|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Blaze_We P23 touché... Dra åt helvete nu, administrera din facebook grupp nu istället.
|
|
|
Och ett stick.
Charlie Sheen: "I don’t pay them for sex. I pay them to leave."
|
|
|
mistermaester Du har glömt att förklara varför videon var inställd på "privat" när du skapade tråden, och hur du kunde lyssna på den.
hejhej
|
|
|
Hyvni P21 Det får du fråga den som laddade upp den tror jag. Den fungerade när jag la upp den här i tråden iaf. Sen stod det privat i typ 2 min + att den hade bytt namn helt.
varför ska man behöva förklara ALLT?! har ni kontrollbehov så sök hjälp.
|
|
|
Hahaha nästan årets tråd det här
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Endast fjortisar kollar på andra fjortisars blogg, dvs att jag och många andra hära har ingen aning om vad disslåten handlar om och är riktade till. Därför får du så pass mycket kritik.
Endast fjortisar säger emot när de själv blir kallade för fjortis eller utsatt för någonting annat. Ta en stund nu och tänk för dig själv. Om jag vore du skulle jag inte bry mig så mycket om andras åsikter, men det gör du, så du min vän är en fjortis. Gå o skjut dig själv nu.
|
|
|
ali0418 Ännu en världspolis sträcker upp handen. Tur att du inte har någon bestämmande rätt i samhället irl. Endast fjortisar kollar på andra fjortisars blogg Redan där berättar du väldigt mycket om in egna person. Totalt hjärndöd.
|
|
|
mistermaester episkt jävla fail
www.myspace.com/nemonic
|
Producent
2010-02-25 21:13
|
låten är från 2003, och den handlar om kissie och dom. hmm, är du dum i huvudet mister?
|
|
|
Konstigt P22 Allvarligt talat... är det INGEN i denna tråden som kan läsa ö.h.t?
nemonic P21 ehh, "epic fail" var också coolt när jag var typ 12 och spelade cs 1.3.. menmen..
|
Producent
2010-02-25 22:11
|
jo jag läste, och jag läste det jag "citerade".. en till fråga, som kanske ger ett bättre svar. är det något fel på dig?
|
|
|
DEN PASSAR IN står det din analfabet. Kan bli liiite svårt att handla om dem när den är gjord innan de knappt var påtänkta. Gå och gör lite fler dåliga beats nu.. ring mig när du gjort nåt som sålt. Då skjuter jag mig!
|
|
|
Gå och gör lite fler dåliga beats nu.. ring mig när du gjort nåt som sålt. Då skjuter jag mig! Konstigt; pma mig asap. Jag vill köpa lite beats. Tycker f.ö den här tråden kan stängas. Det var kul i början men nu är det mest pinsamt och inga av inläggen är egentligen ontopic haha
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
|
|
|
mm massa r-tards hittade hit!
|
|
|
haha, ganska genomskinligt mistermaester. Jag lyssnade på låten, jag har läst alla inlägg, jag har gjort allt för att kunna med säkerhet säga; episkt felande från din sida. Varför fortsätter du försvara en jävla diss riktad mot fjortisar? OM det nu inte var DU som gjort låten. Och kom inte med antingen "jag lackar ju fett mot alla kontrollfreaks o shit va!" eller att du ska slänga om orden jag skrivit nu för att försöka dissa mig. Snälla dissa inte mig, jag är inte någon fjortis :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
stajl P22 Det finns ingen hejd på idioter här märker jag =D. Skönt att du har gjort ALLT med har helt fel, jävligt tråkigt måste det kännas ändå.
en gång för alla;
1. JAG HAR INTE GJORT LÅTEN. 2. JAG VET INTE VEM SOM HAR GJORT LÅTEN. 3. HADE JAG GJORT DEN HADE JAG ERKÄNT DET!
URSÄKTA ATT JAG POSTADE DEN. DET VAR KUL ATT ÄGA ER EN EFTER EN I ALLA FALL. kul att det finns många små låtsas detektiver som är helt ute och cyklar trotts allt.
