Håller med, det höll väldigt hög klass alltsammans.
mja jag håller verkligen inte med om att alla battles höll hög klass, men majoriteten. vissa hade steppat upp, ja. Men det va fortf inget att hänga i granen i helhetssyn. bäst ikväll va ThirdEyes battle mot RMK, sick! sen kaggen vs Nu Messiah va riktigt fet från bådas håll, attityd mot kungfu rimslakt typ! även Jimmy pistol levererade i båda matcher, och fick även bra motstånd i dem med. va hände förresten med tagteam battlen?! :o för övrigt vill jag säga fett event, stor respekt till alla som ser till att detta blir av. men för mig personligen så är inte ett av favorit tillfällena. Peace
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Tycker inte att alla matcher var feta, men överlag tycker jag att det var ett mycket bra event. Håller med om matcherna. Tyckte Jimmy Pistol vs Kalle Balik var soft också.
Redaktionen
2011-10-02 06:01
ja det var det, jag och min skåning hade ever so roligt!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Aaah, sweet hangover. Jag ska göra en liten breakdown av matcherna och vad jag tyckte om dom. Dock var jag var varken helt nykter eller 100% fokuserad så jag garanterar inte att jag varken uppfattade eller minns allt rätt. Ska även försöka att inte "spoila" något. Dagen inleddes med vad som i princip var "main event", nämligenJonnyPistol vs Mr Cool - Som väntat otroligt underhållande. Finns inte så mycket att säga egentligen, båda hade som vanligt helt sjuka vinklar och hela stämningen kring battlet var jävligt skön. Publiken vann.Von Haagen vs Anstalten - Dagens lågpunkt får man nog lov att säga, men den uppenbara vinnaren fick i alla fall in ett par tunga rader.Dimorf Metrik vs Topic - Underhållande. Stabilt debutbattle från Topic medan DM gjorde vad han vanligtvis gör, alltså varvar att vara jättekonstig med att droppa tungt wordplay. I mina ögon tog Topic det ganska tydligt, men det kanske är mitt hat mot spoken word som talar..?Gustav Fasa vs Fico One - Utan att ta något ifrån någon så tycker jag det var ett konstigt beslut av domarna. Med det sagt så gjorde båda bra ifrån sig, Fico steppade upp rejält medan Fasa möjligtvis steppade ner ett steg från sin förra insats. Vad jag kan minnas så hade Fico också ett av eventets fetaste schemes.Kaggen vs Nu Messiah - Jag bör nog vänta med att analysera denna tills videon kommer ut, men det kändes i alla fall som att vi båda gjorde riktigt bra ifrån oss. Kaggen var Kaggen, no doubt. Kalle Balik vs Jimmy Pistol - Alltså, Kalle har BARS somfan. Tyvärr räcker det inte hela vägen i mina ögon, när den man möter har både bars, flow, delivery och 12 kilo pung. Publiken sov på en del av Kalles rader, jag vet inte om det var för att de "gick över huvuden" eller om det berodde på att Kalles framförande kändes lite vekt brevid Jimmys. Third Eye vs RMK - Värdigt avslut på kvällen, Ögat gjorde sin enligt mig överlägset bästa insats hittills. RMK gjorde sin grej och var långt ifrån dålig, men jag kan inte låta bli att tycka att battlande rimmar illa med hans stil..? men precis som med Dimorf så är det kanske mina fördomar om hur battles "SKA" vara som spökar. Sammanfattningsvis var det ett fett event med riktigt trevlig stämning rakt igenom. Big ups till ALLA.
Då är bara frågan när(om) releaseschema kommer upp
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
jag vill fortf veta varför en battle va inställd? :o
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Promotor
2011-10-02 18:13
kan inte någon annan analysera Nu Messiah vs kaggen då?
"It's in my chromosomes, to rock microphones.."
LevelUp Den var riktigt bra. Som NuMessiah själv säger så vinner Kaggen på att han är just Kaggen. Han har hypen och attityden och publiken är med på noterna direkt och sover inte det minsta på hans rader. Enligt mig själv så hade NuMessiah dock bättre rader som var lite mer invecklade än Kaggens. Men jag måste se battlen igen för att verkligen kunna avgöra.
Intressant att en three weeks notice kan vara fetare än mycket annat.
Kan själv hålla med om att jag steppade ner men fan har svårt att hålla med domarna.
Ryktet säger la att kaggen åkte på pisk dock
om scrotum nyss avslöjade outcomen av nu messiah vs kaggen är det /kill på mig. tack goddag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2011-10-02 21:49
kaggen vs nu messiah var promo
www.twitter.com/jimmypistol232
åhå, gött att höra.. MeSsiAs läR ju ha slajsat upp KaGGEN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2011-10-02 21:55
Ingen av dom började blöda vad jag såg, men det utdelades ett stort antal verbala njursparkar från båda hållen. Sen visade Nu Messiah sin stora snopp. Den såg ut som en stock snus + ett blockljus och högst upp ett dockhus.
Jimmypistol, har du thirdeye som ghostposter?
B
Toastare
2011-10-02 22:01
Vem är ThirdEye?
Inkorrekt. Rätt svar hade varit, Vad är ThirdEye? Nästa kategori, spelat är i dina händer JimmyPistol
B
Toastare
2011-10-02 22:05
Då vill jag veta varför inte The Ring postar sina nysläppta battles här på whoa.
