Vilken e DIN favorit låt / artist!?
Shu Boiis, visste in riktigt vilken kategorti jag skulle göra Topicen i men w/e nån ganske kan flyta den om den ligger fel, men back to topic Vem e din favorit artist / Låt? Själv diggar jag fortfarande " Du kom som en ängel - Fonky Fresh " Favortis artist: Snook
just nu måste jag säga ceasars med jerk it out annars har jag ganska många favoriter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nice val, tänkte också just säga " Du kom som en ängel" :D:D:D kan inte vara en slump asså.. det här är fan ödet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha =) favorit; acke p bästa låt ; dubbel v - dagar går förbi! ;) pöss <3
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Kanye West Ft Beanie Sigel & Freeway - Cant tell me nothing har spelats för fullt hos mig senaste månaderna.
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
Idag så är det "Scareface - My Block " men har olika favoriter varje dag typ...
Lil' Wayne - 1000 Degrees eller nästan Lil KeKe ft. Birdman - Im A G
just nu dunkas alla Pendulum s låtar (:
"How'm I 'sposed to be positive when I don't see shit positive?"
Redaktionen
2008-05-09 15:47
Culture Club - Karma Chameleon. Helsoft låt!
all 'bout the bluntrap
Just nu Cunninlynguists - Mic like a memory ellerBrother Ali - Self taught eller Atmosphere - Trying to find a balance svårt som fan att välja en...
haha, ja fan, i väntan på bussen e fet :)
antagonisten e favorit artist men sen finns det ju jävligt många bra låter så jag vet inte :)
WikA P12 tror du skulle må bra av att uppdatera dig lite och öppna ögonen utanför audio forumet på whoa.. Just nu lyssnar jag mkt på paragon, chords, ismen och afasi o filthys nya plattor en hel del, annars ingen spec favorit
Adam Tensta - They wanna know (remix) Hubler & DoktorDöd - Min del av Stan Afasi & Filthy - Le Parkour Grizzly, RMK, Tay Tay Dat dude, Marke - Vem känner du? Tupac - Changes Tupac - Life goes on Scarface - My Block Fonky Fresh - Mina tårar blir till blod RMK - I väntan på bussen The Larssons - Speciell Jay-Z - 99 problems Jay-Z - Moment of Clarity Så har jag andra låtar, dock inte hiphop då i playlisten. ^^ Svensk favoritartist: Shazaam Favoritartist överhuvudtaget: Tupac
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Hård tråd
Hård kommentar
det finns en chat! missa inte den...
organismen & dj large - lost ones
you know i spell girl with a B
just nu veckans mp3
veckans mp3 för fullt! så jävla fet låt ! :D
har många favoriter men diggar KIMM - bäst i branshen just nu.
Ice Cube & Krazie Bone - Young Thugs!
Organism 12 ft T.R - Lugnet
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Just nu är det: Tame one- Graffic traffic Petter feat. Desmond Foster - Storstadsidyll
Paul Wall - I'm throwed, ett av de tyngsta beat jag hört!!!!!
Måste nog säga LTR - Puzzle Sjukt överbra. Bland artisterna tror ja att ja rankar Chords och LTR högst.
...
tristes tigres bäst i sweden! arcangel bäst in america! nobody best in europe....europe sucks! :(
dmx= bäst i new york! nigga
Beroende på humör,men 2stående är: Sve: Pst/Q - Vill inte/kan inte Eng: Sole - baddest poet
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
KUKSAGOR MED ÖRIS FRÅN SLUGERI MIXTAPE YEAAAAAAAAAAAAAAH
"Fullt med snitches överallt,alltid lugn i sinnet för jag röker hasch"
The Roots - Birthday girl Chords - Luckiest man alive
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Chords - Luckiest man alive eller .... Cap'n Jazz - Take On Me
Att folk ens kan med att nämna whoa musik som sina FAVORITER!
Chords - Luckiest man Alive Afasi & Filthy ft. Promoe - Benen på ryggen Pharoahe Monch - Desire Ice Cube - It Takes A Nation Kan hålla på=)
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Josef - Lost Souls! eller Jag vill känna din kropp (ft. Joto)
Nästan omöjligt att utse EN låt som favorit, men jag kan bidra med dessa: Three 6 Mafia - Doe Boy Fresh (Ft. Chamillionaire) Royce Da 5'9 - Boom (12'Inch Street Version) Näääk - Mina Gangsters (Ft. Nimo Cheebs) Tech N9ne - Sex Out South (Ft. Kutt Calhoun & Big Krizz Kaliko)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Prendel ft. Doktor Död - Dagens Nyheter
Jocke hur många kromosomer har du? Jockes Svar : FLER ÄN DIG IAF!!!!
big rob - djävulens ondska
Lyricist
2008-06-19 15:08
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
SHUUUUUUUUUU BOOOOIII! Herr ågren - runt och runt.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Ken ring
DiskoDivan Himself =B
Hilltop Hoods - The Nosebleed Section Bishop Lamont - It's Bishop Barrington Levy Lutan Fyah The Game - Curtains
Ärta
Glömde bort att det var svensk! :S
Ärta
Just nu: Pato Pooh - Aboooo
Glenn?
Producent
2008-07-05 21:43
Sherlock-Bleeding Facts
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Dopeness, ärligt det är en bra låt, men shioot är det inte lite oldschool, ska vi börja rycka upp allt bra som gjorts genom tiderna kan alla p25+ sitta här i veckor o skriva.
Glenn?
Producent
2008-07-05 21:57
Sant. Men jag har inte hört någon bättre svensk hip hop skiva än "Bleeding Facts". En av mina favorit skivor oavsett genre. Över 10 år gammal fortfarande inte trött på den. Bra musik är bra musik vare sig den e gammal eller ny. Det e kanske det som gör den till klassiker. Matter of fact lyssnar på den just nu.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Vi borde fixa en klubb, old school boys spinnin old school swedish beats.
Glenn?