I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Youtube] Pojke blir antastad på scen?

Övrigt - Webbsidor

2010-03-30 00:19

[Youtube] Pojke blir antastad på scen?

Fick en känsla av att vilja lå någon när jag såg detta.

Det är garanterat ett skämt, men hur kan det vara roligt? Och hur kan man vilja bli ihåg kommen som killen som lekte peddo?:S

http://www.youtube.com/watch?v=UBWlUJjRVJs&feature=player_embedded

"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2010-03-30 00:28
haha hela publiken jublar vad i he l vete

2010-03-30 00:30
Haha ja vet, det är sjuuuukt.
Frågan är också om han är medveten om att det han gör ser grymt suspekt ut.

2010-03-30 00:32
Jag undrar vad du sökte på.

2010-03-30 00:33
Jag sökte faktiskt inte, även om det skulle varit typiskt mig att på något konstigt sätt komma över något sådant, så fick jag den skickad till mig.

2010-03-30 01:10
han är en komiker!

Poet

2010-03-30 01:25
so? det är inte roligt att se när nån bögar sig på barn :s
"life's a garden, dig it."

2010-03-30 01:45
!? det är sjukt roligt....

2010-03-30 07:26
skum snubbe, såg ba tills han pussade ungen på kinden å de räckte helt ärligt.
Moderator

2010-03-30 09:23
Frågan är också om han är medveten om att det han gör ser grymt suspekt ut.
Ja det är ju det showen går ut på. Du kan väl inte ha missat att det är någon slags komedi?

Undrar vad sången handlar om.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator

2010-03-30 09:27
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-03-30 12:09
Hahahhahahah :D
Följ mig på twitter! @grizzlymusik

2010-03-30 22:23
Hahaha
Producent

2010-03-30 23:04

2010-03-30 23:57
Kaptenkrok

Det är garanterat ett skämt, men hur kan det vara roligt? Och hur kan man vilja bli ihåg kommen som killen som lekte peddo?:

Skrev det i mitt första inlägg.

Men förstår inte vad det är som är roligt:S

2010-03-31 02:43
klart som fan ni inte förstår om du inte kan språket. tror du svensk buskis är kul för en etiopier?

jävla korkad tråd och postare på youtube som plockar saker ur ett sammanhang. ungen kanske inte ens är en unge?

ge mig tillbaka mina minuter!!!!

Producent

2010-03-31 05:52
WTF!? Sjukaste jag sett på länge...
One Day.

2010-03-31 09:45
MiboLineBeats

lika sjukt som nilecity är för en italienare http://www.youtube.com/watch?v=Rjxcb6_32VQ

2010-04-01 01:23
shyffert

VA? Ser du illa eller? Klart som fan att det där är ett barn. Inte fan är det en vuxen iaf.
Buskis? Det ser jävligt konstigt ut när han sitter och pussar, smeker, klappar osv osv på ett BARN.
Och tråden handlade inte om att "jag förstår inte språket", eller gjorde det det?.

2010-04-01 06:48
schyffert jämför pedofili med nile city. lyckat.

2010-04-01 07:04
Lacroix F21
min poäng är att det är plockat ur ett sammanhang och du inte fattar språket, därav fattar du inte heller klippet eller vad det ens är frågan om. Inget att bli upprörd över.

easyskanking P23
Och du försöker konstatera mina jämförelser. Lyckat.

2010-04-01 07:15
Din jämförelse fungerade ju inte. Vem som helst kan ju förstå att nilecityavsnittet är en humorscetch oavsett om du kommer från thailand, italien eller östermalm.

Men trådens videoklipp är bara sjuk. Det är inte ett roligt sätt att skämta om pedofili. Visst är det taget ur sitt sammanhang, publiken jublar ju efteråt. Men jag förstår inte humorn, du kanske gör och sitter dubbelvikt, vad vet jag?

Men fortsätt du att skriva PM till mig sju på morgonen och undra om jag är en pajas, om det tillför något i ditt liv..

