50 cent - Fully loaded clip
Ny låt som läckt, otroligt het IMO. Vet inte om det är ok att länka så jag hoppar det, men vad tycker ni som hört den? Personligen så känns det som "den gamla" 50 cent är tillbaks
jag lyssnade men lyssnade itne direkt på texten.. så ah den är säkert skön! ignet candy shop över den :D
Verkar vara OK att länka, låten är ju släppt i promotion-syfte, skulle det inte vara OK så får admin ta bort den här posten.
50 cent - Fully loaded clip
aa den va feeet!
your heart pump project kool-aid
riktigt fetttt... man blir nästan rörd över att THE OLD 50 CENT EE BACK oo han gör de han e bäst på.. FULLY LOADED CLIP
Yáll pussys shotin up cars n SHIT , shot em in da mouth see how many bars he SPIT - young buck
va ju skitkass, killen kan ju fan inte skriva texter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sen att han låter som ett retard gör ju inte saken bättre, beatet var nice iaf som oftast från havoc
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice track, men han måste hosta upp betydligt hetare material för att göra skivan till en "get rich or...."
You are the one who go get the OG´s, im the one who the OG´s go get.
Låten var sköön som fan, men tvekar att de blir lika bra som Get rich o die tryin'
Klockor Till Salu!
[email protected]
Det här håter bra som fan. vem sa att 50 gick å blev soft? haha chippchoppare!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Jag tycker inte att låten var så jävla bra, men jag har ju bara lyssnat på den 2 gånger så det ändrar nog sej...
Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta.
hehe, så jävla skönt att han dissar 2 lallare i en smäll!
vilka dissar han, har inte lyssnat pa laten
Shuu
han driver ju med nas å jay z, men dissen var väl inte jätte hård. mest rolig!
Han dissar ju Wayne: When Trina was telling Wayne "I love you boo" she was just running game she told Buck that too
Dissar å dissar, han har ju alltid tenderat till att driva lite med andra i gamet. Detta är hans typ av "humor" och samtidigt reta lite gallfeber på folk. Han vet exakt hur han utför detta utan att gå över gränsen.
You are the one who go get the OG´s, im the one who the OG´s go get.
när han skämtar om andra så gör han det bra... tex som i how to rob.. classiker fan hehe :D
Digg this!
duger
Som sagt, kan människor digga 50 cent gör mig övertygad att världen bara har 50 år kvar att leva. Inte för att han har dåligt flow, men vafan, folk måste väl veta vad fan dom lyssnar på. Texterna betyder ingenting, eller?
Neobica P57 Om du syftar på lyriken så tycker jag att 50 inte har några problem med det. men iaf, typ majoriteten av alla rappare från usa idag, speciellt från sydsidan är en dålig lyriker/poet. De kanske är bra på o få ett nice sound men det stör mig ändå på att de rappar om pengar o shit 24/7. Jag tycker att du överdriver lite där om "Som sagt, kan människor digga 50 cent gör mig övertygad att världen bara har 50 år kvar att leva" . Smak grej iaf, du kanske gillar Mims nya låt, men det gör inte jag. Havoc som väntat, är alltid en bra producent. Låten var helt ok, går o lyssna på den iaf, ok lyrik, diggar också när han driver med andra rappare, lite komedi skadar väl inte. Det känns iaf att 50 fått tillbaka sitt gamla jag. Hörde att han kommer ha featurings som justin timberlake o pussycatdolls, inte nöjd..
Från Wiki:
Confirmed Tracks
fakee 18 låtar ska de va
Yáll pussys shotin up cars n SHIT , shot em in da mouth see how many bars he SPIT - young buck
näe.. han borde steppa sitt game up o göra bra musik utan att snacka om att han mördar folk, det är ju bara pinsamt.
Oj va skitdåligt det va: )
Wordlife no doubt baby
den va väl ok..
Härligt när han gör sådant här
"All of Me" (feat Dr. Dre & Mary J Blige) - Kan bli hur fet som helst antar att Dre producerar. "East Coast" (featuring Swizz Beats) (Produced by DJ Scratch & Dj Whoo Kid) - NY Shit Part 2 ;)
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Vänta lite.... Har 50 börjat skita i att göra det som han ahr gjort det senaste 3-4 åren? Back to basics? YES!
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
NU har jag hört låten och måste säga att den faktist inte skiljer sig för mycke från hans tidiare låtar.
öh back to basic *något som ska föreställa pussljud men som mest låter retard * eaaem i got a fully load clip eahaengng" å ni bara oo va bra
Det här var den sämsta låten jag hört på länge. Och den där Welcome to New York City låten verkar ganska fake..
You already know, den e on lean!
Gillar låten, inte lika mkt som straight to the bank men ändå.. Finns de nån tracklist som inte luktar fake på 1 mils avstånd ute?
skön låt, blir nog ett bra album från fif
http://www.tok.studio.nu<br> <br>http://www.tok.pixbox.se
Jag är fan beroende...
shit vilken keff låt asså :P
Det var inget speciellt med beatet och rappen var rent ut sagt dålig... Är inget fan av fifty men när jag såg dom fina kommentarerna så tänkte jag att denna låt kunde change my mind men NOPP.. Fuck no!