|
|
|
F.ö är det faktiskt jävligt fjortist att använda ordet epic/epsikt fail/felande år 2010. Såå 1999.
|
|
|
jag orkar inte svara på dina uttalanden då du inte svarade på mitt. Fan, du va mig en envis jävel, haha. 1 ord; GENOMSKINLIGT .
|
|
|
mistermaester En av två saker har du bevisat. Antingen har du otroligt dålig musiksmak eller så har du gjort en otroligt dålig låt och försökt skaffa lite props, med enastående resultat må jag säga!
hejhej
|
|
|
KinG-PhiL Öj? dra åt helvete då. Du är fan trög. Intressera dig för något vettigare. ööhmm.... okej.. jag är trög.. skulle jag kunna få ett vettigt svar istället?
Get Random!
|
|
|
Hyvni P21 Okej, jag skulle bestämt säga att ingenting av det du säger stämmer.
stajl P22 Det fanns ingenting att svara på. Ett ord: Idoit.
Ingen här kommer någonsin att förstå syftet med denna tråd. Varför? För att ni är så in åt helvete jävla dumma. Gör mig en tjänst. Stanna på Whoa!
Kan säga det ännu en gång. Jag har inte gjort låten.
Nu kommer jag inte skriva här något mer! Låter hönshjärnorna som vill fortsätta skriva sina enbart dumma påståenden med noll substans.
Ingen klarar av att ha fel och alla vill vara med och gissa och tycka till om ingenting. Kan inte vara lätt att vara i tidiga 20-års åldern idag alltså.
adios motherfuckers!
|
|
|
ENBART FÖR DIG KING-PHIL FÖR ATT DU TAR FUCKING PRISET!
Ja du ÄR uppenbarligen trög. 17e februari är inte alls samma dag som den 18e februari om du behöver hjälp med det.
|
|
|
roflmao
|
|
|
Han ger sig aldrig den där
|
|
|
tycker han låter som en fjortonåring i puberteten
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
|
|
|
Aaaaaaaaaaaaahahahahahahaha mistermaester hahahahahahhahahahhahahaha
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
|
|
|
Fan, den här tråden kan ju nästan nämnas i tråden som ligger under Blandat där det snackas om sköna citat och sköna trådar haha
|
|
|
Fan, den här tråden kan ju nästan nämnas i tråden som ligger under Blandat där det snackas om sköna citat och sköna trådar haha
det är inte ofta man blir bjuden på tragisk komedi
www.myspace.com/nemonic
|
|
|
|
|
|
Haha, roligt att det ända "R-tardet" som hittat hit, är trådskaparen själv. Om det krävs att köpa Konstigts beats för att få dig att ta livet av dig själv - Då jävlar köper jag upp hela lagret.
Världens sämsta låt, och det är bara pinsamt att ens försöka försvara den när den "inte är din".
Enligt mig är du en stor tönt som borde hålla käften stängd och inse att dina "tunga, sanna, jätte häftiga dissar, som sätter fjortisbloggare på plats så hårt att dom blir emobloggare" är skitdåliga.
Snälla, avlid.
Wurrup?
|
|
|
mistermaester
Varför rappar du på ett freebeat från 2003? Och säger att det är "årets"?
|
|
|
det är fake! den här tråden är från gangtapes...
//Yde - troll? lol
www.myspace.com/ydetobbe
"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
|
|
|
Skulle vara skoj om han gjorde en disslåt till whoa nu. Det hade väl passat!
|
|
|
Årets tråd redan nu!
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
|
Hangaround
2010-03-12 11:15
|
URSÄKTA ATT JAG POSTADE DEN. DET VAR KUL ATT ÄGA ER EN EFTER EN I ALLA FALL. Ja, det är duktigt att "äga" alla genom personpåhopp och en massa sporadiska svordomar här och där i inläggen. Den enda du ägde vad dig själv. Pilutta dig!
|
|
|
"Episk tråd" Hata mig själv för att jag inte kollat in den tidigare.
Dålig låt förövrigt.
