|
|
|
|
|
Rappare anmäls för "våldtäktslåt"
"32-åringen anser att låten är kränkande och anmäler nu Maskinen för ofredande, skriver TT.
Enligt anmälan känner sig 32-åringen kränkt eftersom låten pekar ut alla icke-dansande som brottslingar. "
// Aftonhoran
Han måste vara icke-dansare & våldtäktsman...
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
vilken tragisk människa
chase the clouds away
|
|
|
hahahahahaha, 32åringen har säkert aldrig ens varit på en klubb/pub/bar/krog.
Kung i undre världen
|
|
|
|
|
|
Jävla våldtäktsman...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Alla som anmäler är våldtäksmen!
jag kommer och går som runkande fotgängare...splatt
|
|
|
män*
|
|
|
Exakt vad anmälan kommer att leda till är oklart.
den kommer att läggas ned?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
|
|
|
Hehe, ganska fruktlös anmälan, kommer ju knappast leda till åtal. Lätt den bästa låten förra året, eller det är väl att i i överkant iofs. Men kul är den
|
|
|
alla som anmäler är våldtäksmän gäller inte bara dig utan varenda en YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
|
|
|
Kommer ju knappast leda till ngt.. Pinsamt, snubben kan verkligen inte ha ngt liv....
|
|
|
Okej så nu får man inte längre använda ordet våldtäktsman. So much for freedom of speech. Låten är f.ö ingen hit i mina ögon..ball video dock. Skulle inte vilja kalla det hiphop.
http://www.myspace.com/dirtydonline
|
|
|
"Alla som inte dansar" - POLISANMÄLS! En arg, 32-årig man från Karlstad gjorde nyligen en polisanmälan mot Maskinen. Anmälan avsåg Super-Mega-Hit-Låten "Alla som inte dansar" som mannen tycker är kränkande och ofredande. Läs artikeln som publicerades igår, 8/1 i Värmlands Folkblad, genom att använda länken nedan.
http://www.vf.se/Kultur--Noje/Noje/4999/Januari/Vecka-2/Hitlat-polisanmals.aspx
"alla som inte dansar polisanmäls!", "alla som inte dansar polisanmäls!", "alla som inte dansar polisanmäls!" afasi´s blogg på myspace! haha "alla som inte dansar polisanmäls"
Kung i undre världen
|
|
|
snacka om att inte ha nått bättre för sig...stekare
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
|
|
|
Lätt att han är en av de tråkiga som INTE dansar, och som inte lyckats få hugg på krogen och tror att det beror på låten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Det där är bara bra, ger gratis pr i tidningar o.s.v
Hans anmälan kommer inte att leda till nånting.
|
|
|
vilken jävla tönt !
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
|
|
|
Alla vet att "Gangstas dont dance, they boogie"
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
|
|
|
Haha, sicken våldtäktsman.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
|
|
|
Om jag hade gjort låten hade jag fan hoppat högt av glädje av att läsa den artikeln..
Ytrrandefriheten är underbar :)
Alla på aftonblader är våldtäktsmän!
|
|
|
alla som inte dansar polisanmäls!!
|
|
|
Vissa människor alltså...
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
|
|
|
ska man skratta eller gråta? nackskott!
|
|
|
Gangstas dont dance
|
|
|
Låten är ju iallafall kass..
|
|
|
Den låten suger så feeeeett!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
|
|
|
alla som dansar blir våldtagna
|
|
|
Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta.
|
|
|
|
|
|
asså, tror detta är en äkta nörd med MVG+ i alla ämnen.
|
|
|
Geten: Grattis! Du har vunnit priset "dummaste kommentaren", var god anmäl dej till crew och ta emot en röd sverige flagga i valfri färg.
|
|
|
F.Ö tror jag inte att den dryga människan dansar, och tar åt sej som en tvättsvamp.
|
|
|
haha, han känner sig träffad
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
|
|
|
hoppas att det slutar med att den där skojaren till anmälare får betala hela rättegångskostnaden själv så att han förstår att man ska nog inte hålla på och missbruka systemen...
hate my dress code Gucci this, Fendi that, what you expect hoe?
|
|
|
Jag dansar aldrig är jag en våldtäktsman??
Förövrigt så finns det ingenting som heter våldtäkt för att en våldtäkt är bara lite överrasknings sex <--- Detta är då ett skämt så feminster och haters lägg ner!
Förövrigt har jag patent på det citat så nämn mig när ni citerar hahaha :)
|
|
|
Hahaha!
"Förövrigt så finns det ingenting som heter våldtäkt för att en våldtäkt är bara lite överrasknings sex" - DalastDon
;)
|
|
|
Tänkte precis bomba kalaset med citatet!! Men ya got me boi!! ;)
-LARGE MONEY IN YA FIZZY-
|
|
|
90-talet vill ha tillbaka det skämtet...
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
|
|
|
pr trick =)
Sound Savants
|
|
|
de finns folk med hela huvvet fullt av piss.. låt inte dem lyssna på musik!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
|
|
|
folk har allt för lite att göra..
Cent’anni di storia …… di serie B non ho memoria! Västerort.. 12 juni, dagen legenderna föddes. Sia The Man, Philipe Coutinho, Diego Alberto Milito.. O Interistan Adriana Lima.. Ödet?
|
|
|
eller så vill han öppet vara våldtäktsman samtidigt som han älskar att dansa. så ingen tror på honom. det hårda livet...
Jag är starkat i världen
|
|
|
äkta tragisk själ, kände sig förmodligen träffad.
oh no he didn´t!
|
Moderator
2008-01-10 10:09
|
bara jag som misstänker att det är nånslags sverigedemokrat eller liknande som reagerat, nånting ska man ju ha att göra när man är sjukpensionär sen 29.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
|
|
|
10 mot 1 att snubben inte kan dansa...
|
|
|
Jag tror jag ska anmäla Missy Elliott eftersom hon gör en låt där hon säger att hon inte vill ha nån "one minute man", där jag känner mig träffad och förnedrad.
uselblogg.webblogg.se<br>
|
Redaktionschef
2008-01-10 14:06
|
haha väldigt väntat faktiskt att nån sorglig stackare i landet skulle börja barnsla sig. Propps till Maskinen för en grym låt och hoppas att den fortsätter att spelas på klubbarna.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew | Nytt skivtips: Alexander Juneblad - Parken EP | Nytt låttips: Zacke ft. Timbuktu - Minicall |
|
|
|
men ärligt, vad menas egentligen med texten? det är den sämsta skiten jag hört någonsin
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
|
|
|
ja om man inte dansar till låten är han brottsling, det är mot lagen att inte dansa Det är sant! - det sa min hund.
|
|
|
fimp - Jag skulle chansa på att texten började som ett internskämt: "kolla snubben i hörnet, han har typ inte rört sig på hela kvällen, bara stirrar på brudarna som nån ...eeeh, nån ...eeh våldtäktsman!" varpå polarna garvar och nån under bakfyllan dagen efter kommer ihåg kommentaren och drar ett par rader. Musik har ju ibland inte så stort innehåll eller så magnifik innebörd som man skulle vilja ;)
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
|
|
|
mabande aha.. jaja. alla kan inte ha samma humor antar jag.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
|