I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Professor P & DJ Akilles – Maintain EP [Låtlista + Info]

Svensk Hiphop - Allmänt

2010-09-12 13:37

Professor P & DJ Akilles – Maintain EP [Låtlista + Info]

Ett års slit börjar äntligen ge resultat! Professor P och DJ Akilles är snart tillbaka med EP:n Maintain EP. Skivan innehåller sex spår och släpps digitalt och på 100 numrerade vinylskivor slutet på oktober. Samtliga låtar är producerade av Professor P och DJ Akilles. Erik L (Flyphonic) har mixat och mastrat.

Det känns fantastiskt roligt att äntligen kunna visa upp den slutgiltiga låtlistan. Så här kommer den att se ut:

Doin' It Hard
Maintain
Do What's on Your Mind (feat. Timbuktu)
Down For Mines (feat. DJ Static)
Fallin'
Emotions

På vinylutgåvan av EP:n kommer även instrumental- och acapella-versioner av låtarna Maintain och Down For Mines att finnas.

Maintain EP släpps på digitalt och på en begränsad vinylutgåva i slutet på oktober!

http://www.myspace.com/DjAkilles

2010-09-12 15:26
sweet
/ S.T.I.C.S
www.facebook.com/stics.soul
www.theozonebattles.com
Rappare

2010-09-12 19:13
Pro p lovade mig ett ex :OOO Vad kommer det kosta?

2010-09-13 12:52
limp:

Desto färre vinyl du pressar ju dyrare blir det självklart per skiva. Så, just eftersom det är en så pass limiterad upplaga kommer "Maintain" EPn kosta 200 riksdaler.
LOYALTY ENT/PROAKTIVE BEATS!
Producent

2010-09-13 14:44
ungefär pris på vinylen? ser lovande ut detta, pro p har varit en svensk favorit sen man började lyssna på hiphop!

"Jag är så jävla stor att min tunga är en rutchekana"
Moderator

2010-09-13 15:24
Detta låter helgrymt! Det ska bli mycket spännande att höra.

Konstigt

Du som brukar anmärka på alla andra det kanske är dags att ta en titt i spegeln? :)

Desto färre vinyl du pressar ju dyrare blir det självklart per skiva. Så, just eftersom det är en så pass limiterad upplaga kommer "Maintain" EPn kosta 200 riksdaler.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Producent

2010-09-13 15:59
Squirtle
det är en jävla skillnad på första inlägg och inläggen efter. vad läser du först och främst innan du ställer frågor? fan köp ett liv

2010-09-13 20:44
Längtar som fan!

2010-09-15 19:22
Ett måste för alla som gillar hip hop! Legendary
word ahh!

2010-09-21 23:29
Fett att folk verkar taggade! Vi kommer även att släppa en ny låt senare i veckan. Håll utkik!
LOYALTY ENT/PROAKTIVE BEATS!

2010-09-22 23:38
Word! Hooka
word ahh!