktigt sköna låtar just nu :)
Tuuuuuuuuuungt schiiit av SAIGON! Hittar fan inte den nån annanstans. Så jag har säkert lyschnat på den här videon 1000ggr el nåt. BOOOWA!½
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
http://youtube.com/v/WtxyCsDZSag
OOOOH AIK STOCKHOLM!