I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ken ny EP ute nu

Svensk Hiphop - Allmänt

2006-12-04 13:27

Ken ny EP ute nu

Skicka sms till 72550, skriv KenBB<mellanslag>påväghem
Den kostar 50kr och kommer till din data!

Njut av den bröder

www.barabazz.com
Manager

2006-12-04 13:31
Blir det ingen fysisk skiva?
Redline!

2006-12-04 13:35
bannad från barabazz.com eller ? damn, hur skulle man då kunna leva...
House is hiphop on fast forward ..

2006-12-04 13:40
kul att betala för en skiva man har på datan! borde släppt på cd hade jag köpt direkt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-04 14:18
Håller med, kefft om det inte släpps en riktig skiva
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner

2006-12-04 15:41
Du är slut Ken tyvär ja kommer inte köpa så länge du rappar om knark o sånt gå tillbaka till 99-2000 då va du en favorit mer stil på shiten då
Robin (G_Lee)
Lyricist

2006-12-04 16:45
Men ifall jag skickar den till en polare som sen upplodar och han inte har ngt bb konto behöver man juh inte oroa sig.
There shouldent be no war between humanity.
Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset
är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen

2006-12-04 16:47
G_Lee P15 Hahahah, du var 8 år då. Den tiden vågade inte du ens kolla på björnes magasin.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre

2006-12-04 17:05
fan vad ni hatar...
www.barabazz.com

2006-12-04 17:08
Playa haters !! det e fronda o CP eller vad han heter som gäller här!

2006-12-04 17:19
playa haters? är du dumihuvet som vill betala för ett fucking mp3 album? annars är ken grym
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-04 17:25
ken, om man nu skickar ett sms med det numret osv för att hooka albumet, hur fan ska det sen skickas till ens dator, det enda jag inte fattar
www.soundcloud.com/arionmusic
Redaktionschef

2006-12-04 17:30
kid-b P6> Man får en länk eller nåt så klart...

MaKkan_XL P22> risken finns att du blir bannad från whoa också, med tanke på att våra regler, som jag hoppas du läst.

Sen för att förtydliga så är detta en EP, att hålla till godo med i väntan på det riktiga albumet... som kommer en bit efter nyår.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2006-12-04 17:42
varför inte ett riktigt album?de undrar jag

2006-12-04 17:45
tycker ken har hittat ett nytt fresh sound... likt bb-berettelsen...

å nu på nya epn massa liknande tracks.... cutta dom... inga problem, sorgligt, ... osv... kombination av tunga beats med bra dynamik och mer än förr en tuuuung röst...

lyrics ofta träffande... klart inte alla diggar, folk verkar vilja höra backpacker rap...

cop dat
Redaktionschef

2006-12-04 17:45
Mtzn P0> läs vad jag skrev. Det kommer ett album, i fysisk form. Typ i februari.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2006-12-04 18:25
Ken Ring den enda som lever det.
du har alltid kört över alla och kommer alltid att köra över dom du vill köra över,chackar lättt , bräättt

Behöver beats !!

2006-12-04 18:50
den är redan uppe för nerladdning om du vill veta..bara o banna nissen;)
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet"
/Leffe

2006-12-04 18:53
hahahahaahah sorry ken tänker inte betala 50 spänn om man bara får låtarna på datorn. Nån kompis kan skicka låtarna till mig hehe men du är fortfarande bäst

2006-12-04 18:58
ärligt mannen,sluta hassla folk,

1.23 av cutta dom videon ?? inte ens hela ???

tittar ner ???? som funnits på nätet i månader,jag tänkte
"han har säkert fixat ljudet o reccat en reff" men nej samma jävla demo version utav skiten.

vad mer ? rikets tillstånd ? den är med på 2 legender utan pengar,inget jag vill köpa IGEN.

gammal junk låt med petter  från 73 ?pinsamt

inga problem,la du själv upp på ditt eget forum när du spelade in den.

cutta dom rmx med ett gäng under standard whoa rappare som backup,jesus kristus mannen,what a fuck ärligt aså,du är KEN vart e dom TUNGA rapparna,jesus..

skit grejj detta va aså,shiit

tur att jag ladda hem den ;)
Behöver beats !!

2006-12-04 19:25
ja ska beställa det ,because Ken ring äger allt och alla ;) var så säker ! alltid lika bra oxå ;)

2006-12-04 19:45
Men ååhh jag tänkte köpa skivan men nu kom jag på att jag inte har nån EP-spelare. //krydden P15

Wörd.
You already know, den e on lean!

