|
|
|
|
|
[Video] Årets låt om fjortisar?
Hittade denna på youtube nyss (kanske är gammal) men den passar otroligt bra in på samhället just nu tycker jag.
Passar om man kollar på fjortisen kissie, blondinbella och den kanske lite mognare kenza
Känns som att han kan vara från whoa?...
(Inlägget ändrat av friktion 2010-02-24 22:45:13)
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
tänker på en sämre version av fronda.. å hur bra e fronda egentligen?
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
|
|
|
...men den passar otroligt bra in på samhället just nu tycker jag. Nej, det gör den inte.
du, det kan du ge dig fan på!
|
|
|
Endast fjortisar gör disslåtar till fjortisar
No cake for the impurity!
|
|
|
DET har du bestämt nu det mentalprayer!
Fullkomligt Älskar självutnämnda världschefer, whoa i ett nötskal.
|
|
|
aaw, kritik.. :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
|
|
|
tycker för övrigt att det var mkt bättre än fronda! :D
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
|
|
|
Jag har inte bestämt ett skit, det har bara alltid varit så.
No cake for the impurity!
|
|
|
Känns som det är killen som gjort låten som gjorde tråden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
Producent
2010-02-21 15:26
|
mja, med tanke på att han la upp låten direkt när han reggat sig så.
|
|
|
fett jobbig smurfröst som inte försvinner. billig produktion. tråkig text. -1 av 5möjliga clap!
och att ge lufthuven(kissie, blondin och kenza) ännu mer exponering blir man ju bara deprimerad på.
så clapar vi för Blweria!
|
|
|
Jag trycker inte ens på play men kan säga att den suger kuk och är bland det sämsta skiten ever
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
|
|
|
Känns som det är killen som gjort låten som gjorde tråden Känns som att killen som skrev såhär i tråden luktar kiss. Är en sann så är båda! doggson Tack för att du finns! Det finns dåligt med idioter här. lweria Jag vet inte om du var den enda som såg att det inte var postat i audio, det finns ingen som kan ta åt sig eller behöver kritik. Mentalprayer P23Ja, det har i alla fall Du bestämt ... (snälla gör något av ditt liv istället)
|
|
|
se det som en bonus med betyg;)
|
|
|
Det är synd!
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
|
|
|
Blweria Alltså?.. sätter du betyg på alla trådar du random går in i eller?
Lepra Vad är synd?
|
|
|
mistermaester Du länkar en låt, en person ger dig respons inklusive ett betyg. Vad är felet med det?
hejhej
|
|
|
varför avslöja det när du får lite spänning genom att söka och kolla upp det på egen hand?;)
|
|
|
mistermaester Välkommen till Whoa.
Sluta vara så jävla gangster och våga ta lite kritik. Ingen anledning att börja håna andra för det de tycker. Du postar en disslåt om fjortisar som du förmodligen själv producerat och gjort. Vad fan förväntar du dig då? Glada smilies och en fet jävla kram?
Du är ointressant, postar i fel forum, för kass och barnslig. Väx upp.
|
|
|
Reggad samma dag som han gjorde tråden och får rumpont och blir defensiv så fort någon säger något negativt om den. Nekar till att han har gjort låten själv trots sitt beteende.
För det här beteendet är ju så nytt på whoa. hahaha
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
|
|
|
Fast det här halvarslade försöket till viral marketing är nog det bästa so far då han lägger sköna fraser som "Känns som att han kan vara från whoa?...", "Hittade denna på youtube nyss (kanske är gammal)"
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
|
Producent
2010-02-24 17:09
|
|
|
|
klippt beatet även! :) möjligt att det är ett freebeat.. gör dock låten ännu billigare.
Get Random!
|
|
|
det roliga är att han har postat denna i kissie tråden med
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
|
|
|
Alloftheabove Nu slog det mig varför man lämnade whoa för 3år sedan. Pappskallsinvasion.
|
|
|
om du nu inte gjort låten hur kommer det sig att du postade den i kissie tråden med?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
|
|
|
men du lille sherlock ... jag tyckte den passade?. Ta nästa whoa-fall nu - skynda! haha..
|
|
|
men herregud det blir ju bara mer uppenbart, varför skulle du sitta och hypa en så kass låt annars?
|
|
|
med ett freebeat från 2003
|
|
|
men du är fan dummast i hela jävla världen spokie!!!!!!! helt seriöst. DU-ÄR-BARA-DUM.
