Lazee släpper album i agusti?
Tjena tjena! Tänkte bara höra om det är någon som vet om sveriges stolthet Lazee ska släppa ett album i agusti? Har hört det, men dock inte ihåg vart jag hörde det. Tänkte bara kolla om det är någon som vet om det stämmer som sagt. Och när jag ändå har skapat en Lazee Lizzle tråd, är det någon som vet vart man kan få tag på lite Lazee-grejer utöver mixtapet "It is what it is"? Lazee Lizzle for president, hööööööörs!
bra!
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
"It is what is" går att tanka hem gratis från Kingsize om jag inte har helt fel.
At the gates of Eternity...
Och när jag ändå har skapat en Lazee Lizzle tråd, är det någon som vet vart man kan få tag på lite Lazee-grejer utöver mixtapet "It is what it is"? Hehe men tack ändå BC99 ;)
BergaUnit : Så går det när man läser för snabbt, my bad! :) Well... få se. Checka Kingsize, finns ett gäng låtar där om jag inte har fel. Han har en låt på DJ Daniel's Mixtape "Höj Din Röst Vol 1" som heter "Dirty South" som är jävligt fet. Annars, just aks the brother here on Whoa.
Njaaa på kingsize så finns bara hans mixtape och heartless och det är grejer som jag redan har inskaffat för ett tag sen.. Men Dirty South låten lät intressant, vart får man tag på den? Han nickar Skrilla_Music här på Whoa va? Tack för hjälpen btw ;)
Bergaunit : Tror han har en egen användare också, not sure.
Redaktionschef
2007-06-20 17:11
jepp han har Lazee också men där har han inte loggat in på ett tag... som sagt vänd dig till Skrilla_Music. Angående albumet så har jag ingen koll heller, utöver att det ska släppas :)
Finns väl inte så mycket mer material att hitta utöver mixtapet?
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Lazee - Clap, Stomp Lazee - Heartless (Prod. Beathoven) Lazee - Jackin' For Beats (Prod. Soul Supreme) Lazee - Life Of Mine Lazee - Push It Lazee - They Don't Know Lazee - What U Lookin' At Lazee - Who At Lazee Feat Baby Mike - Pimpin' Lazee Feat Bobby Bolivian - Would You Mind Lazee Feat DJ Finest - What You Know (Fm Ent. Remix) Lazee Feat FJ - Girl Lazee Feat Glaciuz & elDHee - Do This Thang Lazee Feat Glaciuz, elDHee & JayJson - Hustlin' Lazee Feat Joel Ortiz - We Good (Prod. Collén & Webb) Lazee Feat Leslie & Kid - Fuck No Lazee Feat Skrilla Kids - Pounds To Kronor Lazee Feat Trinity & Bouba Black - Grillz (Remix) Lazee Feat Wayne Beckford - Get Lazee With Me Lazee Feat Young Mike - Don't Even Think About It ett gäng låtar som finns, som inte va med på mixtapet.
finns/fanns ju lite på hans hemsida (lazee.se) & myspace (minns ej men finns nog i myspace-länk-arkivet)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Zutt P17 Oh fuck! Du hade hittat en hel del du. Vart har du fått tag på allt de här (Förutom låtarna som ligger uppe på SameBlood.Com)?? Skulle vara schysst om du kunde berätta vart dom där tracksen ligger o trycker ;)
bergaunit på min dator ;) ! hittade ett par till nu.
Är det gratismatrial för då kanske du skulle kunna vara så vänlig och skicka dom över msn? Please!
undrar om han spelade in nåt me dipset?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
För tillfället kan du ladda hem två exclusiva "Get em" & "DiamondsUpgrade" på
hans myspace !
Utöver det finns två stycken "Get Gwap" & "Dope Fresh Boy" på
Leslies myspace .
Jag har också hört något om att han ska släppa ett album i augusti, hade varit fresh.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jackin' for beats kan väl ändå inte vara proddad av soul supreme det är ju ett hopkok av olika mer eller mindre kända beats.
killen P19 okej, nämn några av beatsen. så kan jag kolla upp de.
en låt som va med på hans tape e oxå med på el sheriffo's nya.. sen lägger lazee även en kort vers på young lucky's & panchos mixtape, på den gryma låten "the session"..
Zutt: Det enda beatet jag kommer på såhär på rak arm är "Outkast - BOB"
har en gamal låt med lazee ifrån den tid han bodde i london på ett mixtape/crew kallat my boyz sen är han med på senaste skrilla kid villain dvd:n grease
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
"sen är han med på senaste skrilla kid villain dvd:n grease" Låter spännande, du vet inte vart man kan få tag på den eller?
^ köp den av mig, av skrilla kidz direkt eller genom stores i uk ^ mvh mayornas
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Jag va i studdion med lazee igår och han har 3 mixtapes som kommer ut snart som han kommer lägga ut på hans klubbs och klädersmärkes hemsida www.fantabolous.se och www.myspace.com/mrlazee . Han har skit mycket material nuu när han har varit med Dip Set. Albumet "You Know What It Is" vill han släppa de 22 Oktober eftersom de e hans födelsedag. Stay tuned och glöm inte checka mixtepen som har gäster från of course ya man Crome, Bobby Bolivian, Jay Json, Leslie, Adam Tensta o mm. Som my duke laz säger Tjjjjiiiiiiaaaaaaa (no homo)
- "This one here just might be my masterpiece..."
crome: spelade han inte nåt me the dips?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Vänta tills mixtapet kommer, ni kommer absolute inte vara besviken, dip set dip set
- "This one here just might be my masterpiece..."
lazee vills höras med mer uk snubbar tack...
FYI Så har jag gjort låtar med Young Mike back in the dayz..
- Aiint a damn thing changed, bitch.. Protect ya neck....
Crome P23 Fuck va soft mannen! Kommer ut snart? Du har inget datum eller iaf månad eller så? :P
nån som har en länk till sida etc?
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
www.kingsizemagazine.se Gå in där. Sök på Lazee. Ladda ner mixtapet "it is what it is"! Njut!www.lazee.se är hans hemsida btw ;) OM det var länkar med lazee matrial som du var ute efter groov-e hehe ;)
yayay............vi får se...........
--/roadlake rep.2010+