2010-04-01 08:20
Shyffert

Jag blir inte upprörd. Men jag förstår inte hur du indirekt kan sitta och säga att man inte kan ha en åsikt om klippet bara för att man inte förstår språket.
Som easyskanking säger det är taget ur sitt sammanhang men det är inget kul sätt att skämta om pedofili.
Det är inte kul någongång och det är faktiskt lite tabu att skämta om pedofili. Spec när man sitter och taffsar på barnet i fråga inför publik:S Jag finner det stötande.
Men om du tycker det är skitkul så får du tycka det.

2010-04-01 10:05
SLUTA BÖLA, det är ju för fan en komedisketch. Blir så lack när folk tycker det är "tabu" att skämta om saker. Rita Muhammed, skoja om 9/11, skoja om förintelsen, skoja om pedofili, skoja om döden, skoja om tsunamin, komedi måste få vara ett fritt uttryckssätt och uppskattar man inte en specifik grej så titta inte, kolla på sånt ni själva skrattar åt istället. För helvete.
Rappare

2010-04-01 12:26
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA! Bara jag som finner den här hysteriskt underhållande?!
Wurrup?

2010-04-01 13:01
Underhållning:
Det är bara för att du heter så :)
Hangaround

2010-04-02 02:53
Såhär tycker jag:
Holländare..
.. har uppenbarligen dålig humor
.. pratar jättekonstigt
.. kan inte sjunga
.. men ungjäveln hade schyssta sneakers.
http://matildaberggrens.blogg.se

2010-04-02 02:54
Grizzly P22

Word.

Lacroix F21

Jag har inte sagt någonstans att jag tycker det är roligt, men fortfarande står jag fast vid att jag inte blir så jävla förvånad som du när jag "inte fattar nånting" eftersom det är plockat ur ett sammanhang och på ett annat språk.

Nu ska jag rita några fler Mohammed-karikatyrer och sen sova. Gonatt.

2010-04-02 02:54
easyskanking P23

Nej.

2010-04-02 04:29
vad fan handlar den här diskussionen om egentligen?
en homosexuell komiker (enligt wiki) antastar en liten pojke på scen.
men, det är inte obehagligt för han är en komiker...från utlandet... wow!

jag mådde fysiskt illa när jag kollade på den här skiten, speciellt i slutet när han låtsades knulla på barnet samtidigt som han puttade fram ungen till att buga på ett väldigt dominerande vis.

varför är detta ok?
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2010-04-02 09:43
fyfan vilken idiot.. även fast det är en sketch så är det fortfarande sjukt
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Producent

2010-04-02 12:07
det kan inte vara hans son då?

2010-04-02 12:33
haha, som om det gör det MINDRE sjukt...
Rhetoric

2010-04-02 23:59
Finns mycket sjuk humor som tur är!

2010-04-03 03:00
Hela arrangemanget ser mycket suspekt ut, tänker på shack mönstrade trappan och ridån i bakgrunden känns väldigt occult. Det jag undrar vad som sker i producenternas sjuka jävla huvuden och varför den såkallade komikern går med på detta, lite väl mycket inlevelse från hans sida. Jag ser iaf ett brott begås och inget jävla skämt. vidrigt! må dem brinna för detta... hoppas inte ungen råkade ut för något mer. fyfan!!
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2010-04-03 03:09
det ända jag tänker när jag ser klippet är "sekt". kan mycket väl vara så att det är en del utav världens största sekt...dvs någon form utav religion.
varken religion eller komedi ursäktar sånt här äckligt beteende. men det verkar finnas folk som tycker att det är ok. jag vill veta hur fan ni tänker. nå?
Rhetoric

2010-04-04 15:28
Titta längre upp i tråden så har jag redan förklarat hur jag tänker.

Antar att ni inte tycker det är okej att göra komedi med rasistiska inslag heller? Eller där man driver med folks religioner? Eller folks sexuella läggning? Eller sjukdomar? Eller krig? Eller naturkatastrofer?