Låten ÄR från 2003-2005 har jag fått höra din jävla idoit.
NEXT CASE LIL' SHEERLAAK!
|
|
|
vad du har fått höra är totalt irrelevant, känns som du inte besitter tillräckligt hög IQ för att föra en normal diskussion?
|
|
|
du verkar inte vara läskunnig sherlock, nästa fall sa vi =)
(vad du tycker och skriver är f.ö ännu mer irrelevant. spokie pojkspoling 21år och totalt obehåvad.)
|
|
|
frågan är ju vem som har legat på en 14årings nivå i hela denna tråden?
|
|
|
jag tror enda utvägen för dig är lobotomi alltså, tyvärr.
|
|
|
Låten ÄR från 2003-2005 har jag fått höra din jävla idoit. Och du bara råkade snubbla över den, dagen efter den lagts upp på youtube, och känner att du måste skapa en whoa-användare för att skapa en tråd om den?
hejhej
|
|
|
Vet inte om jag ska skratta eller gråta
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
|
|
|
med tanke på att du kallade mig, som är 21 år, för pojkspoling, så måste du ju vara äldre. Pinsamt att vara 21+ och gilla den låt till den grad att du skapar en ett konto bara för att dela med dig av den?
ännu värre att göra den
|
|
|
spokie, nu börjar du bli läskig. du skrämmer mig.
jaojao_ P20 n3j 0k3j, fråg4 3n vänn.
Hyvni P21 är du också en whoa-ranger med för mycket fritid.. dra och häng i vardagsfilosofi eller nåt.
|
Producent
2010-02-25 07:36
|
Har du vart o smutskastat min tråd med din låt oxå?? nu får du ta o ge dig...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
|
|
|
Fumez välkommen till skaran av tröga idioter!
|
Producent
2010-02-25 07:44
|
Tacka känns skönt
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
|
|
|
haha, pinsam kille ändå. Och du bara råkade snubbla över den, dagen efter den lagts upp på youtube, och känner att du måste skapa en whoa-användare för att skapa en tråd om den? word! att man får ett svar som: Hyvni P21 är du också en whoa-ranger med för mycket fritid.. dra och häng i vardagsfilosofi eller nåt. säger ju en hel del...
Get Random!
|
|
|
antar att även jag tillhör skaran av idioter nu och/eller är en whoa-Ranger/Sherlock...
Get Random!
|
|
|
|
|
|
På vilket sätt passar en disslåt till fjortisar in i samhället just nu?
Charlie Sheen: "I don’t pay them for sex. I pay them to leave."
|
|
|
Blaze_We P23 Jag vet inte om det är någon disslåt direkt? När jag hörde den tänkte jag direkt på kissie (eftersom det var så jag hittade den). Såg massa filmer med idioten och sen snubblade över denna, och jag gillar hiphop så det var en otrolig kontrast. Därmed gillade jag låten, tyckte texten passade såg bra. Det är oftast texten jag lyssnar på när det gäller okända rappare.
|
|
|
snarare ökända rappare
|
|
|
mistermaester Okej, kanske inte är en disslåt, har inte lyssnat på den. Känns ju dock som det finns vettigare saker änn att dissa (eller vad du nu gör) Blondinbella, kissie osv.
|
|
|
Såg massa filmer med idioten och sen snubblade över denna, och jag gillar hiphop så det var en otrolig kontrast. samma dag som den lades upp? sen skapar ett nytt acc. här för att dela med den... how come?
Get Random!
|
|
|
Blaze_We P23Känns ju dock som det finns vettigare saker änn att dissa (eller vad du nu gör) Blondinbella, kissie osv. No shit?.. känns som att finns vettigare saker att göra än att kommentera den här tråden. Sen så är det fortfarande inte jag, om du är inte tillhör facebook gruppen "född 86 och icke läskunnig". KinG-PhiL Öj? dra åt helvete då. Du är fan trög. Intressera dig för något vettigare. spokie P21Var lobotomiklinkien stängd eller har du rymt?
|
|
|
mistermaester Slå ihop dina inlägg i den här tråden så har du en till låt som passar in på dagens samhälle, allt du behöver nu är att ladda ner ett freebeat.
|