I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Ken Ring - Nu Måste Vi Dra

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-07-16 23:03

[Video] Ken Ring - Nu Måste Vi Dra

"Singel från albumet Hip Hop. www.kenring.wordpress.com
Producerad av Astma. Sång av Ricky. Tack till Pope, Anthony (för videon) KingFari Band www.kingfari.com Nordlead, David DehDinPoik. BaraBazz 2009. SummerJam turne juni till september."

Så skööööön låt

http://teachmesoul.blogspot.com

2009-07-18 02:18
alltså hahaa reg plåten vid 3.27 ändras ju från GLL 663 till GDD --- (kommer nt ihåg)

e de meningen i videon eller e de en sån fuskskylt som fuckar snutens vägkameror? haha :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-18 02:41
DOOOOOOOOOOOPE!

dingrinn.blogspot.com

2009-07-18 04:26
HAHAHAHA måste bara påpeka igen att den här jävla videon kan få en att garva ordentligt :D Introt e klockrent, garvar när man får se Kens tryne upptryckt mot rutan i början ahahaha.. Och Knarren är fortfarande kungen! Hahah, Ken har dom coolaste ungarna B-)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-07-18 05:11
KenBB P30,

Folk är får, du är lika bra och lika dålig som du alltid varit. Du är iaf ihärdig, skönt med ett släpp när kartellen bränner bilder på dig.

Ingen potatis stil där inte.

Ses snart. / Dennis
Glenn?

2009-07-18 08:51
Såja, Ja har alltid hatat schnubben annars..men astma fick till beatet sjukt nice..ricky lyfter låten och Ken använder rösten väl..för första gången så diggar ja..

Perf! bra jobbat..fet video med
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral

2009-07-18 09:23
YaizoN P16, du menar att regplåten är blurrad?
Jag är bra - du är dålig.

2009-07-18 11:10
bland det sämre jag hört med Ken, jag är annars ett stort fan men det här var riktigt dåligt.
skön beat, kanon sång men ken ska INTE köra på det här för det lät förtäskigt.

annars en jävligt ball ide, hade mer sett petter på beatet så min farsa kan stå med sin GT i baren och digga med.
Behöver beats !!

2009-07-18 12:22
Oj, oväntad som redan nämt. Brukar inte direkt sten-digga ken, men den här refrängen är så jävla bra att det är sjukt, sångarn & Astma ska grym cred. Även ken för att han "vågar" gör en sommar-plåga.

Kul!
Don't!

2009-07-18 12:24
Som många andra har sagt innan, så gör Refrängen denna låt.

Verserna av ken var så där, inget som passar in till en så bra och sommarvänlig refräng.
Du kan bättre ken. (Bara lyssna på Sommarminnen med ken)

We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2009-07-18 13:11
jag tycker det var överfett..big up big up

2009-07-18 14:05
Damn jag tycker det är riktigt fett! längtar tills albumet kommer.
Söt knodd som fan i videon också
Stay strong

2009-07-18 14:32
De här var riktigt grymt Ken! riktigt riktigt grymt.. Skön video oxå
forsätt så!
I’m at the top of the top but still I climb ..

2009-07-18 18:57
riktigt jävla grym video o låt
du är lika värd som bubblorna i min spottloska

2009-07-18 19:13
Första låten jag diggar med ken!

LÄTT det bäste jag har hört med ken! Han visar mer mogenhet här. Mycket seriösare! jävligt inponerad! fy fan asså blev riktigt glad!
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2009-07-19 00:57
skön respons. se till o få spin på skiten nu, så kanske vi får göra en till video i höst...
Ken Ring - Nu Måste Vi Dra" ut nu! Önska på din radiostation, support your local director!
Producent

2009-07-19 01:30
Låter jätte bra, hoppas att den har "re-play value" också. Jag får lite Pharoahe Monch vibbar av den här. Hoppas att Ken kommer berätta mer än bara om sin uppväxt på sin nya skiva.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2009-07-19 01:39
denna va fan ändå soft! soft beat, bra text, ricky gör reffen perfa! aldrig hört ricky på svenska iheller så de va skoj!
nej, du har vänt min åsikt mer och mer på sistone ken!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2009-07-19 03:13
sjuuukt bra filmad video. reffen knäcker. grymmt producerat av astma.
och nu till huvudfiguren. Ken.
försåt inte hur folk kan hata på detta?. shit, du gör ett bra jobb ken. mycket bra att du provar på lite nya stilar, du verkar bekväm i rollen =)
jag tror ken börjar köra lite mer sådanna här låtar för sina barn´s skull.
han vill väl inte bara rappa om cutta folk och röka hasch hela dagarna, för då händer det lätt att barnen tar efter. så jag tycker det är starkt och moget gjort av dig Ken.
fortsätt i dom här spåren. Mvh Micke!
Micke From Mother Fuckin Miilk
Skivsamlare

2009-07-19 16:58
dyng skön låt!
http://soundcloud.com/majestictwelve
Ask beavis i get nothing but head.

2009-07-19 20:32
Detta va verkligen en frisk fläkt ifrån Ken. Astma och snubben i refrängen gjorde grymt jobb oxå som lyfte låten otroligt bra

2009-07-19 21:38
grymt skön
http://www.znapmusic.com/myntah/

2009-07-20 09:36
han kanske vill lämna sin kriminella sida bakom sig, sedan satsa VERKLIGEN på något nytt :)

2009-07-20 17:26
nemen regplåten ändras om du fortsätter kolla^^
 Pennybridge City!

