ja, en av de tyngsta skivbolagsdissarna sen: "Signed to Rawkus?id rather be mouthfucked by nazis unconsious"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yeah.. fan va dom får.. raden jag skrev är El-P från deep space 9mm:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Battlerappare
2005-06-22 14:36
Får ba ta o hoppas att Cage kommer till Sverige snart
:c
från mr kennylz själv. så...vem komemr seriöst inte köpa skivan nu? AS EXPECTED THE PROMO TO THE HELL'S WINTER ALBUM IS ONLINE Thats just how it goes.Ship to press 3 months in advance and the promo leaks.I guess its in demand being it leaked 4 days after shipped. 2 things,1 there are tags on all the hooks and 2 the volume and quality has been lowered. The retail copy is and enhanced cd and has remixable tracks for PC users where you can literally remix a few select songs,change the beat up,arrange different,put your own beat or lyrics in place etc.Brand new technology thats only been used on a few albums,AEROSMITH BEING THE FIRST TO USE IT.Retail copy also comes with an 18 page booklet with lyrics etc. IF YOU LIKE THE RECORD BUY IT,IF YOU DONT BLOW ME AND BANG THE LESSER. P.S. NOW WE WATCH OLD EC HEADS FALL OFF!!!!
Legion=sötast
eller hur, plus att man kan leka med beats!!!! inte helt fel, snarare tvärtom.
Legion=sötast
fyfan va nice.. ännu ett skäl till att inhandla den. även om det inte behövdes mer än att lyssna på den. mistadontplay. beatsen är ju top-notch, precis som det ska vara.
lyssnar nu full och jävlig, det här ska köpas... el-p är gud eller nåt, det här knäcker... CAGE!!!!!!!!
Battlerappare
2005-06-23 10:32
nästan så jag har lust att kapa av huvudet på MistaDontPlay
jävligt schysst med alla extrafeatures till plattan, det är det som kommer göra den till en storsäljare.. cage goin platinum!!
det är ett stort defjuxreportage i nya hiphopconnection där bla cage berättar om sin uppväxt. man får även med en def jux mix cd... cage grejjen var ritkgit intressant att läsa faktiskt.
floppen, låter nice som fan. får definitivt inhandla den.. Lillstrumpa: WORD!
Battlerappare
2005-06-23 16:25
vart köper jag hiphopconnection?
Battlerappare
2005-06-23 16:35
lyssnat på skivan konstant i tre dar nu, skall helt klart köpas. Häftigt o mixa i datorn me beatsen osv :p, och bok me alla texter är coolt också
hade skivan igång hela dagen på jobbet.. nu är den genomlyssnad ett par gånger och den växer ju för varje lyssning.. fettfettfett.. ett tveksamt inköp har blivit ett garanterat inköp.
Battlerappare
2005-06-23 17:16
måste läsa den där grejen, vart fan köper man hiphopconnection?
kxn, var bor du? i gbg kan man plocka upp den på presstop, första stoppet för mig imorrn:D fan, verkar som alla verkligen diggar skivan, inte ofta man får en tråd med nästan 100 inlägg angående nått nytt defjuxsläpp.
såg att du bodde i sthlm nu. testa välsorterade tidningsbutiker, borde finnas där.
Battlerappare
2005-06-23 17:35
man kan inte beställa över internet?
ingen aning faktiskt.. men fan, kom på det precis.. tänk hur jääävla fett the new left plattan kommer vara om cageplattan är såhär genialisk.
hiphopconnection finns i sthlm på pressstop i gallerian, westermalmsgallerian samt götgatsbacken.. finns säkert på fler ställen men dom vet jag
floppen, hade du köpt numret eller har det inte släppts än?
ja har köpt det och har läst det
Förbannat bra skiva!
Battlerappare
2005-06-23 22:06
floppen: har du scaner? skulle va tungt om du kunde scana in sidorna o skicka :) kan ge dig en tjuga för det!
hahah haha.. kxn:D där har piratkopierandet gått ett steg längre..
Battlerappare
2005-06-23 22:36
hehe :p, måste läsa men pallar inte att åka in till stan
Battlerappare
2005-06-24 13:49
jag har inga jävla pengar, måste ha den tidningen.. får bli en smash and grab i värsta fall.
Battlerappare
2005-06-24 14:33
scana in tjaffset o skicka bilderna! :p
Battlerappare
2005-06-26 11:52
nån som läst intervjun? värt att åka in till stan o köpa tidningen bara för den :>?
kxn: ja
Det är fan ett jävla under hur rba skivan är, och hur bra låtarna håller...om någon vill bräcka detta i år får de fan ligga i.
Legion=sötast
Legion, tror det är på gränsen till omöjligt. tätaste skivan på ett bra tag.. visste att förväntningarna inte var för höga, snart har man pumpat den 24/7 i en vecka o den håller fortfarande.
Seb1 Det kan ju bero på att du inte tyckte han var mer än OK innan denna plattan kom. Själv har jag gillat Cage ett bra tag.. Plattan har vart grymt efterlängtad från min sida.. Tror det bottnar i att det bara är en smaksak. Alla kan inte gilla allt, är väl extra sant när det handlar om släpp från definitivejux i största allmänhet.. Jag har iaf ingen anledning att dickryda nån på detta svenska forumet, då varken Cage eller nån annan inblandad i skivans produktion hänger här så ser jag inte anledningen att hypa för mycket. Synd att du inte gillade så mycket, men alla kan inte gilla allt, så enkelt är det.
jo, det är ju skoj att folk kollar upp faktiskt. lär ju finnas nåra som faller för det.. man ska ge allt en chans, om inte det funkar efter det så är det bara så det är..
Battlerappare
2005-06-26 21:17
inte många features alls, står så men typ inte många alls som rappar i låtarna, vetifan va dom gör för någe :p
musiker som lirar instrument osv..
Battlerappare
2005-06-26 21:32
ye, så har man lyssnat på albumet så hör man nog att han kan fylla ut låtarna bra själv
Battlerappare
2005-06-26 22:09
tycker du underdriver när du säger att skivan är OK ^^
Seb1= whoas wicked 22
Legion=sötast
Sebbster Helt sant, hört hans telefontalartal? sjukt kul.
Legion=sötast
fattar inte det med wicked 22, förklara gärna!
hunden wicked är en kille ("dj") som skriver på ughh...lite speciell. atetyden är lite som seb1ns...men han atr det så mycket längre att det blir komiskt.
Legion=sötast
minst sagt, ughh är the shit...inte så bra hiphopforum längre dock, men fortfarande ok. Ingen aning om vad du vet. Du borde börja göra "dagens låt" trådar för att upnå samma goat status.
Legion=sötast
aha, jag pallade inte med attityden på ughh. blev för mycket så nu håller jag mig till whoa där dom flesta är resonabla.. men det här låter intressant, har det gått så långt att diskussionen gått till telefon eller vaddå?
Hunden jo, attityden där är inte min grej heller. Alltså, han blev bannad för att han promotade ngn radioshow som fan...plus att han är en gnällig jävel, så han ringde till killen som äger ughh och gnällde på en telefonsvarare. askul.
Legion=sötast
hahaha.. men fan, la dom inte upp det samtalet, har för mig jag hörde nått telefonsvararjippo där.
jo, nu är han väll ol dirty22 tror jag...killen är the goat fo sho.
Legion=sötast
Battlerappare
2005-06-27 00:12
Cage - Hells winter pratas det här, ta det där i gästboken eller nått
inte ens cage kan misslyckas med sånt proddande
12.