Vadfan? Skall jag vara med?
"Dimorf Metrik Aka Din mammas nya kille"
JAg sätter jimmy pistol o kalle balik i en låda!!! En låda för båda..
WTF? Bjuda Le PziCloneux utan att servera dryck? Dålig stil. Då får man dricka extra mycket innan och efter och däremellan får man väl glo några battles eller nåt. Har bara ETT ord att säga.. MINI BAR! Von Hagen for president, boners!
Missa inte The Ring Battles på Elements Linköping den 28 april!
VonHagen
Rap advokaten, som töjer på lagen.
Lönt att böla om öl (Jimmy Pistol bl.a.), eventet är slut 19.00 så det finns gott om tid att förbrödras i alkoholens tecken efteråt. Kommer säkert bli en skitfet efterfest som alltid på O-Zone! Givetvis får inte alla hänga med dock (Jimmy Pistol bl.a.). Grizzly: Kommer du ihåg när jag vann över dig? Hahaha!
(Inlägget ändrat av Oracle 2011-09-17 17:39:16)
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Grizzly: Det där är ett felaktigt påstående. Ja kräver en ursäkt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Coolt att Kaggen ger sig in i det här formatet. Kaggen är för övrigt det bästa namnet på en svensk rappare.
Redline!
Fet Line-up! Synd att O-hund vs R-man blev inställd, den skulle varit kul att se. Men fortfarande kul att se RMK vs Ögat och KalleBalik vs Jimmy Pistol. Sen ska det bli kul med G-Fasa. hoppas han steppar upp lite till! Tänker fan fylla bilen med folk och dra ner.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Citerar det som vi skrev på Facebook.
Hoppas alla har haft en fet fredag hittills, här kommer lite nyheter ang kommande event. Som vissa säkert vet så kommer vi ha förköp till vårt kommande event den 1 Oktober (mer info här The O-Zone Battles @ Sydskånska Nationen!) dessa kommer säljas på Sydskånskas expedition och genom Hyper för de som vill försäkra sig en plats på eventet. Vi har däremot inte kommit fram till när vi släpper biljetterna, men mer info kommer i dagarna! Sen har vi en tråkig nyhet på tur - battlen mellan O-Hund och R-Man ställs in p g a en operation som R-Man kommer att genomgå snart. Vi arbetar för tillfället för att fylla luckan med något gott så att folk som såg fram emot den här battlen inte går hem tomhänta! Med stor sannolikhet kommer vi kunna presentera en ny battle i dagarna så se till att hålla er uppdaterade! Det här avslutar vi med ett meddelande från R-Man själv. "Kära battle- och O-Zone-fans. Jag måste tyvärr meddela att jag inte kan ställa upp i battlen mot O-hund på O-Zone-eventet 1:a oktober som planerat. Orsaken till detta är ett oväntat problem som uppstått med min hälsa och som kräver en operation i samma veva. Detta låter antagligen fruktansvärt mycket mer dramatiskt än vad det är. Jag har ingen allvarlig sjukdom eller så, men tillräckligt för att förhindra mig från att ställa upp i battlen det angivna datumet. Jag ber om ursäkt till både arrangörer och fans (dock inte till skithögen O-Hund) för detta, och lovar att battlen kommer äga rum på något av kommande events istället, det vill säga om min motståndare samtycker. Jag har nämligen aldrig riktigt gillat O-Hund trots våra goda miner utåt, och har bara väntat på en anledning till att sätta den lilla pissråttan på plats. Har ni frågor om detta får ni gärna ställa dem öppet i kommentarsfältet på denna nyheten på Facebook, så jag slipper svara på samma frågor 500 gånger om i den privata chatten. Mvh, Armann / R-man"
www.theozonebattles.com Sugen på att delta? Ladda ner anmälningsblanketten på hemsidan och skicka till
[email protected]
Medans ni ändå håller på kan ni checka in kallebalik's nya club banger.
B
Imponerad över att Kaggen har mage att battla...
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Fan vad skönt det känns att min första battle är på hemmaplan!
True Story
Då var det bekräftat! För er som inte vet kommer battlen mellan O-Hund och R-Man inte äga rum p g a en operation som R-Man måste genomgå. Därför har vi ordnat så att Mr Cool och Jimmy Pistol kör mot varandra i en komplimangbattle! Vem kan vara snällast?! Big up till båda för att ni ställer upp! Nya postern:
www.theozonebattles.com Sugen på att delta? Ladda ner anmälningsblanketten på hemsidan och skicka till
[email protected]
Kan nog bli det fetaste i Svergie hittills! Underbar tråd. Dock så funkar inte vänskaps-battles
jaojao, jo det gör det!
Jag har ätit pannkaka!
ska såklart stå eventet*.
Sjukt besviken på att det blir komplimangbattle faktiskt, men får hoppas att det blir soft iaf.
Toastare
2011-09-19 21:38
scrotum: Du behöver inte vara besviken, den kommer troligtvis inte läggas upp på youtube ändå så du slipper oroa dig. jaojao_: Kan du vara snäll att PM mig onsdagens rätta Lotto 1&2 rader samt jokern?
www.twitter.com/jimmypistol232
Jag planerar ändå att närvara, så jag tänker fortsätta oroa mig trots allt.
