Producent
2010-12-31 07:30
o ingen frekkin video till morgongroggen. de här paja min dag :(
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Producent
2010-12-31 10:32
denna tråd spårar ur ju. haha whoa borde göra ngn funktion så man gemensamt kunde rösta ut en medlem (brb2009)... Röstar även på Konstigt då. Tillför ungefär lika mycket till forumet
Producent
2010-12-31 11:48
ääh konstigt är as söt.
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Producent
2010-12-31 13:15
Jo det är sant iofs. Men han kan vara lite elak ibland :´(
brb2009, kan du inte bespara oss din battle-autism i denna tråd? Om du är på plats (om du någonsin rör dig från datorn) Kan du inte ha en brb2009 tisha på dig.. jag vill bara få ett ansikte till dina jobbiga inlägg. Bra om du åtminstonne besitter någon form av grundläggande kunskap om dom diagnoskriterier (samt vad dom innefattar) du försöker använda som slagord.
Kanske skulle må gott av att läsa DSM eller ICD?, eller känns det mer bekvämt att ikläda dig rollen som ignorant svensson och dra ditt strå till stacken att ytterligare späda på dom vidriga fördomar som dessa funktionsnedsättningar plågas av?
Sparka neråt är ju en väldigt tilltalande och beundransvärd egenskap, tycker du inte?
och jag tror Chords själv hade varit ADL.. är du verkligen 32 år? Då borde du ju veta vad både Adam och Aaron går för. Och det handlar inte om slakta hit eller dit, det handlar om underhållning Dom två personerna man valt kommer gå in för att plocka isär och ångvälta, båda två har en "ingenting är heligt" mentalitet (särskilt Diz), och frågan var inte vem "Chords" hade valt frågan som ställdes var vilka jag hade valt.
Håll er till vad tråden handlar om. Inga fler personliga påhopp här inne. De får ni ta i privata meddelanden eller på något annat forum. Mvh Administrationen
hahahaha word mfs! personliga påhopp får ni ta i privata meddelanden xD //Yde - the fuck u guys... the fuck
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Producent
2010-12-31 18:39
Aaron & ADL vs. Diz & Okwerds Tunga namn, men ja, det kommer nog inte bli vackert...
Producent
2010-12-31 21:54
alltså brb kan inte du bara hålla käf....tyst
ang. allt snack om battlen i februari så postar jag det här med Vi har en ändring, i februari kommer det vara Okwerdz/Dizaster VS. Nils m/ Skilz/Shazaam som main event.. Sveriges & Norges främsta battle MC´s, mot några av Världens främsta! ..hela battleschemat, lokal, tid/datum osv. kommer presenteras snart!
what?! vad hände med dom andra? nu blev jag fett skeptisk när shazaam ska battla mot dom. då han e grym på svenska, men battla på engelska..? hmm dont disappoint me Shazz...
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Producent
2011-01-06 19:11
Ja kan shazaam rappa på engeska?
kan bara minnas att han droppade nån låt på engelska för några år sedan när han fortfarande gick under namnet beväpnad tjockis, i audioforumet här på whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha menar ni allvar? "Sveriges främsta", jag vet att ni whoare tycker det, men i min bok är han en helt ok dude som har fått fett mycket hype. Är allt bokat och klart? Ni kan ta hit dom lite senare och ställa dom emot mer värdiga motståndare? Shazaam förtjänar inte att battla Dizaster, och Dizaster förtjänar inte möta Shazaam, av två helt olika skäl.
om dem inte är sverige och norges främsta battle mc´s... vem är det då? driver du
det finns en hel del grymma battlare, dont get me wrong nu.. men dem två är de mest erfarna, framstående och definitivt bland de bästa.. i norge kommer ingen ens i närheten av Nils
det beror på vad du menar med battle mc. I det här formatet har O-Hund, Henry Bowers, R-Man mfl gjort mycket bättre ifrån sig. Sen känner jag inte att BT's battle mot Org 12 var magiskt direkt, och då tar vi fram hans bästa insats, men vem vet Shazaam kanske battlar kameror i källaren där han lägger sjuka rader.
Skivsamlare
2011-01-06 20:21
alltså jag har hört shazaam på engelska, senast 2010, dock om dom va inspelade precis då vet jag inte, men engelskan lät bra då. de är mer om hans battles skills blir lika bra i engelska. för de är skillnad på att rappa musik på engelska och battla på engelska.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
skulle du kunna länka? vill höra :o)
Eylem P26 jag har vunnit 12 freestyle turneringar i sverige. 1 i norge. jag har gjort 10 såna här acapella battles i sverige & norge. nils m skills tror jag har ännu högre siffror. uttalet kanske inte blir hundra procent men battlerader kan jag. dizaster och okwerdz är två av världens absolut bästa battlerappare så visst är det en oootrolig utmaning! jag ser det ju givetvis som värsta chansen och kommer göra mitt allra yttersta för att mäta mig med dessa giganter. Kom dit och supporta så kanske det går bättre, hursom så kommer du ju få höra dizaster och okwerdz gå lös!