2006-12-04 20:26
tuuuuuuuuuuung du är Ken
www.barabazz.com

2006-12-04 20:50
ärligt mannen,sluta hassla folk,

1.23 av cutta dom videon ?? inte ens hela ???

tittar ner ???? som funnits på nätet i månader,jag tänkte
"han har säkert fixat ljudet o reccat en reff" men nej samma jävla demo version utav skiten.

vad mer ? rikets tillstånd ? den är med på 2 legender utan pengar,inget jag vill köpa IGEN.

gammal junk låt med petter  från 73 ?pinsamt

inga problem,la du själv upp på ditt eget forum när du spelade in den.

cutta dom rmx med ett gäng under standard whoa rappare som backup,jesus kristus mannen,what a fuck ärligt aså,du är KEN vart e dom TUNGA rapparna,jesus..

skit grejj detta va aså,shiit

tur att jag ladda hem den ;)

Vad fan snackar du om, rikets tillstånd är en remix av Loudmouf, den finns inte på 2 legender. Dom låtarna jag samlat är saker som läckt och grejer som inte får va med på den officiella skivan. Plus att det handlar om 50kr för fan! Dom 100 pers som redan laddat ner den tycker det va fett men alla är inte människor utan liv som du och letar efter mitt arsle hela dagarna på nedladdningssidor.

www.barabazz.com

2006-12-04 20:52

plus att dom låtarna jag har med är för dom som missat dom grejerna kag lagt ut och missat. Tack till alla er som beställt. Kommer en till EP inom en månad.

www.barabazz.com

2006-12-04 20:56
KenBB
langa en tracklist hade nog varit smart så ingen kan tjaffsa om bara gamla låtar.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2006-12-04 20:58
Är det samma version av Rikets Tillstånd som är med på TP - Back To Work mixtapet?
Producent

2006-12-04 21:28
Jag har inte någon plats kvar på min dator. Går det att få den som en fysisk skiva?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2006-12-04 21:29
roligt...
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech
Lyricist

2006-12-04 22:15
Tyckte den var fet. visst detta e juh inget skivsläpp grejj men den var grymmt fett för ett internett släpp. har dock inga 50 spänn så får be polare skicka den.

2006-12-04 22:54
Låten "Tittar Ner" är ju värd 50kr lätt.
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.

2006-12-05 00:10
Orka snack om äkta haha.

Men i vilket fall, Ken du är tung no doubt. En levande legend inom den svenska hiphopen. Tråkigt att det mesta nya jag hört med dig har handlat om haschrökande.... blir riktigt tråkigt i längden. Och sen tycker jag precis som andra här att det är surt att betala för mp3or, även om det bara handlar om en halv hundring.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Producent

2006-12-05 00:17
Min dator gnäller hela tiden om att "Startskivan är snart full, släng filer & töm papperskorgen för att frigöra minne".
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2006-12-05 00:23
Funkar inte??

Tjänsten ej tillgänglig.
Kontakta ägaren till denna SMS-tjänst.

Hoppas verkligen inte jag förlorat 50pix på ingenting nu.

BTW så snackade ett par polare med Petter o han ville inte släppa Kens grejjer för han sunkat ner sej i skiten igen.. Stämmer verkligen detta?? Tycker synd om barnen(et) isåfall. Synd på en talang också.
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.

2006-12-05 01:03
DAMN! inga cash på mobilen!

Det lär ja vara det ända bra som kommit i år i sverige..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Lyricist

2006-12-05 06:28
Dd_Dj P16

Tro ej på allt du hör.

2006-12-05 07:21
FAN va ni hatar !, Shii lugna era huven för fan, detta är riktigt fett. Titta ner och Cutta dom remixen DÖDAR.
/la mordidita aka en la cosita

2006-12-05 07:28
fett fett fett . Titta ner, ja kämpar och remixen = Oj oj oj. GE oss mer !
jeba jeba !

2006-12-05 08:19
Fett fett
www.emilush.com -261- www.myspace.com/lushii

2006-12-05 08:31
www.barabazz.com

går beställa alla kens album nu.... 40kr.... cop that...

2006-12-05 09:41
Det enda man inte hade innan var ju
cutta dom junkyard recordings remix
cutta dom video teaser
äntligen hemma outro

2006-12-05 10:47
Dd_Dj P16

Funkar inte??

