I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(Audio) Organism 12 - Rastlös

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-02-07 15:25

(Audio) Organism 12 - Rastlös

Tror inte att denna har varit uppe innan..

Ågrens blogg:

För ett par veckor sedan så släppte bloggen shitxfaced.blogspot.com ett mixtape. Där återfinns en låt med mej och Large. Dom som letar i cybervärlden har säkert hittat låten redan, men för er som missat.

LADDA NER:
Organismen - Rastlös (prod. Dj Large)

SVENSK HIPHOP BLOGG - THE-UNSIGNEDHYPE.blogspot.com
Producent

2009-02-07 15:51
För ett par veckor sedan så släppte bloggen shitxfaced.blogspot.com ett mixtape.

...jo den har varit uppe tidigare.

2009-02-07 17:26
jaa den e de

2009-02-07 21:59
JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR

2009-02-07 22:05
fett :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-08 19:31
Ågren leverar det alltid soft!
Jag är torevi även Miztah T//
Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//

2009-02-09 17:51
och folk säger att han har tappat.. vilket skämt. fetaste artisten 09.
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2009-02-10 10:59
jamen skön vers fan ! ja håller med
WWW.ISMEN.NU

2009-02-10 12:20
låten har varit uppe 2ggr innan, en gång bara låten och en gång på mixtapet. men den är fet! håller med Lime.

2009-02-10 12:25
Tydligen bara jag som inte gillar sättet organismen levererar längre;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2009-02-10 12:56
du menar att han levererar feta texter med ett bra flow till ett sjukt beat? ja, det är nog bara du :)

2009-02-10 14:31
haha word på ch1ll's sista kommentar!
Jag är torevi även Miztah T//
Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//

2009-02-10 18:23
Den här var nice :)
Life can only be understood backwards; but must be lived forward .

2009-02-10 20:16
Ch1ll, aldrig sagt något om texterna.. Dock är hans flow numera så jävla boring att jag har lust att somna :) beatet har jag aldrig sagt något om heller, dock vet jag inte hur du får in "hur HAN levererar" när han inte ens proddar beatet, menmen :)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2009-02-10 20:49
Håller med DMAt, har tröttnat helt på hans flow...
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2009-02-10 21:01
ogillar starkt technoskit trenden som alla i sverige hakat på, när dem kör på jobbiga jävla beats som endast resulterar i huvudvärl, nepp då dunkar jag hellre struggle continues en gång till. men detta är bra, riktigt bra..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-10 21:53
ågren är en bitter gammal gubbe som spottar på sina fans. som lägger mer energi på att hata andra än att producera något nyskapande själv.. Trodde först att jag hade hört denna låten förut.. men det va för att alla hans låtar låter lika dant =/ lenge leve ågren 2002
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2009-02-11 14:18
så jävla fet

2009-02-11 15:27
ågren är en bitter gammal gubbe som spottar på sina fans. som lägger mer energi på att hata andra än att producera något nyskapande själv.. Trodde först att jag hade hört denna låten förut.. men det va för att alla hans låtar låter lika dant =/ lenge leve ågren 2002

Ågren är väl ändå en av de rapparna i Sverige som är mest mån om sina fans, t.ex lägger ut all sin musik för gratis nedladdning.

Och att han lägger mer energi på att hata andra än att producera eget står väl mer för ågren 2002 än hur han är nu, tycker att man oftare ser ågren propsa feta artister än att hata på andra..

SVENSK HIPHOP BLOGG - THE-UNSIGNEDHYPE.blogspot.com

2009-02-11 17:19
Ågren har jävligt skön inställning! Jag tycker dock som många andra att flowet är tråikgt på många låtar, och texterna har överlag blivit sämre.. Den här e helt ok ändå faktiskt! Skönt med lite uppstickare, som när han droppade "Naket" med Astma & Rocwell för några år sen! :)

2009-02-11 17:58
RaBBLa P20: Håller med: Men man borde väl även ha i åtanke att det mesta som man hör av ågren nuförtiden är sidoprojekt och mixtapelåtar. Och man borde kanske inte döma ut honom innan man hört hans album, som jag tror kommer bli riktigt bra.

2009-02-11 22:51
ofta ågren är en sur gubbe som spottar på sina fans, tycker han är väldigt trevlig och har sköna mellansnack på sina spelningar och senast jag såg honom softade han lite med publiken efteråt och var fett nice och så. spottar gör han ju iofs, feta rader på feta beats HÖHÖ.

Han har all rätt att hata på andra eftersom alla andra suger i jämförelse med honom. typ.
PAO!

2009-02-11 23:17
Unsignedhype

Att han lägger ut sin musik gratis är ju för att hans fans inte köper musik.. Han tjänar således MER på sprida sin musik och locka folk till spelningar.,. Vilket är helt rätt metod för den typ artist som 12an är.. (vilket är rätt metod för dom flesta artister i sverige som läget ser ut! men det är en annan diskussion..
De senaste spelningarna som jag sett ågren på har han ramlat in stenad ett par tre timmar för sent och kämpar sig igenom spelningen utan att riktigt minnas sina texter..

johan kan så jävla mycket mer, om han skulle ta sig i kragen och försöka lite och sluta spela så jävla ball. Om han skulle sluta vara bitter och om han skulle lägga ner sin själ i musiken och sina fans som han en gång gjorde och inte bara ta allt förgivet och skriva texter på rutin..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!