Tack som fan alla som tittar och in och skriver ett par rader! Gött med lite loove också =)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Det kanske går att styra ändå... Ett besök vore ju guld.
My Best Friend Is My Grind
ser bra ut och låter nice, good work
www.myspace.com/040anel<br>
Fina grejjer. Inte hört något från er innan men detta var. TR håller bra klass nuförtiden, tog bra många år för mig innan man börja gilla det dock. Men så är det.
Skivsamlare
2009-08-12 22:33
tyckte den va riktigt skön!
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
Yes stämmer, Preamp för ett tusen är inget o ha. hellre köper man plugins för dem pengarna som skulle funka mycket bättre. Men jag syftade på nån nånstans vid 10 tusen klassen :P Lycka till me musiken. Pz
Aska på
fett med skånskt shit, men detta va fan inget vidare asså
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
buump
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Det fanns en tid när öris rimmade, den saknar jag (samma sak gäller tolvan också fö.) Förrvirrande det här, två svennar som uppenbarligen växt upp lyssnandes på tolvan och öris, snor deras nya stil och får dessutom med sig öris i videon. Och där blir det hela verkligen absurt, det ser ut som en hiphoppare har gått till fritidsgården och haft ett "göra en hiphop-video workshop". Jag tycker texterna är rätt lama, men det kanske bara är jag som inte fattar den nya stilen. Förutom det där var väl låten rätt ok.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Det fanns en tid när öris rimmade, den saknar jag (samma sak gäller tolvan också fö.) man märker ju att du vet mycket om musik och hip hop för rim är det ända som är viktigt eller hur?
fritidsgård?, säger du som är p14
sluta va gullig nu asså..
men kul att du kör och att du kolla igenom videon!
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Vad menar du, att jag kan lite om musik för att jag saknar öris och tolvans rim? Säger inte att man behöver rimma. Jag lyssnar mest på grime nuförtiden där periodvis mest rimmar på samma ord och är ganska förtjust i det (dom gör det en hel del här också föresten, antar att jag tycker det funkar sämre på svenska och utan 140bpm). Men du kan inte förneka att det fanns en tid när tolvan och öris rimmade betydligt mycket mer, och du kan inte förneka att jag gillade det mer. Jag säger inte att dom är dåliga nu, men ibland tycker jag att bristen på rim (eller vad pretentiösa kanske vill kalla vokalrim och annat blaj) tar bort lite av flytet i musiken, och när ordet dom rimmar på ändå inte tillför något speciellt (bevingade ord- välsignad av gud), känns det lite sämre. Men det är bara jag som tycker alltså. Och man behöver inte nödvändigtvis hänga på fritidsgården bara för att man 14. Man kan hänga i centrum.
du får gärna sakna öris 12a's rim om du vill, men jag mena bara att du kan se helheten på en text och inte lyssna bara på rimmen. som jag fick en uppfattning av att du gjorde.
nä, jag kan inte förneka att DU gillade det mer, haha varför skulle jag göra det? men jag tycker att öris är på sin topp just nu, feta rim eller ej så är det hela attityden, swaggern och självsäkerheten som tilltalar mig hos Öris.
sen att jag själv inte är någon rim eller punchline rappare kanske speglar sig i vad jag gillar för rap, men jag tycker inte man ska dömma en rappare efter rim och säga att han va fet förr i tiden pga. av att han rimmade bättre.
Och man behöver inte nödvändigtvis hänga på fritidsgården bara för att man 14. Man kan hänga i centrum. - nä det behöver man verkligen inte, men det va du som tog upp det?
pz
Ah, förstod inte att du var en av rapparna, tror jag ska be om ursäkt faktiskt. Förstår inte varför jag var så gnällig, det är så lätt på internet och jag blev lite nostalgisk (jag är såklart inte 14). Gillar egentligen denna typ av rap mycket mer än punchline och multisrap. Jag har inte riktigt förlikat mig med det på skånska än bara. Fortsätt köra, jag kommer nog gilla er en dag.
dundermannen P14 du behöver verkligen inte be om ursäkt, tog verkligen inte illa upp, ville mest förstå vad du menade. alla gillar olika saker och det är ok. ha d fint
Man kan hänga i centrum. om det regnar då? :>
tungt! ser fram emot mixtapet.
Shiet vad mycket hat.. Tvingar någon, någon annan här att lyssna? I så fall har jag missat det. Fet låt / video än en gång..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
word! tack som fan alla som diggar!
låten funkade videon va inte så kul att kolla på
om det regnar då? :> väntrum, förstås. Som henok påpekade nån gång back in the day
Fortsätt kolla in videon, finns även på youtube nu!
