I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video Battle] Amo Bangi vs Kenny Barfighter (Promo Battle)

Svensk Hiphop - Battles

2012-01-25 20:55

[Video Battle] Amo Bangi vs Kenny Barfighter (Promo Battle)

Efter en lång väntan är det igång igen! Nära slutet av förra året hade vi ett event på Klaffbron i Malmö för första gången. Det blev ett slutsålt event med många nya rappare. Tack Malmö!

Första battlen från detta event blir den första som tog plats på Klaffbron - Kenny Barfighter vs Amo Bangi! Kenny Barfighter aka Sven Holmberg är även aktuell med sin nya netplay "Apollo 11", den kan laddas gratis genom whoa.nu på första sidan!

Då kör vi.

Amo Bangi vs Kenny Barfighter (Promo Battle)

www.theozonebattles.com
www.theringbattles.com
www.whoa.nu

// The O-Zone Battles

www.theozonebattles.com

Sugen på att delta? Ladda ner anmälningsblanketten på hemsidan och skicka till [email protected]

2012-01-25 21:33
Njaeeeee

Kenny barfighter sög men påminde ändå om en bättre verision av third eye
B

2012-01-25 21:43
Whooho:D!.. äntligen börjar de dyka upp

feeet battle
http://www.youtube.com/dddnicemusik

dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA

2012-01-25 22:02
Inte hunnit kolla än, men mitt intryck på plats var att Barfighter var fet som in i helvete.

Admin

2012-01-25 23:09
Sven hade några bars.

Snyggt intro!

2012-01-25 23:22
Känns inte som det var så mycket relevanta rader i denna, vilket är väldigt tråkigt. Det enda skulle väl i så fall vara Kenny Barfighters skämt om halv arab / halv svensk. Barfighter verkade självsäker iallafall så förhoppningsvis kan han steppa upp och bli hyfsat bra.
Wazaaaa

2012-01-26 01:53
påminde ändå om en bättre verision av third eye

*Sämre annars
"Visst är det vackert.."

2012-01-26 03:42
Kenny barfighter var ju klockren, påminner/låter lite halvt som Third eye, men de e bara nice haha. Kanske är systern ulrika?
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz

2012-01-26 08:15
Corephase

Nej, bättre.
B

2012-01-26 19:47
De har exakt samma dialekt ju :/

Folk har ju hajpat upp Sven som fan så detta var en riktig besvikelse

2012-01-26 22:50
jaojao_

Han var fet som fan live faktiskt, kommer inte fram på samma sätt på klippet. Fixar han lite bättre punchlines kan han bli grym tror jag

2012-01-27 00:37
khaledanka skrev:
jaojao_

Han var fet som fan live faktiskt, kommer inte fram på samma sätt på klippet. Fixar han lite bättre punchlines kan han bli grym tror jag

håller med, han kändes riktigt fet imellanåt live! de va fortf bra nu, men inte samma känsla. battle ska upplevas live alltså!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89