|
|
|
|
|
Ändring! Ison, Henok Achido, STOR och Mohammed Ali på Forever-beatet!
Tjena!
Angående detta ämne. Förstaplaceringarna Organismen och Eye N´I kan tyvärr inte vara med och köra på Forever-Beatet som planerat. Vi har försökt få det att gå vägen men får helt enkelt inte ihop det.
Så! Jag bestämde mig för att sprida kärleken och bjöd därmed samtliga in resterande top 5-vinnarna som gladeligen ställer upp och gör beatet rättvisa.
Ison, Henok Achido, STOR och Mohammed Ali
Fredag den 9/4 ska de köra minst en minut var live i studion. Finns det någon du saknar? bör jag bjuda in en till? vem saknas i så fall? Skriv det här i tråden så kollar jag om han/hon kan.
Här är Forever-beatet, producerad av Boi-1-da.
Lets go!
Mer info om hur när och vad här inne.
(Inlägget ändrat av Oracle 2010-04-01 00:16:29)
Ametist - http://www.ametistazordegan.com
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
hahaha.. kan garantera att dom la de skit kefft & bangade.. lika bra för dom som ska köra nu e myckeeeet bättre! .. dålig beat dock, finns bättre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Men bu, vilket antiklimax...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Men oh, besviken man blir
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
Zacke, släppte en av dom bästa skivorna på länge i svenskhiphop... Det kan nog dom flesta skriva upp!
Annars fråga Osten han ställer alltiid upp och det kan bli rätt kul att höra någon som skiljerr sig ganska mycket mot dom som är klara!
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
|
Producent
2010-03-19 23:43
|
Fan det ar forsta gangen jag hor beatet utan rap. Beatet ar ju fan ganska kasst :S
I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...
|
|
|
Osten af!
|
|
|
Vet inte vilka man kan välja mellan eller nåt men ska Ison vara med så borde även Fille vara med också tycker jag. Grym line-up förövrigt, hellre dessa än Organismen och Eye N´I
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
|
|
|
|
|
|
Bobban sa det! Zacke är överlägset bäst just nu och bör vara solklar till detta. Nuff said.
http://www.facebook.com/popularmusik http://www.twitter.com/popularmusiken http://www.popularmusik.net
|
|
|
skulle vara kul med någon ny i gamet, typ Newkid kanske?
|
|
|
Antiklimax, nu kommer jag inte lyssna osv osv...
Wordar det helt enkelt, tappade suget nu.
|
|
|
Fan det ar forsta gangen jag hor beatet utan rap. Beatet ar ju fan ganska kasst :S haha, behövde du verkligen höra instrumentalen innan du insåg det? ^^ för övrigt är denna line-up;en fett mkt bättre än organismen o Eye N´I. hm vem mer hade man gillat? afasi eller zacke...? eller höra shazaam kicka sina sjuka freestyles??? aja ska bli nice att höra sedan
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
Få med Shazaam eller Afasi!!! Så det blir intressant å höra nu när organismen och Eye n´i inte gör nått..
c"ó) http://thisishiphop101.blogspot.com/
|
|
|
Gillar inte beatet så mycket. Men trist att Eyen inte är med. Jag skulle gärna höra profilen eller Nääääk på det här. Eller varför inte andreas grega på hooken?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
|
|
|
Trist att de inte kunde, men det blev fet line-up iaf, ser verkligen fram emot att höra Ayla!
Afasi och Shazaam skulle inte vara helt fel
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
|
|
|
Sam-E
www.randomsidewalk.com http://twitter.com/basaricrs
|
Producent
2010-03-21 05:39
|
Dizzy89: Nu vet jag inte hur mycket radio/tv-play den laten har fatt i Sverige. Men sjalvklart har i Drake's hemland sa har laten bombats sonder och blivit overspelad, sa man har blivit lite hammad for det. Darav min "nya upptackt" hehe
I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...
|
|
|
alllllyawan
www.marusmusik.tk
|
|
|
Dizzy89: Nu vet jag inte hur mycket radio/tv-play den laten har fatt i Sverige. Men sjalvklart har i Drake's hemland sa har laten bombats sonder och blivit overspelad, sa man har blivit lite hammad for det. Darav min "nya upptackt" hehe haha, nej beror faktiskt inte på hur ofta jag hört den. lyssnar aldrig på radio, o har sett den en gång på teve tror jag. jag hata beatet från allra första gången jag hörde det faktiskt! ^^ aja, ska bli kul att höra detta, men snälla, shazaam eller afasi :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
Fet line-up! Vet inte vilka man kan välja mellan eller nåt men ska Ison vara med så borde även Fille vara med också tycker jag. Håller inte riktigt med. Fille är definitivt en av mina favoriter men kan inte riktigt se honom på det här beatet på samma sätt som jag kan se Ison. Samma sak med Mohammed Ali, båda är asfeta, men ser hellre Mommo kicka på beatet än Ruggig. Om jag fick välja fem rappare som jag skulle vilja se på beatet skulle jag nog valt STOR, Mackish, Afasi, Nimo och Ison.