Kommer aldrig förlåta STICS för att dom cuttade av mig i rond 2 innan jag hunnit dra mina kukrader ;(
om scrotum nyss avslöjade outcomen av nu messiah vs kaggen är det /kill på mig. tack goddag Jag avslöjade ingenting. Jag menade mer att han vinner över publiken och får större medhåll.
Dessutom så dömdes inte den matchen.
Messiah, dock passade det typ att dom bröt där för sista raden var grym om jag inte minns fel! @Dizzy89 tungt att din låt med Anxious fick spelas! ;)
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Toastare
2011-10-03 00:25
Jag tycker att alla män har rätt att hävda sin manlighet genom att lägga kukrader. Det borde finnas dispans även om man går över tiden. Unlimited om innehållet ändast är dickbars >
Detta var riktigt kul. Har aldrig gjort nå liknande så jag är väldigt nöjd över min debut. (debjuut) Nu messiah var 120% fokuserad och han gjorde fett ifrån sig.
Tack som fan alla som va där. Fett som fan!
kaagen vs nu messiah va den bästa o jämnaste matchen på eventet... riktigt fet match !
Jag tycker RMK vs ThirdEye var fetast, men knappast jämnast. Håller med om att Kagg vs Messiah var otroligt fet och jämn dock.
blir helt sinnessjuk på att jag kände igen dimorf metrik så sjukt mycket utan att lyckas placera människan. gah!
blir helt sinnessjuk på att jag kände igen dimorf metrik så sjukt mycket utan att lyckas placera människan. gah! kanske kände igenom honom från sitt första battle? ;) hahah!
@Dizzy89 tungt att din låt med Anxious fick spelas! ;) haha ja de va rätt nice feelin faktiskt, o folk verka digga så de va kul! skulle bara spelats liiiite tidigare underkvällen. men nästa event så ska ni få höra nåt nytt ! ;)
Dizzy89 P22 hade inte sett så näe ^^ åh jag hatar sånthär, stör ihjäl mig!
Angående Gustav Fasa vs Fico One så röstade jag på Fico pga överlägset delivery, en klart starkare sista rond och många jättetråkiga mammarader/knulla hästar-rader från Fasa.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
medan DM gjorde vad han vanligtvis gör, alltså varvar att vara jättekonstig med att droppa tungt wordplay HAHAHA!
Tack allihopa för ett riktigt fett event!
Av de matcher jag såg, var det hög klass.
Den matchen jag tyckte var mest utstickande var Third Eye Vs Rmk. Third Eye sken som solhelvetet själv på himeln.
Resten tycker jag låg på en jämn nivå.
Jag var nöjd med min insats, trots personliga omständigheter. Och jag tycker att jag tog det, publikmässigt. Vem tycker inte det om sig själva? Topic var grym, och körde hårt! Fast nu är han inte längre ett så hett "samtalsämne"..
För övrigt har jag tröttnat på "
Dizzy89 " och hoppas att han blir överkörd av en trehjuling, sen en barnvagn, en personbil, en ångvält och sen sönderstampad av en elefanthjord. F**TUNGE!
Ps/ Topic din mamma hälsar att du skall sluta ta hennes stringtrosor ;)!
Peace!
"Dimorf Metrik Aka Din mammas nya kille"
För övrigt har jag tröttnat på "Dizzy89" och hoppas att han blir överkörd av en trehjuling, sen en barnvagn, en personbil, en ångvält och sen sönderstampad av en elefanthjord. F**TUNGE! alltså wooow,
wtf är detta för påhopp? :s får jag lov att fråga vad i helvete jag gjort för att du ska känna såhär varma känslor för mig ? :P
Spelades din låt dizz?. HAhaha!.. missade det helt. Ge mig dina kontakter bro! :D haha ja, jag såg t.o.m dig stå o digga när låten spelades!
"Anxious Ft.Dizzy-Enough" va de som spelades ^^
"Dizzy89 " Insläpandes med ärlighetens namn i en hårt kramad knytnäve, så vet jag faktiskt inte. Ett påhopp likt det du undrar över, är klart icke befogat utan en förklaring. Ta det inte personligt, och jag ber om ursäkt på förhand. Det var väldigt dumt av mig att formulera mig som jag gjorde. Du är bara ett praktexempel på allt det jag hatar med vissa människor som skall skriva kommentarer på internet. Jag har varken tid eller lust med att dra en långharang som är ingående. Du råkade bara bli mitt offer.. Skämtåsido: Hoppas du brinner i helvetet, och sen pissad på tills du slocknar. Peace!
"Dimorf Metrik Aka Din mammas nya kille"
wow, du e verkligen scitzo... :l
"aa shit pommes aso ;;;;;ssssssss"
Dimorf: Mmhm, right. Innehållslöst är väl bara förnamnet. "peace" lägg märke till ironiska situationstecken.
...citationstecken? ^^
skrev från luren, blev fel. Allt annat stämmer dock, haha!
Hug it out ladies
http://www.twitter.com/michaelcrackson
@Misery_chick .....man börjar med stor bokstav och avslutar med punkt, du börjar inte med det
B
tack O-zone för ett trevligt arrangemang. battle-sverige, se upp för Third Eye!
Helvete vad ni hypar upp det då! Sjukt taggad