Näääk släpper nytt album 26 september

Svensk Hiphop - Allmänt

Redaktionen

2012-07-20 16:31

Näääk släpper nytt album 26 september

Saxat från Whoa-bloggen:

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Det har gått nästan tre år sedan Näääk släppte sitt hyllade debutalbum Näääk Vem? och nu är datumet för hans andra album satt. Den 26 september släpper han albumet Mannen utan mask som kommer att produceras av Mattias Caliste, Thomas Rusiak och Collén...

Läs hela inlägget på: http://blog.whoa.nu/2012/07/20/naaak-slapper-nytt-album-26-september

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Efterlängtat!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2012-07-21 02:43
Jag kommer glömma, skriv i tråden när det närmar sig. Ser väldigt mycket fram emot att lyssna.
Producent

2012-07-21 11:59
Groupie

2012-07-22 13:02
kommer bli fett asså!

Skivsamlare

2012-07-27 01:22
hoppas denna till skillnad från mycket annat på slang musik släpps fysiskt.

antar att han släpper via dom igen.
Ernst Nördar Till Det: Jag bloggar om mer och mindre kända svenska hiphopsläpp hos www.GATUSLANG.se
Äntligen! =D
Om jag hade fått en spänn för varje intjänad krona, så hade jag vart dubbelt så rik nu. Tror jag.
Producent

2012-07-28 19:44
Ser fram emot det.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Hangaround

2012-08-07 19:45
Efterlängtat! nääk är tung som fan
Skålar för att förlåta , dricker för att komma ihåg ..