Tjänsten ej tillgänglig.
Kontakta ägaren till denna SMS-tjänst.

Hoppas verkligen inte jag förlorat 50pix på ingenting nu.

BTW så snackade ett par polare med Petter o han ville inte släppa Kens grejjer för han sunkat ner sej i skiten igen.. Stämmer verkligen detta?? Tycker synd om barnen(et) isåfall. Synd på en talang också.

Helt seriöst, lägg ner för fan! Ken är lugnare än någonsin och helt fokuserad på sina barn och sin musik så det där är bara bullshit.

Alla klagar och lyssnar på lösa rykten ändå pumpar ni Kens musik, jag förstår inte riktigt? Det är väl Ken som artist ni gillar, hans privatliv är ingenting som är väsentligt i någon annas liv???
Ät mig

2006-12-05 12:43
fuck you alla haters ken 'A'R OCH KOMMER ALLTID VARA DEN ENDA SVENSKA FCUKING RAPPAREN SOM e real hur fan kan ni dissresptekta sa mycket och skriva allt skit som star har omfg,,

your biggest fan,
kick it!

2006-12-05 13:00
oh shit, ALLTSÅ, det var fan i mig det absolut töntigaste jag läst, det där med suga kuk om man lägger upp den på nätet, FÖLJ MED I TIDEN! fastnat i stenåldern på kåken? skärpning nu ffs, får du inte sålt något p.g.a dom laddar hem det så har du inga riktiga fans, PERIOD! och fett scary å bli bannad 4-life. sen när den enbart finns som mp3 å inte på skiva så kan du ju inte räkna med detta. sen att admins kan banna för att man lägger upp saker utanför whoa som inte har med whoa alls att göra klassar jag som rövslikkeri!
å detta ska va sveriges underground scen.
seriöst, hade du bara slängt upp den på din hemsida och sagt att man får betala en symbolisk summa för skiten eller dylikt så hade jag kunnat ge dig en slant, fast nu finns det inte en chans.
fast säkert kommer en admin att ta bort detta, egna åsikter kan ju vara heltokigt på denna sida.
((MAAD))

2006-12-05 14:19
det e svårt d där.köpa? ladda ned?ett bra tips e.ladda ned, lyssna, o köp om d e bra....personligen tycker jag att d e ett rån att inte köpa musiken..men vem bryr sig i en kapitalistisk ipod era.....Fet Ep förresten!

2006-12-05 14:26
MelvinDaCuban

du säjer att du hatar whoitare, men trots d så e du ju ändå själv medlem, vilket gör dej till en.. whoitare,

Percy signar ut...
BRRRRRRR!!!!

Manager

2006-12-05 14:31
davve_d : folk har gått in o lagt upp kens album helt öppet på hans egna forum, så förstår han lackar.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit
Manager

2006-12-05 14:57
MelvinDaCuban: Du är välkommer att komma och kolla på min skivsamling när du vill. Jag har iofs. inte gnällt på Ken, utan bara frågat, så egentligen tar jag inte åt mig.

Hursomhelst, jag har i 99% av fallen betalat för mig (som sagt, skivsamling) och tycker alla borde det, iallafall i fall där artisten får pengarna i fickan och det är så pass billigt som det är.

Fan, det är hans jobb att göra musik, och det är aldrig roligt att arbeta gratis. Och har han inte det som jobb pga att han behöver ett jobb att försörja sig på, så kan jag lova att produktiviteten kommer hamna på ett minimum, och då blir ingen glad.

Sluta snåla, vill man ha skivan borde man pröjsa.
Redline!

2006-12-05 15:19
Ken är en legend, Att rappa med hjärta är bland det svåraste man kan göra i dagens hiphop sverige, då det mesta handlar om flowtekniker & rim. Visst jag diggar det också, älskar att höra när nån rappar skitsnabbt & lägger det taight. men kärlek till Ken som gör musik...  gör musik!
2 PJÄSER

2006-12-05 15:48
Zlick:

Wooooooooooooooooooooooooooord
www.barabazz.com
Lyricist

2006-12-05 15:58
Vad säger ni om att jag inte köpt en enda hiphop skiva då ? fick dock en skiva me organism 12 för typ 5 år sen. Jofaen visst jag e snål men vafaen ska jag pejja för något som är gratis ?