"Jag ser iaf ett brott begås och inget jävla skämt. vidrigt! må dem brinna för detta... "

2010-04-04 16:58
Antar att ni inte tycker det är okej att göra komedi med rasistiska inslag heller? Eller där man driver med folks religioner? Eller folks sexuella läggning? Eller sjukdomar? Eller krig? Eller naturkatastrofer?

om du tänker efter lite så kanske du inser att dina antaganden är näst intill idiotiska.

klart man får driva med religion, homosexualitet, osv. men det är ju på vilket sätt man gör det på. man behöver kanske inte våldta (nåja) ett barn på scen, man behöver kanske inte slå en mörkhyad med piska samtidigt som man förklarar personen värdelös, osv.
Rhetoric

2010-04-04 19:16
Rhetoric P25

Tycker du överdriver till det grövsta. Se klippet igen och förstå att du antagligen missar hela poängen för att du inte fattar vad dom sjunger.

2010-04-04 20:23
Ehh tycker man kan skämta om allt så länge det är roligt. Nu var inte detta roligt iofs, men kanske beror på att jag inte kan språket.

Annars kan det väl vara kul att skämta om pedofiler, och tror knappast man blir ihågkommen som pedofil bara för man spelar en roll på en scen. Förresten har det ju hänt i sverige te.x. han snubben som bjuder på godis i lorry..

2010-04-04 20:26

Hur fan kan Johan Ulvesson vilja bli ihågkommen som killen som lekte peddo ;)?

2010-04-04 21:29
Jag har funderat lite nu och jag ser fortfarande inte "mina antaganden" som idiotiska.

Däremot blir jag lite konfunderad av ditt svar. Du tycker alltså att det är klart att man får driva med t.ex. rasism men inte på ett sätt som du finner vara stötande eller som du inte uppskattar ur ett humoristiskt perspektiv. Det är alltså du och din syn på vad som är roligt/stötande som ska användas som måttstock för vad som får göras inom komedi? Detta låter kanske som att jag drar allt ganska långt men om du läser ditt inlägg så är det i princip detta du säger och det är lite skrämmande.

2010-04-04 21:33
Det här måste vara ett exempel på förkastlig komedi enligt dig. Något som absolut inte bör få göras. Om inte så verkar du ju vara den största hycklaren i mannaminne.

Scenen är öppningen i Mel Brooks klassiker "Blazing Saddles" eller "Det våras för sheriffen"

2010-04-05 00:11
jag vet inte, men jag tycker det är skillnad på en film som är baserad på verklighet och en liveshow som den tråden handlar om.
tycker fortfarande du tänker helt oklart... ingen idé att diskutera. du har din åsikt och jag min.
Rhetoric
Toastare

2010-04-05 00:42
De som reagerar på det är ju roligare än klippet.. eftersom jag inte förstår holländska.

Vad tycker holländare om Farbror Bosse (som å andra sidan är sjukt tråkig)
Jag skyller allt på Emma!

2010-04-05 12:13
Vi behöver inte diskutera vidare som du säger, men hade varit intressant att veta vad du tycker är "oklart" i mitt resonemang. Jag vill i alla fall tro att jag uttryckt mig tydligt.

2010-04-05 18:41
BountyBoo F30

haha ja farbror bosse e fan inte bra alltså

2010-04-05 18:47
:D Ja fabror bosse är fan ingen hit! Men min poäng var att man kan skämta om precis vad som helst, om det blir roligt.

Här kommer ett roligt klipp istället, Ricky Gervais skämtar om dvärgar, cancersjuka barn osv.. :D

2010-04-05 21:25
Ricky Gervais är ett komiskt geni, den roligaste nu levande personen enligt mig, och han om någon bevisar att man kan skämta om allt som kasstro säger.
Toastare

2010-04-05 23:55
Ja, tänkte också dra upp Gervais.. klockrent exempel på att man kan skämta om allt.
Jag skyller allt på Emma!

2010-04-07 11:07
usch!!
fyfan vad äckligt. :(
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language