2009-07-20 18:00
Fy fan va skönt o höra Ken göra en glad låt :D nu måsta jag dra!

//KKV
www.myspace.com/norliekkv
www.myspace.com/kkv
www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv

2009-07-20 18:31
Härlig låt du gjort Ken! Det måste jag säga, lite schlager över den men det gillar jag. Har varit glad över den hela dagen och gått å nynnat på den. Till och med mina polare som inte ens har hört den går och nynnar på den!

önskar dig lycka till med fortsättninegn!
Låt kärleken slå rot..

2009-07-20 18:38
Good stuff!
Bra att folk inte bara kor samma pryl hela tiden, riktigt tungt. 5 poang dar.
Legion=sötast

2009-07-20 18:38
JohnJohansson112 Nice låt! Vet någon om det är en tagen instrumental eller? Namn? Sjukt soft hur som helst!

Diggar nya låten med men det finns många rappare som hade hanterat beatet betydligt bättre. Big up hur som helst.
http://www.goteborg.se

2009-07-20 20:35
Denna va fett tung.. Skönt beat , bra text , mycke mognare än dom andra :). Men hans andra låtar e oxå sköna lr hur :D

2009-07-20 21:04
va feeet souund! tung jävla scen där uppe på taket oxo, shit finns mkt ja diggar här faktist, verserna feta, reffen av ricky va riktig catchig o skön, beatet tuuungt!
hoppas de kommer nåra sånna här tracks i albumet, såhär lite mer glidmode med ett stekt smile på läpparna!
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito

2009-07-20 21:21
Sååå tung!
www.myspace.com/kazbnr ------ Ny skit!
Moderator

2009-07-20 22:22
Haha så jävla fet Joel är i videon! Hehe, galet!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu

2009-07-20 23:42
Är alla ni som hatar mig på semester?

- Dem vågar inte visa sig nu när du för en gångs skull får massa propps på Whoa!! :D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-07-21 00:48
fan kan man inte tanka ner tracken nånstans?
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito

2009-07-21 11:29
den släpps på fredag....
www.barabazz.com

2009-07-21 20:10
Haha, oväntat beat! Men det svänger, så varför inte. Coolt! :) Kul å se mer av sångfågeln Levent också. Kenta kofot i kostym, haha, det e inte varje dag! Men jag förstår inte, tyckte jag såg Kens ryggtavla när jag skulle hämta morsan på Arlanda i söndags. Då var det ingen kostym och limmo som stod och väntade, då var det samma gamla hiphopstil med gult linne och skjuts som alla andra. Hoppas spelningen i Oslo gick bra!

2009-07-21 22:53
ricky lägger reffen nice !
Hageby In The Building ! www.myspace.com/Latincity
Producent

2009-07-22 14:55
enda låten ken har gjort som jag har gillat. kul att höra att han kan göra sånt här skit.

2009-07-23 09:29
Tack konstigt.....
www.barabazz.com

2009-07-23 15:02
En fråga, hur lyder exakta refrängen ? jag fick fram detta:
"nu måste vi dra, ja vi ses väl nån dag.
kassa livet blir bättre när man vet vart man ska."

säger dom verkligen "kassa livet" ? hör inte riktigt vad dom säger där, nån som vet ? :P
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-07-23 17:11
Jag svär, livet blir bättre....
www.barabazz.com
Producent

2009-07-23 17:17
KenBB P30
Varsågod, denna låt ska du enbart ha props för. har haft svårt för din musik tidigare, men detta får mig faktiskt att vilja spana in mer nytt shit från dig.

2009-07-23 17:18
Okay Haha det vart lite skillnad :P vilket pinsamt fel jag gjorde då....

2009-07-23 19:39

my kid got the same tracksuit...

thats a fine ass tracksuit.
the people are dead but the money keeps talking..

2009-07-23 21:33
Haha den e cool som fan B-) älskar i slutet när knarren blåser upp kinderna samtidigt som han står och dansar :D

2009-07-23 23:13
Fan denna var najs mer sån hära musik Ken!

2009-07-24 01:12
fan va astma är duktig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-24 01:41
riktigt bra av kenta kofot! cred ska han ha!

2009-07-24 14:44
Tack för credden.....
www.barabazz.com
Redaktionschef

2009-07-24 15:25
lite schlager över den

Kanske är ute och cyklar nu men är väl snarare ett ganska "klassiskt" popkomp Astma använt sig av? Trummorna och basen påminner ju ganska mycket om t.ex. Iggy Pop - Lust For Life och Håkan Hellström - Kom igen Lena!.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2009-07-24 23:05
Det är som sagt fortfarande refrängen som gör denna låt.

Många som inte lyssnar på kens låtar säger som sagt att denna är bra just för att den är annorlunda, Men enligt mig så är det inte alls det.

Beaten och refrängen är annorlunda dock så är EJ hans verser annorlunda.

Sen Mitt hem blir ditt hem albumet släpptes så har allt går nerför för ken tyvärr
Vissa låtar hit och dit kan ha varit "ok" men inte mer, och denna låt görs bra tack vare en skön refräng.

Om ni vill ha hela packetet från ken ring och en bra sommar låt så ska ni som sagt lyssna på Ken - Sommarminnen där har vi allt i 1.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.