I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Crome - Widow Maker (Troy Jamz Diss)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2011-03-22 09:06

[Audio] Crome - Widow Maker (Troy Jamz Diss)

LÄS STORYN BAKOM LÅTEN >> http://cromeonline.com/?p=187

WEB | CHANNEL CROME | FACEBOOK | MYSPACE | TWITTER

2011-03-22 10:44
MORD!
Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Producent

2011-03-22 14:06
Inte så mycket till diss tycker jag, rent musikaliskt har Crome inte en susning...

2011-03-22 16:13
Ok, hans brud har sugit av några rappare, big deal!
Va e d med Crome o folks brudar, va d inte något sånt med battlen mot Allyawan också?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-22 17:23
Vem e crome för det första? Troy är så mycket bättre.
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !

2011-03-22 18:42
Vem e Troy för det andra?
Följ mig på twitter! @grizzlymusik

2011-03-22 20:14
Patetiskt. för att citera björnen Baloo tss stört-löjligt.

2011-03-22 21:51
Såna "din flickvän har sugit mycket kuk"-rader känns extra meningslösa när det till och med står i storyn bakom låten att du varken känner honom eller hans flickvän. Lyssnar inte på Troy Jamz men detta var inte bra. Är dissen inte personlig är det bara en "tuff rapplåt" med namn på, Troy Jamz i detta fall. Dissen hade faktiskt varit bättre om du bara rappat om att han är en "male fuckin' bimbo" då det är relevant till bråket.
Wazaaaa

2011-03-22 23:11
upp med youtubeklippet från båten lol!
det finns en chat! missa inte den...

2011-03-23 10:04

Troy jamz (För dom som inte visste vem det var) Sjukt tung R&B-snubbe!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2011-03-23 10:49
Tycker vi länkar en av hans bättre låtar istället!

2011-03-23 13:19
Troy'z brud är en brud som dem lottade ut på någon sida.. man fick vinna en natt med henne , och hon satt framför dem som intervjuade och sa att den som vann fick göra vad dem än ville med henne .. totalt iq befriad brud , och horigare än något mer ..

googla vad han säger i slutet, och kolla upp det så får ni se!
Crome gör det bra.
you wish you was me but woke up n' you was you again

2011-03-23 18:04
Varför heta Troy Jamz, när det finns en mkt kändare kille som heter Trey Songz och när ens musik låter mer eller mindre likadant?

2011-03-23 18:05
Först och främst: Man kan inte jämföra Crome och Troy för båda gör helt två olika musikstila!

Lyssnade på Troy och han suuuger hårt enligt mig, kanske beror på att jag hatar RnB men what ever;)

Sen är det komiskt att både Troy och hans brud först hatar på kartellen på FB och nu kan man läsa allt dom och deras "vänner" har skrivit om Crome på FB!
Det paret verkar hata alla artister utom sig själva!

Cromes diss är tung, bodybag nästa för paret Jaymz!

2011-03-23 18:38
Fan barnsligt att hålla på såhär.. Skit samma, ska inte käfta om det i tråden, men min personliga åsikt är att konflikter ska tas privat. Att hålla på och twittra, skriva på facebook, dissa på nätet osv --> barnsligt. Om man vill göra en disslåt för att man känner att det är berättigat så är väl det helt OK, men först borde man ta det mellan fyra ögon.

//Pz

2011-03-23 19:44
Detta va riktigt mord! Sjukt tung låt...

Troy Jamz är en kass nobody-sångare som tar sig själv på för stor allvar. Vill han spela Alan så får han räkna med att bli förnedrad också.

Crome gör detta riktigt bra, både text- och rapmässigt. Den som säger något annat har inte en susning om musik överhuvudtaget, bara haters!

2011-03-24 00:00
fet diss!!
http://www.youtube.com/dddnicemusik

dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA

2011-03-25 16:20
vet knappt vem dudesen e men jamz blev raped på denna dissen.

seems like everybody hatin on this dude tho

hörde ngn ben & jerrys låt med crome som officially va det mest horrible shit jag hört i mitt liv. tottally raped my high...as a matter of fact...why am i even commenting on this shit. i need a blunt

2011-04-29 13:34
Folk beefar över facebook statusar, välkomna till 2011 kära barn!
 http://www.myspace.com/murderdem

2011-04-29 23:13
IT´S MURDAAAAAAAAAAAAA
Cap - RoadLake Entertainment

2011-05-08 17:04
crome e tung. checka ozone battlen mot roccspotz fucking epic battle från båda sidor.