skön respons. se till o få spin på skiten nu, så kanske vi får göra en till video i höst...
Ken Ring - Nu Måste Vi Dra" ut nu! Önska på din radiostation, support your local director!
Producent
2009-07-19 01:30
Låter jätte bra, hoppas att den har "re-play value" också. Jag får lite Pharoahe Monch vibbar av den här. Hoppas att Ken kommer berätta mer än bara om sin uppväxt på sin nya skiva.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
denna va fan ändå soft! soft beat, bra text, ricky gör reffen perfa! aldrig hört ricky på svenska iheller så de va skoj! nej, du har vänt min åsikt mer och mer på sistone ken!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
sjuuukt bra filmad video. reffen knäcker. grymmt producerat av astma. och nu till huvudfiguren. Ken. försåt inte hur folk kan hata på detta?. shit, du gör ett bra jobb ken. mycket bra att du provar på lite nya stilar, du verkar bekväm i rollen =) jag tror ken börjar köra lite mer sådanna här låtar för sina barn´s skull. han vill väl inte bara rappa om cutta folk och röka hasch hela dagarna, för då händer det lätt att barnen tar efter. så jag tycker det är starkt och moget gjort av dig Ken. fortsätt i dom här spåren. Mvh Micke!
Micke From Mother Fuckin Miilk
Skivsamlare
2009-07-19 16:58
dyng skön låt!
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
Detta va verkligen en frisk fläkt ifrån Ken. Astma och snubben i refrängen gjorde grymt jobb oxå som lyfte låten otroligt bra
grymt skön
http://www.znapmusic.com/myntah/
han kanske vill lämna sin kriminella sida bakom sig, sedan satsa VERKLIGEN på något nytt :)
nemen regplåten ändras om du fortsätter kolla^^
Pennybridge City!
Fy fan va skönt o höra Ken göra en glad låt :D nu måsta jag dra! //KKV
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
Härlig låt du gjort Ken! Det måste jag säga, lite schlager över den men det gillar jag. Har varit glad över den hela dagen och gått å nynnat på den. Till och med mina polare som inte ens har hört den går och nynnar på den! önskar dig lycka till med fortsättninegn!
Låt kärleken slå rot..
Good stuff! Bra att folk inte bara kor samma pryl hela tiden, riktigt tungt. 5 poang dar.
Legion=sötast
JohnJohansson112 Nice låt! Vet någon om det är en tagen instrumental eller? Namn? Sjukt soft hur som helst! Diggar nya låten med men det finns många rappare som hade hanterat beatet betydligt bättre. Big up hur som helst.
http://www.goteborg.se
Denna va fett tung.. Skönt beat , bra text , mycke mognare än dom andra :). Men hans andra låtar e oxå sköna lr hur :D
va feeet souund! tung jävla scen där uppe på taket oxo, shit finns mkt ja diggar här faktist, verserna feta, reffen av ricky va riktig catchig o skön, beatet tuuungt! hoppas de kommer nåra sånna här tracks i albumet, såhär lite mer glidmode med ett stekt smile på läpparna!
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Sååå tung!
www.myspace.com/kazbnr ------ Ny skit!
Moderator
2009-07-20 22:22
Haha så jävla fet Joel är i videon! Hehe, galet!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Är alla ni som hatar mig på semester? - Dem vågar inte visa sig nu när du för en gångs skull får massa propps på
Whoa !! :D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
fan kan man inte tanka ner tracken nånstans?
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
den släpps på fredag....
www.barabazz.com
Haha, oväntat beat! Men det svänger, så varför inte. Coolt! :) Kul å se mer av sångfågeln Levent också. Kenta kofot i kostym, haha, det e inte varje dag! Men jag förstår inte, tyckte jag såg Kens ryggtavla när jag skulle hämta morsan på Arlanda i söndags. Då var det ingen kostym och limmo som stod och väntade, då var det samma gamla hiphopstil med gult linne och skjuts som alla andra. Hoppas spelningen i Oslo gick bra!
ricky lägger reffen nice !
Hageby In The Building ! www.myspace.com/Latincity
Producent
2009-07-22 14:55
enda låten ken har gjort som jag har gillat. kul att höra att han kan göra sånt här skit.
Tack konstigt.....
www.barabazz.com
En fråga, hur lyder exakta refrängen ? jag fick fram detta: "nu måste vi dra, ja vi ses väl nån dag. kassa livet blir bättre när man vet vart man ska." säger dom verkligen "kassa livet" ? hör inte riktigt vad dom säger där, nån som vet ? :P
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Jag svär, livet blir bättre....
www.barabazz.com
Producent
2009-07-23 17:17
KenBB P30 Varsågod, denna låt ska du enbart ha props för. har haft svårt för din musik tidigare, men detta får mig faktiskt att vilja spana in mer nytt shit från dig.
Okay Haha det vart lite skillnad :P vilket pinsamt fel jag gjorde då....
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
my kid got the same tracksuit... thats a fine ass tracksuit.
the people are dead but the money keeps talking..
Haha den e cool som fan B-) älskar i slutet när knarren blåser upp kinderna samtidigt som han står och dansar :D
Fan denna var najs mer sån hära musik Ken!
fan va astma är duktig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt bra av kenta kofot! cred ska han ha!
Tack för credden.....
www.barabazz.com
Redaktionschef
2009-07-24 15:25
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Det är som sagt fortfarande refrängen som gör denna låt. Många som inte lyssnar på kens låtar säger som sagt att denna är bra just för att den är annorlunda, Men enligt mig så är det inte alls det. Beaten och refrängen är annorlunda dock så är EJ hans verser annorlunda. Sen Mitt hem blir ditt hem albumet släpptes så har allt går nerför för ken tyvärr Vissa låtar hit och dit kan ha varit "ok" men inte mer, och denna låt görs bra tack vare en skön refräng. Om ni vill ha hela packetet från ken ring och en bra sommar låt så ska ni som sagt lyssna på Ken - Sommarminnen där har vi allt i 1.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Skont beat.. Skon reff..Grym Video.. Verserna hade kunnat vara battre.. Do menar jag textmassigt.. Lite mindre hasch,knarkt shit.. Aven om de e sant so tror jag att folk kanske inte uppskattar det.. Dont know.. Kul att du borjat rimma battre po senare dagar :d
Highfive anyone, anyone?
Producent
2009-07-25 02:36
JohnJohansson112 men tydligen så tycker inte annat folk att det är refrängen som gör låten. det gör inget om du lämnar tråden..
Superfräscht! Är inte Ricky lite lik huvudrollsinnehavaren i "Jarhead"?
:)
Kul att denna låt fick så gott mottagande, speciellt av dom som inte verkar digga Kens musik annars. Trist bara att låten låter minst hiphop av allt Ken släppt hittills, men ändå kul att även pop-snörena kan gilla Ken. (Ja, jag kallar er pop-snören, för ni springer till mamma och grinar när han levererar hiphop.) Anledningen till att jag uppar låten är för att det nu finns en chans att få höra Ken på ställen han inte brukar spelas. Nu finns det även hopp om Allsång på Skansen! :)
"Fuck Allsång På Skansen" tatatatata de lugnt
jäävlit fräsh! älskar denna!
Tack allihopa!!
www.barabazz.com
BRAAAAA KENNY !!!!
WWW.ISMEN.NU
de här är skitfett fan
WWW.ISMEN.NU
Häärligt låt som fan.. Riktigt tung låt ! :D
orkar inte me kens texter längre.. en fakkin legend är han, men han blir bara tråkigare och tråkigare.. MÅSTE börja rappa om nåt annat nu.. alltid samma "tycka synd om mig" skitet.. Han va liten, SOS, småkriminell, diskriminerad, fuck snuten och musiken rädda mig.. varenda låt han gjrot dem senaste två åren har handlat om detta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TopDogz147 P20 okay, jag tycker att hans musik dom senaste två åren mest har handlat om hans familjeliv men okay då säger vi så
precis som i alla kens låtar så handlar texterna om hur mkt droger han har tagit genom åren sen klämmer han in lite om kåken och hur mkt han älskar sina barn. nee han lyckas krysta sig själv för mkt, tråkigt i längden. dock skön refräng på denna
www.myspace.com/naturmusic