Älskar erat släpiga flow hela klicken rappar ruggigt skönt. Man vill bara ha en fet spliff hash(inte gräs eller skunk utan hash. tungt hash).
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Haha rofeman var verkligen tvungen att poängtera att det MÅSTE VARA HASCH I SPLIFFEN! Skön grej! Väntat ett tag på den här nu.. fuck hatet liksom
Imponerad! Gillar svänget. Bland det bästa jag hört med Grizzly. Peys
Ah jag är lite kluven , lät fett vid första lyssning, lite "nytt" sound i svensk hiphop på nått sätt... Men vid andra lyssningen blev det lite tråkigt, kan ju va skånskan men tycker att första och andra rapparen låter likadana...
rikitgt fet video men de sa ja innan till er :) tycker alla läggger de fett och låten är rikitgt skön,t keep it up ! /S
Tackar tackar alla!
Är vanligtvis inte så stort fan av "skånsk rap" men denna var skön, dock så var väl videon inte något speciellt. Ser lite löjligt ut med klädbytena där alla har t-shirts med olika budskap.
jag diggar t-shirts med olika budskap.
Fett att du gillade låten Tommyboy!
Sweet, har sett fram emot den som fan och blev positivt overraskad! Skittungt beat, cleana verser. Big up for videon ocksa! Nu kommer jag snart! pz
www.myspace.com/cedermusik
grööömt
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Tack C! Snart back in bizznizz! kohler, man tackar =)!
Kan vara den fetaste versen Grizz droppat, gillar din attityd i denna. Max kan aldrig bli dålig, riktigt soft flyt och berättar precis hur det ska vara, ärlighet A och O ! öris, e de bull? nej fan.. alltid lika dedikerad fet video fet låt, big up skåne
fomoe - back in biz
Fet låt, tyckte den va soft och beatet va helt ok proddat. Lite enformigt bara kanske. Big UP! Men, Shiiit! Ingen som tycker att videon är USEL?? Sjukt fantasilöst. Håller ingen röd tråd för fem öre. Gradingen (Ljussättningen) är ju så keff att man bah vill spy på färgerna i vissa scener. Själva fotot är ju inte bra det heller. Överexponerat på massa ställen och alla transitions pajjar... Mysig låt som fan, diggar den. Videon Kass, även om jag ger tummarna upp för att ha genomfört skiten. Antar att det måste tagit många timmar att få ihop den:P Peace
Jag är hiphop tills den dagen då jag mular
videon ligger även uppe på youtube för er som har svårt att se den på vimeo
blir bara bättre o bättre, alla lägger verkligen bara feta rader. Shit, precis i min smak, fortsätt så här! vill inte verka som nån överdriven dickryda, men de här va verkligen skitfett.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
matte, kohler - tackar! kul läsning! Realisten - Skitfett att du gillar låten! Finns tydligen delade meningar om videon, jag gillar den som fan :)
VIDEON FINNS NU PÅ ORGANISMENS BLOGG!
Check it out!
Kanske nån som missat =)
Oj, märkte att jag inte kommenterat. Tycker den är jävligt fet i alla fall!
Akta er för "Bull Eller Lugn (Remix)"
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
rätt bra låt, men mp3an funkar inte... Fan vad TR såg småfet ut haha! Hull och skägg på gubben ju! Vilka är dessa småkids han hänger med "snicksnack? Ser ut som sånna halvnördar, unga med långt hår och grejjer. Men fan de rappar ju riktigt soft! Liksom, "ok grabbar imorrn ska vi filma videon med tr så se till att ta på nån streethoodie så vi får lide ball stämning" ser ut som nån ryckt dem direkt från pojkrummet, hängt på dem varsinn tröja sen ba kör nu. Haha sen öppnar de käften och man börjar gunga med lite smått. Det är väl sån skånestyle, jag tror jag blev lite såld på det hahha!
Instämmer med YoneYoung, men jag gillade inte deras rap. Refrängen kändes helt hjärndöd och tråkig. Likaså videon. Verserna var inge höjdare, andra killen och Öris var helt ok. Men ibland rimmar det inte alls, låter förjävligt. Jag förstår däremot inte varför Öris kör med dom här knattarna. Som någon sa, det ser ut som om Öris traskat ner till den lokala fritidsgården och lärt dom två nördigaste killarna att rappa.. Sätter på dom en hoodie, baggy och en keps på sne.. Och vad är grejen med den där pojkbandsimitationen? Ser ut som om alla försöker flörta med kameran, se söta och oskyldiga ut. Kan ju gissa vem som kommer hetsa upp sig nu på forumet. ;)
Producent
2010-02-06 10:28
Tycker videon är snygg, men gillar inte låten.