Stay home a lot, no TV Just thoughts, and a heap of good ....
|
|
|
Ibland undrar jag om inte whoa har börjat få eget liv och snart tar över världen.
|
Hangaround
2010-03-12 11:26
|
det gäller att inte mata monstret, men det är så svårt att låta bli.
|
|
|
|
|
|
LamberT Heheh… sug din fjortis
spokie P21 Du är dum i huvudet, det har jag kvitto på nu.
stajl P22 Du borde nämnas i tråden "Vi på Whoa som har lobotomerat bort hjärnan"
nemonic P21 Du menar tragikomik din analfabet
Subdominant_ jag har försökt säga det hela tiden med läskunnighet! Det står hela videon och allt lixom… P22, P21.. etc, ah tjena..
Underhållning P17 Jag har _ALDRIG_ varit med om en sådan stor sopa som dig. Snälla snälla.. dra åt HELVETE din fjortis. Hela din Whoa-presentation är ett jävla skämt hoppas jag!!!!!!!!! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rappat med bl.a.: FUCKING NOBODYS!!!
Nej du lill pojken, dra och pierca ett ögonbryn till eller något annat brudaktigt. Varför inte fittan?
Efter det kan du gå in och lyssna på http://www.myspace.com/entermajk .. och spy lite medans du lyssnar. Som jag gjorde.
MR-J P21 Det luktar idiot! LÅTEN ÄR FRÅN 2003 DITT JÄVLA MIFFO.
Bjäär P21 w-ord.
fräshjävel P17 Gå och egna dig åt din häftiga hiphopsyssla: Graffiti (HAHA).. tönt.
Refused P29 Årets idioter på ett och samma ställe -tråd. Ja.
SpT P23 Dra och gör någon jätte ful portfolio eller ta några mer emo bilder du istället. Här har du inget att hämta, alla idioter som inte fattar något har redan varit här.
elitz P22 Fortsätt hata dig själv du grabben.
Anenkefali Mmm.. smart tanke. Dåre.
Busk vad ha ha:ar du?.. Den här låten var nog bättre på sin tid än vad dina "asgrymma" låtar var. Check Fraud eller vad du pysslade med. Spela in något nytt så jag får skratta lite.. eller har du tagit ditt förnuft till fånga och gjort som gubbar gör med hatten?
|
|
|
mistermaester
Så grymt kul att du tar dig tid till att svara på allt. Med samma engagemang och ilska varje gång också, imponerande. Nu ska jag sova.
SpoilerSvaret från dig: "ÅHÅH DU SUGHER PÅ ATT RAPPA JAG MÅR ILLA AV ATT LYSSNA KAN DU INTE BARA DÖ PÅ EN STEN SNÄLLA DÖ ÅÅÅH DÖÖÖ DU ÄR JÄTTEKASS LÅTEN ÄR FRÅN 2003 JÄVLA IDIOT DU ÄR DUM ÅÅÅÅH" hoppas jag :)
|
|
|
Vifta med händerna fjortis, du verkar ju vara måttligt ledsen över att folk inte gillade din låt. Hur kan den förövrigt vara årets låt om den är 5-7 år gammal?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
|
|
|
Nu är det klart! Årets tråd om fjortisar?
Stay home a lot, no TV Just thoughts, and a heap of good ....
|
Hangaround
2010-03-18 10:13
|
Jag är emot djurplågeri, men hundhetsning var faktiskt roligt konstigt nog.
|
|
|
hahah hade helt glomt av den har traden.
Gillar att han svarade pa precis alla. Det enda som fattas nu ar att han sager "jag bryr mig inte om vad ni tycker".
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
|
|
|
marvingaye: haha jag skrattade högt, det skulle verkligen förgylla!
//Yde - tehfjårtizZztraod
www.myspace.com/ydetobbe
"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
|
|
|
hahahahaha, jag älskar såna här snubbar, såna som inte kan ta kritik och sätter på försvarsmekanismen direkt
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
|
|
|
Haha detta är årets tråd
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
|
|
|
|
|
|
LEAVE FJORTIZ KILLEN ALONE :@:@
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
|