Kan du vara snäll att PM mig onsdagens rätta Lotto 1&2 rader samt jokern? hahahaa!
jag personligen ser galet mycket fram emot speciellt komplimang battlen!
jag tror faktiskt att dessa herrar kan sätta sin twist och göra nått riktigt ball utav det!
big up till JP för att köra 2 battles för övrigt, kom ihåg rätt lines i rätt battle bara ! ;)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
jaojao_: Kan du vara snäll att PM mig onsdagens rätta Lotto 1&2 rader samt jokern? hahahah, sysslar inte med lotto, men om vi spelar poker nån gång kan jag göra en tell på vilka kort som kommer
Toastare
2011-09-19 21:59
jaojao_: Ah du är sån som går på känsla:D hu4rollz?
I'm in! Vilken sida? (har synat din bluff redan där) :D
Toastare
2011-09-19 22:09
skoja bara, jag är redan gul.
hur mycket folk går det in i stället ens? för övrigt så undrar ja om de finns någon adress till stället osv ? :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Nu hoppas jag att kaggen har kvar hetset och attityden så han inte förvandlar sig som akin gör med röst och skit (jämför dom inte) tyvärr kan man inte närvara för Råttjävlarna möter älskade gais i stockholm.. GGG 123
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
Lokalen får plats med strax över 200 personer, så det är inte så mycket plats vi talar om här. Se till att skaffa er biljetter! Finns redan på Sydskånskas expedition (Tornavägen 5, 223 63 LUND) och kommer även kunna införskaffas genom Timor Mangal och R-Man. Mer info kommer snart!
[email protected]
Kan man få tag på biljetter på något annat sätt? Låt säga över internet eller på telefon?
fan va bull att de är så litet ställe alltså, såhär dope event skulle varit på mejeriet igen alltså! men antar att ni har era anledningar ^^ alltså jag o mina vänner är inga proffs på att hitta i lund, är där någon buss som stannar i närheten av stället? som man kan ta direkt ifrån Malmö eller iaf från Lund station?
skippa min senaste fråga, kolla upp adressen nyss o insåg att detta stället ligger alltså i princip bredvid Kristianstad Nation som ni har haft ett event hos tidigare, right? såfall hittar ja dit utan problem, softans!
Dizzy - stämmer!
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Toastare
2011-09-22 16:02
Grizzly: Va det då O-Hund dissade dig?
Med lite tur så dyker jag nog upp. Skulle vara kul att se spektaklet.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Jimmy - Kommer inte ihåg vilken battle det var.
Trist att det är så långt ned i landet, hade varit kul att se duktiga snubbar som cool, pistol och messias på plats, och även se disslåtsfantasten aka "sveriges warbux" . Nu vet jag inte om den jämförelsen är helt korrekt eftersom warbux ändå är ganska bra på disslåtar och jag aldrig skulle få för mig att lyssna på nåt med kaggen, men ändå.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Ingen booze?!!
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
pallar inte läsa igenom allt, men man kan köpa biljetter på plats väl?
Promotor
2011-09-26 16:04
ouuff! rmk mot tredje ögat blir feeett!! även jimmy pistol mot mr cool och mot kalle balik! nästan så man bokar en tågbiljett ner från uppsala..
"It's in my chromosomes, to rock microphones.."
Marcus Saxell P32 - innan och efter ;)
Toastare
2011-09-28 23:17
Biljetterna till O-Zone på lördag är helt slut. Jag måste tyvärr meddela att jag inte har möjlighet att sälja några i Malmö imorgon som jag kommit överens med några av er. Jag beklagar verkligen detta och tar det på mig efter att jag missuppfattat lite av restriktionerna jag fått gällande undanläggande av biljetter och liknande. - R-Man på Facebook.
Biljetterna till O-Zone på lördag är helt slut. Jag måste tyvärr meddela att jag inte har möjlighet att sälja några i Malmö imorgon som jag kommit överens med några av er. Jag beklagar verkligen detta och tar det på mig efter att jag missuppfattat lite av restriktionerna jag fått gällande undanläggande av biljetter och liknande. Shiiiet vilken tur att jag o kompisarna skaffa våra första dagen! ^^
men fan vilken osis för dom som hade biljetter undanlagda alltså! :(
Biljetterna till O-Zone på lördag är helt slut. Jag måste tyvärr meddela att jag inte har möjlighet att sälja några i Malmö imorgon som jag kommit överens med några av er. Jag beklagar verkligen detta och tar det på mig efter att jag missuppfattat lite av restriktionerna jag fått gällande undanläggande av biljetter och liknande. Är det nu jag ska berätta att jag har en biljett över?
så man kmr absolut inte in utan biljetter?! Kan man inte handla på plats?
Tyvärr stämmer R-mans information. Biljetterna var i princip borta vid kl 17.10 när vi tog plats på Ariman i Lund. Vi beklagar att det bara släpptes 200 biljetter och ska definitivt fortsätta leta större lokaler för framtida events. tical: Tyvärr går det inte att handla på plats. MVH The O-Zone Crew
[email protected]
Är det:Tornavägen 5 223 63 Lund som gäller?