[Video] Ken Ring - Hip Hop
Yes, gott folk! Videon till Hip Hop släpptes precis...
NBS Radio - Sveriges Bästa Hiphopkanal!
hehehe skulle lägga upp men du va snabb fan... peace
www.barabazz.com
skön låt,skön video,inget mer å säga om den saken...peace
Skön jävla låt o video! Ken e alltid Ken...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
KenBB Det är så vi jobbar hehe
NBS Radio - Sveriges Bästa Hiphopkanal!
Tung video, much love
My environment wasn`t ghetto, but I was
fet video, ännu fetare låt. peace
Grymt! Respekt bre.... skön hip hop
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fet video o tung låt.. riktig hip hop.. sånt här gör ken bäst.. btw.. fet jävla hoody ken bär i första halvan av låten
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
hehehe gillade du inte bombarjackan jag rockade i början, den e fetare... hehehe
www.barabazz.com
galet skit
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Den är riktigt jävla fet, både videon och låten. Ser verkligen fram emot det kommande albumet!
Redaktionschef
2009-04-09 22:49
Du träffade rätt med denna. Hoppas resten av skivan bjuder på lika bra musik. Grym video, speciellt slutet med dom gamla bilderna på dig och tommy tee.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Förbannat bra. Mad ken!
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Ah helt sjukt tung den här är, Ken. Du träffade rätt som Oracle skrev. Fyfan. Måste erkänna att du hade en skön frisyr som ung, hahahaha :D
helvete vad bra detta beatet är, tommy tee eller?
Marks från Finland
www.barabazz.com
Gillar också beatet starkt ! Fan den här låten är bra.
Redaktionschef
2009-04-09 23:30
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
KenBB P30 hehe jodå ;P tyckte dock den svarta hoodyn med sånna linjer va överfet!
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
den e gubb nice, både låten å videon va soft,,, real hip-hop
KenBB P30 Vad är det för dokumentär du är med i på svt2? . Det ser ut och hörs som att det är du men jag har aldrig sett denna, tror inte dom flesta har de heller? .. Vart kan man se den i sånt fall?.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Mycket fet video, passande utmärkt till låten
fetaste videon nånsin alltså. och helt klart bästa låten i år.. du bara spottar ut klassiker.. sthlm city, hiphop osv.. väntar på plattan
d e den här typ ken e skönast på ... skön video.. fet beat.. skön clean rap.. yeah
Håller med, detta är nog det skönaste jag hört med Ken. Fan den där Marks är ju rena dj premier hoppas på att få höra mer med han också.
Producent
2009-04-10 02:10
Ken det är sån här musik som passar dig bäst! BOOM BAP RECLAIM THE GOLDEN ERA!
Fetaste videon jag sett i sverige kanske nånsin.. får rysningar.. du är king!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Så jävla grym! Både låten och videon. Peace
Så fett! Snygg video, bra rap, sjuk produktion. Är det P som är samplad? Från vilken låt i så fall?
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!
Fetaste videon jag sett i sverige kanske nånsin.. får rysningar.. du är king! Instämmer!
ken knows real hiphop !
http://www.myspace.com/akaamusik
Det här är svensk hip hop, så som den borde låta.
Yeah, you know..
Tung jävla skit.. De här e va jag kallar hiphop!!
Producent
2009-04-10 13:38
Riktigt bra. Inte bra för att vara svensk utan skulle kunna hålla måtten i U.S.A. Ja, förutom att den e på svenska förstås då...
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Älskar skiten rakt igenom.. namedrops, beat, flow, lyric.. You name it..
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Riktigt fet, albumet kommer bli fett. Big up.
http://www.myspace.com/mannegbeatz
Det här är svensk hip hop, så som den borde låta. Håller med dig. grym video också.
http://soundcloud.com/abstinens
Fet video, fet låt tror skivan blir chokt nice! Big up
riktigt grymm video!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
tungt!
www.silversystrar.se
Tack för alla postiva kommentarer, det är verligen inte ofta det händer här inne. Men jag måste säga att det är en av mina all time favoriter av mig själv också. Hoppas ni njuter av albumet med. Tror ni kommer gilla låtar som Tearz For Africa, Jag gråter mfl.... Släpper det i slutet av maj. Nått för er till sommaren. Nu saknar jag bara lite mer bokningar för sommaren, men antar att det kommer med nästa singel. Den är lite mer kommersiell... Hehehe. Men igen tack fan, mecka på och må bäst. Hehehe Peace
www.barabazz.com
Fan vad grym låt! Ken kommer alltid va den bästa i sverige!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
svensk rap när den är som bäst
"känn igen" faktorn är stor på tracken. Nya plattan komemr bli fet.
24/7 always keepin it.
Blev faktiskt riktigt positivt överaskad,En shysst text som man kan relatera till.! Och ett riktigt tungt beat alltså, a big bumb for Ken /Kalle
Kalliistudios© 2:avåningen
gaalen,, allt e tamam ,, beatet, texten, videon mer sånt här behövs i svensk hiphop! den riktiga känslan Play it cool, that's the old school rule man. Keep your ears to the streets, you'll never lose man.
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
fet låt.
If there is a chance, there is a possibility!
-skön video -bra låt -mördarbeat
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."