|
|
|
Hangaround
2008-12-03 03:11
|
[Youtube] Sjukt kaxig unge
Slösurfade på youtube och hittade en sjukt störd men underhållande liten kid som hatar på allt:
sista är bäst. "i've gotbraces you asshole sons of bitches!"
http://matildaberggrens.blogg.se
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Fan de skulle sätta någon typ av licens på webcaminnehav...
mama said knock you out
|
|
|
wow vad ful han är. Skönt att han typ läser av dator skärmen också.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
|
|
|
Han är så jävla ful... HAN ÄR SÅ FUL... Han lär aldrig få ett ligg...
|
|
|
Orkar inte basha folk för deras utseende. Dock triggar jag igång på hans keffa webcam, skaffa bättre grejer din lilla noob!
|
|
|
han måste ju va svårt utvecklingsstörd.
GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!
|
Producent
2008-12-03 13:36
|
hahaha bästa är ju första kommentaren på översta videon :D i'd make fun of u but i feel sorry for u.
|
|
|
Hahahaha, Jerry Sienfield och Sexman :D
Still in the bridge
|
|
|
vilken playa hata'
För att det är ute med forumsignaturer.
|
|
|
Men efter att ha kollat alla tre klipp så kan man ju konstatera att den här ungen knappast har några kompisar. Stackarn.
Still in the bridge
|
|
|
känns som att snubben kommer att skjuta upp en skola inom en snar framtid.
SKU - SKU - SKULASON!
|
|
|
jävlar vad otoligt ful han är. sätt på alla tre på samma gång fyfan va roligt
Dr.Tr00m£y! & Dr.Tr@ckd00!
|
|
|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
hehe han måste få in minst en tiokrona mellan varje tand
|
|
|
Kollade de första 2 och störde mig somfan på hans tänder och tänkte mobba sönder honom o fråga honom varför han inte hade tandställning så hade han det i 3e videon:(
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
|
|
|
Utvecklingsstörd?
Kan ju inte vara något annat.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
|
|
|
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
|
|
|
Nasal och äcklig jävla röst...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
|
|
|
jag tycker han var skön
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
|
|
|
Palla att han har mellanrum mellan varje fucking tand. Så jävla ful unge alltså. Han pratar som en fucking anka.. I för sig har han vissa poäng. Förstår mig inte heller på Seinfeld serien.
Aja egentligen världens jävla tönt
|
|
|
isofu P3: fifan va bra! haha
|
|
|
HAHAHAHAHHA Så jävla FUUUUL ÄCKLIG UNGE!!!!!1
LEGALISERA CANNABIS
|
|
|
|
|
|
Först det första så hatar han på hatare sista videon, sen kommer whoa och hatar på hataren.. Its a cricle haha! Låter han inte som Dave chappelle lite?
Jag har ingen personlighet
|
|
|
HAHA!
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
|
|
|
men vem fan hatar inte seinfeldt egentlgien
|
|
|
OMFG, det var ngt av det värsta jag har varit med om! Helt seriöst, man vart fan typ hyptnotiserad av han eller ngt! FULA JÄVLA UNGE VISA DIG INTE, FÖR ALLAS SKULL INKLUSIVE DIN!!!!!!!!! Å kör ner en limpa i halsen eller håll käften..
Synd bara att jag inte orkar skriva på tuben. :(
No you!
|
|
|
Okej, ärligt talat! Fan sysslar skitungen med? Vill bara ge han en smäll... That's my thought's abaout him :D
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
|
|
|
Haha. Skön grabb. Han lyckas uppenbarligen irritera folk.
Opus är tvivelsutan sjukast på whoa och dessutom stolt över det. I verkliga livet är han nästan som alla andra, bortsett från att han är smart som fan. På internet gömmer han sig bakom hemliga identiteter för att ostraffat kunna göra det som han gillar allra mest: att driva folk till vansinne.
|
Producent
2008-12-06 22:10
|
Jepp, irriterar man folk är man ball :)
|
Producent
2008-12-06 22:12
|
|
|
|
vilken jävla stjärna asså hahaha jag vill ha hans autografffff!
|
|
|
typiskt whoa att upptäcka internet-memes alldeles för sent.
få tyst på ungen kvinna!
http://myspace.com/the1manboyband
|
|
|
frågan är ju dock om han medvetet trollar hela internet, i sånna fall är han ju ett jävla geni. eller om han faktiskt är sån där på riktigt, vilket är det mest troliga.
få tyst på ungen kvinna!
|
|
|
fy fan va ful unge asså hahahah
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
|
|
|
Han har verkligen för mycket hat i sig :(
|
|
|
Nasal haha.
Dessutom så hade han en myspace sida som var hype för ett tag sen.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
|
|
|
|
|
|
Han har ju rätt och är grym
|
|
|
|
|
|
han går ju under öknamnet Jawsus med på the interwebbs. skall även finnas någon film på youtube där hans ansikte morphas till en haj. han är sjukt lik en haj faktiskt.
få tyst på ungen kvinna!
|
|
|
|
|
|
"Synd bara att jag inte orkar skriva på tuben. :("
annars var det där jääävligt likt en youtube-kommentar!
|
|
|
ahahahaha, vilken skitunge!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
|
|
|
Hans röst är lika irriterande som hon Fran Drescher, no kidding. Om folk klagar på honom så här mycket på internet, hur illa tror ni inte det är i verkligheten? Inte konstigt alls att han bär på en massa hat.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
|
|
|
Är det bara jag som tänker på den där störiga killen i någon 80-tals-svart-familj-sitcom? Kommer fan inte på vad han eller serien heter men hans catchphrase var: DID I DO THAAAAAT?
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
|
|
|
ah han me hängslen och glasögon hehe
LEGALISERA CANNABIS
|
|
|
Steve Urkel?
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
|
|
|
Urkel it is!
|
|
|
åh nice grills
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|