|
|
|
SAM-E, ÖRIS & MACKAN PRICE
|
|
|
Fick jag välja en som skulle spotta på detta är det Afasi och det står jag fast vid =) ingen hittills, utom organismen möjligtvis (som nu inte ens ska kicka) lockar ;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
|
|
|
Näää trååkiga ni ee. Ametist bjud in en oförväntad gäst! och chocka oss. Kolla med BLUES om han e sugen eller varför inte ALEX från Highwon, (vet han sjunger men han kan rappa fett bra också) sen finns ju Sabo och Gurmo också...eller kanske Palestine (aka Ledr P).
"Det krävs att man äter många bananer för att halka på rätt bananskal"
|
Producent
2010-03-22 17:11
|
Tycker bade Ice och Danza hade gjort bra ifran pa det har beatet. Henok kommer morda det, no doubt. Tycker det ar en bra line-up. Hellre det an Org12.
|
|
|
Henok !
http://www.myspace.com/akaamusik
|
|
|
Få dit Carlito, Moms (UKN) och/eller Makkan från Industrin så kan det inte bli bättre.
|
|
|
de skulle va fett o höra allyawan o henok achido tillsammans
Yea yea
|
|
|
bull att detta program är så stockholm-baserat..
|
|
|
Zoni Syftet va att "toppa" eminem vers(omöjligt) men om ngn ska göra det så ska de DEFINITIVT inte va newkid hahaha
men allyawan e sjukt tungt!
|
|
|
Afasi är ju en klar favorit, han kan ju få det att låta snyggt på vilket beat som helst.
Sen som några sagt så skulle Zacke också vara jävligt intressant. I hans egna "Men nanting!" så blir det beatet lite likt Forever-beatet i kanske 10 sekunder och då flowar han sjukt nice iaf.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
|
Producent
2010-03-22 22:57
|
Isons stil passar nog helt OK på det här beatet, resten tror jag kommer låta malplacerade (även om jag är ett stort Mohammed Ali-fan)
men de enda svenska rappare jag kan tänka mig VERKLIGEN rippa detta beat är Allyawan och Afasi.
www.facebook.com/popularmusik
|
|
|
Parham vart är du? Gå loss på beatet!
|
|
|
Allyawan & PstQ
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
|
|
|
Afasi hade varit jävligt fet att höra, även Allyawan och Fille. De hade nog mördat det!
|
|
|
Allyawan och Smo' Jo!
"Visst är det vackert.."
|
|
|
Sam-E, Allyawan, Mofeta, Shazaam & Näääk. Sjukt konstig mix, det gör det hela mer intressant.
www.twitter.com/nollettfemsju
|
|
|
Ingen kommer toppa Eminems vers..
Men dom få som kanske har en chans att komma i närheten, rent tekniskt:
Afasi, Allyawan, Shazaam, Tay,
Skulle gärna se Zacke på det också!
|
|
|
varför har ingen nämt george kaplan från trainspotters? annars håller jag med om att Allyawan, tay tay, och shazaam skulle sitta fint :)
|
|
|
Mackan borde du kontakta!
basic instructions before leaving earth..
|
|
|
Okej, två mer otippade (men ganska roliga, enligt mig) röster: Henry Bowers och Öris.
Skriver under som fan på Pst/Q, tror han skulle fucka med dom andra. Helt annorlunda stil, blir en grymt skön kontrast. Aki från Labyrint eller hela Labyrint eller valfri från Labyrint. Skizz från Stockholmssyndromet! Blev fler röster än väntat, men alla är lika seriösa.
|
|
|
Byt ut Stor och släng in Shaazam!
Musicians don't retire; they stop when there's no more music in them. - Louis Armstrong
|
|
|
sett fram emo detta fett länge kändes det som..
men kul med stor
du vill ligga med mig men det går inte
|
|
|
Byt ut Stor och släng in Shaazam!
|
|
|
|
|
|
Inte imponerad, Det bästa Sverige kunde hosta fram?
"Förfrågan gjorde att vi slog rekord i antal inkomna sms".
basic instructions before leaving earth..
|
Producent
2010-04-12 16:09
|
Ja, det här var ju .... bra. *not*
|
|
|
hade velat se marke,öris,shazaam,nääk på detta beatet !
|
|
|
Va konstigt det var med Momo och Ali i det här sammanhanget. Helt aggro
|