12 freestyle turnerigar - hate to bring to you son, men det märks inte, särskilt inte på dom senaste grejerna O-Zone och Basement grejerna. Det är visserligen min syn på saken. Jag funderar på att tralla upp dit för att se battlen.
snyggt med 20 fel i mitt inlägg.
istället för att gnälla som alla andra så ger jag big up för att ni har fixat dizaster och okwerdz! Jag åker upp till Sthlm för att se battlen, helt klart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hate to bring it to you son? Haha.. Nice one.. Och ja, det är ENGELSKA och unlimited rounds.
haha lämnar lite åt fantasin fattar du väl
jag vill så jävla gärna åka upp och se detta live men just nu ser inte ekonomin ut att va på min sida! och jag har ändå faith i Shazaam, för nu som han själv sa, vet han att han verkligen måste steppa upp sig. detta är inget småsten han ställer sig emot! fila på er engelska så mkt ni bara kan fram till eventet!
Fan kan folk sluta klaga på vem som ska battla vem och var glada att ni slipper röra er feta röv och styra upp battles som ni aldrig hade klarat av en då! Fett grymt det du gör Critical, ser fram emot både gbg och sthlm battlen!
"Visst är det vackert.."
Jag gör allt för att inte dra en "brb2009", men nu är klagandet befogat. Vet inte vad ni tycker, men jag hade väntat ett tag till för att se Dizaster och Okwerdz mot några som kan hantera dom på riktigt än att se engelska versioner på rader som "vuxna Mowgli".
Skivsamlare
2011-01-06 22:05
vilket datum är diz & ok battlen i sthlm? Hittar inte! :/ Måset planera resa!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
jag är lite sugen på att dra upp och kika faktiskt... kan ju bli sköj!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Synd på ändringen, men kan säkert bli bra ändå. Jag tror Shazaam tar detta otroligt jävla seriöst, och kommer vara duktig och förberedd. Eylem; Jag känner lite så här va; Did you sponsor the event? Did you pay the money to fly them out to Pen? NO!? THEN SHUT THE FUCK UP THEN!
haha, han relaterar till Swave Sevah vs Dizaster ; )
Ålltzen, Växjö, Bremen.
oh, tack för påminnelsen! den ska jag ta och se nu.
Redaktionschef
2011-01-06 23:55
Olzen> Klart du ska komma upp. Vi kan köra lite klassiskt Whoa-häng före :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Jag tycker nästan det blev mer spännande nu. Som nån sa, Shaz lär ta det jääävligt seriöst så det kan bli riktigt schysst. Hade dock vart nice å se Bowers i denna battle! :)
Kommer bli stört, Hade aldrig gett mig på Dizaster han är störd och hade bara blivit rädd av hans energi och hat. Men go for it
Geni
Ärligt, jag måste ge Eylem medhåll på denna punkt. Critical Big UP!!, tycker det är tokfett att du sätter saker i rullning.. men fan jag vill verkligen att sverige visar sig från sin allra vassaste sida. Med det sagt tror jag inte Shazaam och Nils är lämpade och battla på engelska mot två Odjur som Diz o Ok. Tycker ni bör överväga det yttersst nogrannt. Jag håller tummarna men vill inte att det blir ett pinsamt haveri vilket jag misstänker. Vill inte höra mediokra rader, en taskig svengelska och halvtam karisma. Sverige måste sätta sig i respekt direkt. OCh shazaam har knappt varit en av dom bättre i detta format ens. Hoppas ni motbevisar mig om ni fullföljer det. Lycka till!!!
Henry hade jag satt som en av dom, för tillfället. Men det kan bli bra.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Det är lustigt att fler här verkar tro att Critical kan handplocka folk som vill/kan battla. Det har inte slagit er att de mer "etablerade" artisterna i Sverige kanske inte vill ställe upp eller enbart ställer upp mot en stor ersättning. De flesta vill ju se dizaster och det kommer ni ju få. Sluta klaga. Skitkul att Shazam och Nils får äran att möta honom.
Skivsamlare
2011-01-07 13:50
jag vill se klippet med mig å nicko, när kommer det upp? //Yde - :O
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Oracle.. haha ja classic.. får se till och försöka lösa det. : )
Ålltzen, Växjö, Bremen.
jag vill se klippet med mig å nicko, när kommer det upp? Om 2 veckor tidigast. Eran battle kommer läggas upp på slutet. Jävla vänterier alltså. Hoppas acke vs mfs kommer upp idag annars...
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
oj shit 2 veckor, knas :O aja de e bara vänta //Yde - .... /:
Skivsamlare
2011-01-07 19:05
Ni får nog kalla mig blind m.m. men jag hittar verkligen inte ett datum för februaris battle. jag vill ha ett datum så jag kan boka tåg nämligen :)
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss