hatar att djuren ska kunna gå, vfn de ska stå packade om 300st per ruta! Thats how I keep em'!!
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
jag tycker det är hysteriskt roligt, i synnerhet att se ankorna backa! lätt dagens.
Men du är ju inte sadist ):... förmodar jag?
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
monkeywriter: nej det är jag inte.
Då vet vi varför du uppskattar denna nya helt dumma funktion. Men det är ju min åsikt. När jag får en häst kanske jag ändrar mig dock.
Oj vad skönt,,, jag är inte ensam i mitt beroende,.. har inte vågat berätta för någon... o det verkar vara människor här som är djupare nere i träsket än jag... Funderat på detta lite.-.. När jag var ung hade man "Tamagotchi"som också var beroende framkallande,,, är inte det här ungefär samma sak.. lite mer utvecklat kasnke?"
true love is so rare, but don`t u worry i`m going no were//MRS MONDAY
ninni piff: jo det ha slagit mig, det är precis samma sak, bara lite mer förfinat.
jag hatar spelet, men av någon anledning så MÅSTE jag bara kolla till o skörda mina jävla äckliga grönsaker osv :S helt stört, o jag vill bara ha mer o mer pengar o vill bygga allt osv, Man blir fast i skiten :D värre än wow ffs xD
Uppdatering: Hästarna har inte slutat backa. Köpte en värdelös luftballong med ett får i korgen "bara för att" och börjar frukta att ingen av mina farmvillegrannar tycker om mig (har inte fått någon gift idag). Hemskt känns det.
My heart lives in my vagina.
Hatar gift, är högst level av dom jag spelar med, så det är aldrig någon som ger mig något bättre än jag redan har :( Hade t ex 30 hästar först, men har "tagit bort" alla utom 2 nu-
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Men det är ju gratisgrejer? Fast alla har för vana att ge mig avokadoträd, jag får inte plats med ett träd till, då krockar dom med mina hönor =( Presenter är alltid presenter
Jag köpte 10 luftballonger, känns onödigt. Men rent estetiskt är det ju fintinte.
monkeywriter, har du sett hur jag bara går om dig i level!!! är 16 nu HIHI och viktor_e din satans bandit varför ska du ha gästhus när jag inte ens har ETT hus : (
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men hallå, jag vill ha mer vänner också. Jag är en duktig granne som ger mycket presenter och städar fint åt er. GRANNA MIG GOD DAMNIT
Jag vill också ha grannar men alla ignorerade min senaste ansökan :'(
rip stephen perry
A.S.N.O.M
Najs najs. Har varit på jakt efter ett lämpligt tidsfördriv den senaste tiden och farmville kom som en gudagåva till mig. Började för ett par dagar sedan och är nu lvl 8. Jag önskar liksom många andra fler dedikerade vänner att dela detta nöje med. Vänligen bli min farmville-kompis snarast!
Gerdaman
Mina plantor dör oavsett :D / D':
Gdje ste patke mater vam jedem.
Producent
2009-09-24 01:45
Är lvl 26 nu, inte lika roligt längre.
http://soundcloud.com/orlandog https://www.facebook.com/OrlandogPsy https://www.youtube.com/user/OrlandogPsy
Fyfan varenda jävel ja känner spelar de, ja vägrar!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Snara F20 Ja du knullar ju bäver, går asfort :(
Ghettogerda F24 Bli min granne då, jag behöver mer för att bygga ut min gård!
rip stephen perry
A.S.N.O.M
körde 5 minuter, verkade tråkigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej jag har stött på ett jäkligt märkligt problem som någon kanske kan hjälpa mig med. Jag kan ju börja med att berätta att jag blivit lite farmville-bananas och har addat jävligt många okända personer från hela världen allt för att få fler och fler och fler och fler grannar. Jag har också varit en väldigt god granne och skickat gåvor till alla så fort jag får chansen. Men nu när jag vill fråga om någon nys vänskap eller skicka en gåva säger den bara "Sorry, you have run out of requests to send with this application. Please try again tomorrow. " vad fan betyder det?
Gerdaman
Jag önskar att jag inte började
började spela igår, I`m hooked ;/
Idag fick jag min första bebiselefant :D Jag är mycket mycket lycklig.
nån som vill bli farmvänner skicka ett mess så addar jag :)
Usa:s tuffaste fängelse. Med över 9000 fångar är Maricopa ett av de största fängelsesystemen i Usa. De har också den tuffaste scheriffen, Joe Arpaio som för att förhindra klädstölder i fängelset tvingar fångarna att bära rosa kalsonger.
Så här ser min fina farm ut :)
Snart dags att utöka farmen igen :)
ngn som vet vad som händer med elefanterna när dom blir mogna?
fasen nu har dom spärrat facebook på jobbet. kommer ju ruttna innan jag kommer hem
Usa:s tuffaste fängelse. Med över 9000 fångar är Maricopa ett av de största fängelsesystemen i Usa. De har också den tuffaste scheriffen, Joe Arpaio som för att förhindra klädstölder i fängelset tvingar fångarna att bära rosa kalsonger.
Elfenben kanske?
th1ief: ja det slog mig också men det vore ju så fruktansvärt ickepolitiskt korrekt.
Började spela söndagskväll och har bara kommit till level 12. Är iallafall lika beroende som er andra :) Har t o m drömt om mina jävla jordgubbar nån natt! Jag koncentrerar mig mest på att få ribbons för tillfället! Behöver tex bara 3 unika gåvor till innan jag har 21 stycken! Lite jobbigt att inte kunna använda gåvorna dock :)
Okej, elefanterna sprutar ur sig Cirkus jordnötter, skumt!
Producent
2009-10-04 19:30
min mamma frågade under en bilresa då vi åkte förbi en tomt.. "Varför skördar dom inte äppelträdet? kommer ju ruttna" hoppas ni också blir så, skickar fan in henne på rehab snart.
Träd kan inte ruttna, din mamma måste vara addict av något annat farmspel.
Producent
2009-10-04 21:16
äpplena givetvis, trodde besserwisser´s och internetnördarna hade slutat upp med att försöka vara roliga. Men men, man lär sig något varje dag :) Spoiler dom är tillbaka
Jag menade äpplena. Inget som växer på träd i farmville kan ruttna. Försöker absolut inte vara rolig, framhåller bara farmvillefakta.
höhö, det var som när jag och en vän åkte bil ute på landet när helt plötsligt min vän skriker till och pekar på en traktor "Kolla det är precis som på farmville!"
Gud vad gulligt :)
ni är störda hela bunten
nnah shit, lira Harvest Moon på super nintendo istället. memory lane, here i coooome
jag vet ett sätt att fylla dina diary farms med kossor utan att behöva köpa dom
SMÅLAND!
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Lite nybörjar frågor. Hur ser man dygnen/tiden? Mina plantor ska ta 3 dagar hur håller jag koll så att säga. Säg alla tips för att levla fort, vad ska jag satsa på i början? HELT INNE I DET!
är minst sagt beroende, har facebook bara för detta
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Hur ser man dygnen/tiden? Mina plantor ska ta 3 dagar hur håller jag koll så att säga. En klocka och sunt förnuft.
Visste inte att folk fortfarande spelade, jag orkar inte ens..