ken ring producerar boot camp click
när collen berättade detta trodde ja inte mina öron.. jag och ken är väl inte nåra världsbästisra direkt men sjuk respekt och låten e sjuukligt tung kolla in nya bootcamp plattan the last stand ( k.ring och r.r s låt heter trading_places ) missa inte denna platta den möööördar sjuuukt allt på denna blin bling planet
www.myspace.com/mangemyt
En av dom bästa och tyngsta låtarna på plattan helt klart. Bigup
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef
2006-07-23 00:16
Låter jävla trevligt... måste höra!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
fyfaaan va fett... såg de nu tjjeeetjjjee tjjjje tjjjjeeeeeena
www.myspace.com/mangemyt
fyyy va fet.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
galet! måste köpas. när fan släpper redman sin platta då? ken ska ju ha proddat 4 låtar på den. fast jag hörde något löst om att nån av dessa låtar inte skulle komma med.
helvete så fett.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tuung..
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Håll er till ämnet.
At the gates of Eternity...
vad gör ken på den där låten?
Beatet kanske?
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
tjänar pengarna...
grym låt ju.
Cäsh P13 Ja håll dig till club hiphopen du.
Smart val som singel dom lär ju få jättemycket pengar och Radioplay, snarare tvärtom enligt mig dock ?
Cäsh gå o lägg dig. det e ganska sent för liten unge.
Hageby In The Building ! www.myspace.com/Latincity
btw riktigt skön låt ! -City!
Hageby In The Building ! www.myspace.com/Latincity
den var tung!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Ignorera ungen som skriver tramsgrejer... Riktigt jävla tung låt, beat och video! Kul som fan för Ken också.
Soft med en svensk producent som bara dyker upp och leverarar ett tungt beat på ett fett släpp utan att ha försökt hypa och snacka om det en massa innan, man blir positivt överaskad :) ...
"I ain't relating If I don't like it, I don't like it, that don't mean that I'm hating" - Common
Producent
2006-07-23 23:53
Skönt beat. Låter Ken om det, jag gillar när beatet ändras, när pianot kommer in då & då. Jag tycker Heltah Skeltah var bäst på den här låten.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
kul! grattis!!
Special Blend Safehousestaff Valeu-clothing.com
nice att alltid ta cred för Runes jobb!
fett nice, sean price e tuung.
Ken har ju proddat smiff n wessun - War från reloaded plattan också om ingen sett detta....
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
War är en av de fetaste tracksen på reloaded...
Riktigt roligt att det går bra för ken! Kul att en svensk börjar slå i staterna.. diggade låten fett!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
bra gort kenta,låter smisk fett,keep it up / Yas
i am just trying to stay alive...no more no less...!!!
Tunga grejjer! varsifrån kände jag igen beatet eller hade jag deja vu?!
Men lika glad är jag för det!
Alltid kul mend svenskar som gör grejer i staterna. Inte min stil men visst var beatet tungt...
plattan var nice och ken's track var riktigt tungt!
är det nån som vet hur rune rotter ser ut btw ? :)
Låter riktigt bra, big up Ken...
mm jag vill också veta mer om rune rotter! han verkar vara en bakgrundsfigur
chase the clouds away
Galet bra. BCC känns bara mer och mer samspelta, upplägget på låten understryker den känslan och det är fresh. Jävligt nice att höra Rock också.
ja RUNE ROTTER är nog en av sveriges bästa hiphop producenter efter mig ;-) haha..nej men ärligt så tycker jag att rune förtjänar att komma fram,jag känner han personligen o jag vet precis vilka låtar han har gort o inte.....jag är inte den som tänker snacka här på nätet men om ni vill veta nått så skriv till ken o fråga,jag känner rune personligen väldigt väldigt bra så om det är nån låt ni undrar över,om det är rune som gort den eller inte så skriv till mig så ska jag svara...!!! det är många låtar som ni hör som rune har gort o inte fått creds för o det tycker jag är fult som fan...!!! har man inte gort en låt så ska man inte ta creds för den,punkt slut...det är min åsikt.... / Yas aKa Q-biq from GOLDMINE
Tremendous, ahh hah satt o pumpa den där vita goldmine skivan för itne så länge sen o undra vart fan alla i goldmine tog vägen :D kör du fortf lr?
fan va nice M-Trc ..!!! ja visst,jag kör för fulla muggar....du kan höra mitt senaste projekt här
http://www.kaschmir.se/lailaadele/
jag har remixat laila adeles bästa album låt o du kan lyssna på den där ..... hoppas ni diggar den / Yas
ah fan va soft, ska checka dom ! diggade goldmine skivorna som fan förr och undra vart alla tog vägen
"Galet bra. BCC känns bara mer och mer samspelta, upplägget på låten understryker den känslan och det är fresh. Jävligt nice att höra Rock också." det här citatet sa ju allt som behövdes sägas...
Priyan du förstår att han menar rapparen Rock (aka Rockness) väl?
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
NickoKick kolla in priyans pro....
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
nu känner jag mig dum... jag skyller på att jag är trött. hursomhelst, life goes on
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
vadå, är det inte rockmusiksinfluenser på plattan? jag som diggat rockrap sen run dmc/aerosmith-tiden... för övrigt är maja av kvinnligt kön, vill jag tro iaf.