Saul Williams på TV 4 nyhetsmorgon imorse.
Fick årets chock när jag satt å slötitta på nyhetsmorgon imorse innan jobbet. Uberhurtiga programledare sa att efter reklamen kommer Saul Williams att uppträda samt sitta i soffan och snacka, jag tänkte bara "å fan, finns d fler". när jag lite senare flippade tillbaka såg jag att d verkligen var DEN Saul Williams. rappare/poet från nån NY förort som 04 släpte albumet fader label å är på g med nytt. Anledningen till att jag vart en smula förvånad är att jag i princip aldrig läst/hört/sett någonting om Saul i svenska medier tidigare och nu dyker karln upp i nyhetsmorgon av alla ställen. Jag menar det är inte så att jag hatar och måste skydda mina hjältar från den stora massan men jag vart bara så förvånad. Har jag missat precis allt som har publicerat om honom eller har tv4 skrällt till å fiskat lite på djupet?
Han var med i Stockholm City-tidningen idag också.
California, knows how to party!
Det var som fan, spelning på gång i STHLM, eller?
Han har ju vart med i tv4 rapport tidigare när han gjorde en show på lydmar för några månader sedan. Han spelar idag på Kägelbanan. Finns info om det eventet i klubb & konserter - stockholm... Det finns ingen möjlighet att se reportaget från imorse på nätet?
mmm, såg också honom i morse... black stacy lr nåt hette låten han körde
http://fredpajorden.com
DejaVu P20: svt.se lägger ju upp en hel del videor på det dom sänt, bara å kika där. Det var alltså bara jag som hade missat allt alltså! nån som har nå realese datum på plattan? (kanske redan är släppt).
den heter "saul williams" och släpptes i usa i höstas. Jag importerade den då, men den fick tydligen Europa-release för någon månad sen. Riktigt bra platta. Hursomhelst var det recensioner i alla stora tidningar... Mycket intervjuer också. Kolla in nya kingsize för en stor och bra intervju.
haha coolt!
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
sorry! tänkte inte så långt.......tv4.se
Halva Lab Waste hade han med sej också. Grymt!
FUMF!
Död åt tv4. Här blir jag medlem och allt bara för att kunna se hans uppträdande o så står det att det är betalklipp. Jävla skit... Tur att man ska på konserten ikväll
uuuh var Adlib på svensk TV och jag missade det??
www.twentyfoursevenrecords.com , myspace.com/twentyfourseven L L L L L L L L L L L L L L L L L L L L Nästa släpp: Abstract Rude - No Longer A King 7" Pic Disc
Du har missat allt bara..det var en intervju med honom i DN förut också. Visste ni att det är han som är hypokondrikern i K-pax?
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
var Adlib det? eller menar du Saul Williams?
www.twentyfoursevenrecords.com , myspace.com/twentyfourseven L L L L L L L L L L L L L L L L L L L L Nästa släpp: Abstract Rude - No Longer A King 7" Pic Disc
Adlib bakom MPCn var det.
FUMF!
fan va heligt, saotan att man missade d...
Jag undrar lite hur svenska folket reagerade på en såpass stökig låt klockan väldigt tidigt på morgonen? Det var nog en och annan som fick sin morgonstund fördärvad. Rätt åt dom.
FUMF!
han dödade det. black stacy låten dödade allt.
seperate me from your little open mics, please.
Bobby>> Saul williams
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
adlib / thavius beck / global phlowtations har alltså varit på tv4 nyhetsmorgon. det är verkligen konstigt men bra
Iof så hade det varit grymmare om Adlib hade fått köra Dope Beat Or Something... Agda 85 år hade nog då satt kaffet i halsen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är det någon som har köpt hans böcker? Nått att ha? ja funderar på att införskaffa dom.
fan det skulle vara flummigt att se.. ingen som har ett klipp eller dylikt? Öppnade åt Saul i Bryssel i torsdags o måste säga att jag tycker han e bättre med liveband. Men ändå jävligt bra live. nuff said.
www.myspace.com/marcusgraap www.myspace.com/stacsofstamina
Han har ju konsert ikväll nån som sett den?
Videos på Saul Williams framträdande finns på tv4.se (under nyheter, vänsterkolumnen/musik)
Fandå, kostar ju pengar... Fan jag som skaffade andvändare och grejer, heeelt i onödan...
There are two kinds of people in this world, those who shut up... And those who should.
En måttligt trevlig överraskning på morgonkvisten, inte bara en låt utan två + mini-intervju.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
santa F19 Kom inte och säg att du inte är nöjd?
FUMF!
galet med Thavius på godmorgon programet 4an ... inte direkt det man väntar sig när man knäpper på TV4a i Sverige en vårig tisdagsmorgon i Maj haha ...
hehe sjalv hade man middag med han, såg han upptrada o sen kaka frukost me han nasta morron typ forra månaden....muahahahahaha jag va hans "guide"...riktigt skon snubbe
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
Har han slagit igenom NU?! :S För övrigt hoppas jag filmen Slam får den distribution och det erkännande den är värd!
ohh men är inte "Slam" lite överpretantiös-rocky-stuk ändå??
Idag var de med på Lantz i p3, crazy coverage för Mr Saul, koolt att thavve fick hänga med....
digdat!
leadernas P0 Fan vad fett att du såg Slam redan 98, jag såg den först på tv1000 en regnig oktoberdag år 2000....
digdat!
såg inte slam forran typ 2002.... e jag inte akta kanske?
Intervjun från P3 Lantz ifall nån inte orkar leta.
Alex inte nöjd?! saul williams på nyhetsmorgon var det bästa som hänt mig denna vecka, kanske patetiskt.
Absolut inte, det var det bästa som hänt mej med. Fast med den lilla skillnaden att jag blev gladare åt att se Thavius Beck än Saul.
FUMF!
I vilket fall sa var han sjukt bra pa scen i Söndas iaf, fyra inrop tror jag att det blev.
ahem...ingen som laste mitt skrytande tidigare? kom igen kom igen!
big up till dig Simon_T P19 vad fick du göra som hans "guide"?
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Jag var rätt liten när jag såg "slam" men min åsikt var i alla fall då att den söööög åsneballe!
jaquil P17 som sagt kaka middag me han...kora som forband, se han upptrada (satt langst fram)...hamta han från hotellet nasta morgon o kaka frukost med han, blev tvungen o ljuga om hans schema pga en tjej ville att han skulle folja med henne o snacka på hennes lektion vilket han inte pallade... sen tog ja tillbaks han till hotellet... HOLLA
forovrigt ska jag snart skaffa ett liv som utgår på mer an att skryta på whoa om mina aktiviteterl....snart.... eller inte
nej Simon_T, att skryta på whoa ÄR livet.
ametshy rockstar is the ish, nya skivan har jag inte lyssnat in mig på än. och så är ha bra i k-pax också, bra grabb
12.